Ajax-Vitesse
- Donnie Darko
Speciaal voor de meelezers van Ajax Netwerk (Hallo 343!): Wat nou photoshop?
http://www.fr1908-online.nl/news.php?su ... om=&ucat=2&
:pukey: :redcard: :pukey:
http://www.fr1908-online.nl/news.php?su ... om=&ucat=2&
:pukey: :redcard: :pukey:
Kijk dit bedoel ik nu, in elk soccer blaadje kun je lezen wie er op dit moment als talent te boek staat.Ach, eigenlijk het zelfde verhaal met het mailen van de foto aan Borst, half Feyenoord heeft gemaild en wie eist de kredits op, juist ja, JIJ.
Trouwens je taalgebruik is echt Feyenoords.
Trouwens je taalgebruik is echt Feyenoords.
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 16, 2006 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Donnie Darko
Onzin, volgens mij ligt het toch aan je zelf met je fantasie scoutingi verhalen.Niemand beweert dat je geen goede kijk hebt op het voetbal maar scout, laat me niet lachen.
Een beetje scout, en begrijp me goed, heeft hier op de forum niks te zoeken, Steef.Dat weet jij ook.
Verder vindt ik het laag bij de grond dat jij, onder het mom van rechtvaardigheids gevoel, een speler aan de schandpaal wil nagelen, voor een aktie, waar de scheids niks in zag, en blijkbaar de aanklager ook niet.Is trouwens ook niet te rijmen een scout die spelers aanbrengt.
Ik denk dat je hobby een beetje naar je hoofd is gestegen, je jezelf tot iets hebt uitgeroepen wat je in de verste verte helemaal niet bent.
Trouwens ook weer een van de nadelen van Internet, je kunt elkaar niet in de ogen kijken, en derhalve iedereen van alles wijs maken.
Een beetje scout, en begrijp me goed, heeft hier op de forum niks te zoeken, Steef.Dat weet jij ook.
Verder vindt ik het laag bij de grond dat jij, onder het mom van rechtvaardigheids gevoel, een speler aan de schandpaal wil nagelen, voor een aktie, waar de scheids niks in zag, en blijkbaar de aanklager ook niet.Is trouwens ook niet te rijmen een scout die spelers aanbrengt.
Ik denk dat je hobby een beetje naar je hoofd is gestegen, je jezelf tot iets hebt uitgeroepen wat je in de verste verte helemaal niet bent.
Trouwens ook weer een van de nadelen van Internet, je kunt elkaar niet in de ogen kijken, en derhalve iedereen van alles wijs maken.
Blij met de punten ...
Ik mag hier toch posten voor m'n lol? Ik zeg nl. niets over spelers die ik interessant vind.
Ja, gaf je net een freebee. Bij hoge uitzondering.
Ik doe wat IK leuk vind en wat IK belangrijk vind. Ben niet zo politiek ingesteld. Als ik een speler zie die ik interessant vind voor Ajax, mail ik MvG direct hoor. Heeft voor mij niets te maken met een actie van KJH waarvan ik vind dat Talpa 'm uit had moeten zenden.
Ja, gaf je net een freebee. Bij hoge uitzondering.
Ik doe wat IK leuk vind en wat IK belangrijk vind. Ben niet zo politiek ingesteld. Als ik een speler zie die ik interessant vind voor Ajax, mail ik MvG direct hoor. Heeft voor mij niets te maken met een actie van KJH waarvan ik vind dat Talpa 'm uit had moeten zenden.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Nee, dat was Liberty.Henk de Gier schreef:ja, want je hebt jezelf al tot keizer uitgeroepen he.Steef schreef: Als ik mezelf nou koning of minister zou benoemen, dat zou raar zijn.
:eusa_naughty:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Als je de video bekijkt is het zowaar minder erg dan de foto. Die is precies vastgelegd op het moment dat Huntelaar's arm in Dingsdag's gezicht ligt. In het filmpje is te zien dat dit maar heel even was. Doordat de beweging van KJH's arm zo snel is lijkt het er voor mij op dat er van opzet geen sprake is. Maar dat is slechts mijn mening.
Een wegwerp gebaar nog wel. Tikkeltje overdreven.Steef schreef:Je ziet Huntelaar 'm neerslaan, daarna tegen Rosales zeggen 'kom met die bal' en dan een wegwerp gebaar maken als de Argentijn de bal buiten tikt.
Bah! :pukey:
Vond het een typisch Zlatan/VoH aktie. Bij VoH vind ik het ook altijd rood, dus nu dan ook. Denk dat er wel enige opzet in het spel is. De smerigste overtreding van het seizoen is natuurlijk zwaar overdreven.
Tsja, daarom liet Hippie Hugo gisteren natuurlijk ook alleen die foto zien. :hypocrite: Heerlijk wat een gestuntel weer: Huntelaars commentaar op Materazzi's moordaanslag als "stok om te slaan" willen gebruiken waarna iedereen inderdaad KJHs incident negeert en lekker over Materazzi doorpraat. Kortom, plannetje compleet mislukt ondanks Hugo de Fantast die nog iets mompelde dat "Dinsdag woedend was geweest." :nooo: En dan ook te laf zijn om Talpa aan te vallen. :pukey:Thomas schreef:Als je de video bekijkt is het zowaar minder erg dan de foto.
Kom laten we dit slechte sprookjesboek nu eindelijk sluiten? :eusa_pray: