Ik zie dikwijls twee handen van Blind, Joey, die hij voornamelijk in het haar en voor z'n gezicht heeft zitten...joey schreef: MHF, Sneijder is inmiddels weer geblesseerd. :sad:
Het was inderdaad bagger, zie jij de hand van Blind (nog)?
Ajax-Vitesse
Geenszins Steef, mijn reactie is net zo overtrokken als jouw reactie...Steef schreef:Brilletje nodig.MHF schreef:Wat een aansteller die Dingsdag, hij doet net of hij geraakt is. Typerend voor het wedstrijdbeeld trouwens, iedere vijf minuten lag er wel zo'n homo van Vites in de wei...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Precies. Dit was zonder meer rood. Maar ik heb erger gezien. Steef maakt zich wel erg druk om Huntelaar en als wij dan ook nog een beetje cynisch gaan doen is dat frustrerend. :DPeter schreef:Wij liegen helemaal niet. Ik ben het gewoonweg niet eens met het feit dat dit de ergste overtreding is die ik dit jaar heb gezien. Voigt overtreft dit bijvoorbeeld al 'by far'.
Jij kunt niet eens een DVD branden. Ik geloof er niets van dat jij fatsoenlijk met photoshop overweg kan!Steef schreef:Ach, ik ben hier beschimpt als fantast, photoshopper en noem maar op.
De beelden spreken voor zich. Vanaf het eerste moment heb ik in mijn recht gestaan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat denk je? Met dat vertoonde spel vallen de haren spontaan uit je kop voorzover je ze er nog niet zelf hebt uitgetrokken!wimpey schreef:Welk haar? :DMHF schreef:Ik zie dikwijls twee handen van Blind, Joey, die hij voornamelijk in het haar en voor z'n gezicht heeft zitten...joey schreef: MHF, Sneijder is inmiddels weer geblesseerd. :sad:
Het was inderdaad bagger, zie jij de hand van Blind (nog)?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Is ook wel zo. Maar wat een heisa, man. :DSteef schreef:Ach, ik ben hier beschimpt als fantast, photoshopper en noem maar op.
De beelden spreken voor zich. Vanaf het eerste moment heb ik in mijn recht gestaan.
Maar het pleit voor je dat je van tevoren zei dat schorsingen toch niet mee gaan naar de playoffs.
Als AT's moraalridder moet je nu wel elke vieze overtreding die niet uitgezonden wordt door Talpa aangeven bij het AD en Studio Sport. Dat weet je, hè? :hypocrite:
Steef begint met 010-er Zuiderloon, die Rosenberg de play-offs wil onthouden. Gezien Steef's link met het Rotterdamse AD kun je er natuurlijk vergif op innemen dat die Onzuiverloon z'n welverdiende loon krijgt!! :nooo:Thomas schreef: Als AT's moraalridder moet je nu wel elke vieze overtreding die niet uitgezonden wordt door Talpa aangeven bij het AD en Studio Sport. Dat weet je, hè? :hypocrite:
-
- AT Toto winner 15/16
- Donnie Darko
Wat ben de toch een zielig figuur, half Feyenoord heeft gemaild, de schijten blijkbaar in de broek van Hantelaar, maar nee, Steef heeft er voor gezorgd dat de foto, die van een erbarmelijke kwaliteit is, op het beeldscherm is gekomen.
Beetje redacteur krijgt een foto van 100% kwaliteit op het scherm, niet eentje geript door Powerdvd.
Oja, Borst zei dat het LEEK dat Huntelaar zijn onderarm in het gezicht van Dingsdag plante, maar het was niet de onderarm maar de hand.Blijkbaar zien/zag het SS-Clubje er ook niet veel in.
Beetje zwak trouwens van die omhoog gevellen AD-er om eerst de moordaanslag van Materazzi te laten zien en daarna over het niemendalletje Huntelaar te beginnen.
Beetje redacteur krijgt een foto van 100% kwaliteit op het scherm, niet eentje geript door Powerdvd.
Oja, Borst zei dat het LEEK dat Huntelaar zijn onderarm in het gezicht van Dingsdag plante, maar het was niet de onderarm maar de hand.Blijkbaar zien/zag het SS-Clubje er ook niet veel in.
Beetje zwak trouwens van die omhoog gevellen AD-er om eerst de moordaanslag van Materazzi te laten zien en daarna over het niemendalletje Huntelaar te beginnen.
Blij met de punten ...
- Donnie Darko
Goed, dan zijn ze bij Studio Sport/Studio Neus ook blind.
Heb je al een verzoek bij de KNVB ingediend om Zuiverloon te laten schorsen?
Het is gewoon pure frustratie bij je.
Heb je al een verzoek bij de KNVB ingediend om Zuiverloon te laten schorsen?
Het is gewoon pure frustratie bij je.
Laatst gewijzigd door Donnie Darko op zo apr 16, 2006 10:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Donnie Darko
Precies wat ik zeg, niks aan de hand, Huntelaar krijgt zelfs nog een beuk van achteren van Dinsdag.Maar jij ziet dat niet.In je blinde haat op alles wat Ajax is verzin je van alles en nog wat om iedere speler van Ajax in diskrediet te brengen.
Ga je zodadelijk weer roepen dat je niks tegen Ajax spelers hebt, maar an passant geen mogelijkheid achterwege laat om ze af te zeiken.
Waardoor onstaat die frustratie toch Steef, omdat je helemaal geen scout bent en dat men dat langzaam maar zeker begint door te krijgen, of omdat al je voorspellingen en transfer nieuwtje niet uitkomen.
Ga je zodadelijk weer roepen dat je niks tegen Ajax spelers hebt, maar an passant geen mogelijkheid achterwege laat om ze af te zeiken.
Waardoor onstaat die frustratie toch Steef, omdat je helemaal geen scout bent en dat men dat langzaam maar zeker begint door te krijgen, of omdat al je voorspellingen en transfer nieuwtje niet uitkomen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 16, 2006 10:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...