Ajax-Vitesse
Geen idee of het al elders geplaatst is, maar Voetskes foto staat vandaag zowaar in het AD. In het artikeltje wat erbij staat zegt Dingsdag overigens dat er van opzet geen sprake was:
"Klaas-Jan deed het absoluut niet expres. Zoiets gebeurt in een wedstrijd, ik maak me daar niet zo druk om. Ik ga ook geen zaak tegen hem beginnen of zo. Ik denk maar zo: Ik deel hier en daar ook wel eens wat uit. Dan moet je ook niet zeuren wanneer je zelf eens een tikje te verwerken krijgt."
"Klaas-Jan deed het absoluut niet expres. Zoiets gebeurt in een wedstrijd, ik maak me daar niet zo druk om. Ik ga ook geen zaak tegen hem beginnen of zo. Ik denk maar zo: Ik deel hier en daar ook wel eens wat uit. Dan moet je ook niet zeuren wanneer je zelf eens een tikje te verwerken krijgt."
Voetske wordt beroemd, olé, olé! :cheer:JC schreef:Geen idee of het al elders geplaatst is, maar Voetskes foto staat vandaag zowaar in het AD.
Goed, probleem uit de wereld. Kan Steef iets anders gaan doen. :aai:In het artikeltje wat erbij staat zegt Dingsdag overigens dat er van opzet geen sprake was:
Het stinkt aan alle kanten!
- Berend Stoker
- Berend Stoker
Bull, gelijk zou je hebben als je van te voren zou hebben gezegt dat die foto vandaag in het AD zou worden geplaats, nu claim ACHTERAF weer iets waar je alle kanten mee uit kunt.Steef schreef:Om een groot coach te quoten:
'Ik slaap er geen minuut minder om."
:D
(Maar ik had wel gelijk over het AD :yes: )
Blij met de punten ...
Nee hoor. Ik ben geen eindredacteur van het AD. Ik wist alleen dat Hugo Borst de foto naar het AD had geforward.
Maar het zal wel weer....Ik word zo moe van die ongelovige (niet-)Thomassen hier.
Beetje schudden aan de boom en kijken tot hoog de takken en bladeren gaan ritselen. Heb me er wel mee vermaakt.
Maar het zal wel weer....Ik word zo moe van die ongelovige (niet-)Thomassen hier.
Beetje schudden aan de boom en kijken tot hoog de takken en bladeren gaan ritselen. Heb me er wel mee vermaakt.
Ja, de kat wijs ..Steef schreef:Nee hoor. Ik ben geen eindredacteur van het AD. Ik wist alleen dat Hugo Borst de foto naar het AD had geforward.
Blij met de punten ...
:DSteef schreef:Nee hoor. Ik ben geen eindredacteur van het AD. Ik wist alleen dat Hugo Borst de foto naar het AD had geforward.
Maargoed, het resultaat is geen schorsing (die niet had geteld voor de play-offs) en niet eens een onderzoek.
Zou Borst er volgende week nog een keer over beginnen?
Steef schreef:Cruz mag ook niet slaan. Dan krijg je nl. :redcard: . Wel vind ik dat het bij (goede) spitsen hoort.
Hoe kun je nou in godsnaam heilig gaan doen over de schande van de elleboog, net als vriendje Borst, maar tegelijkertijd dat wel een kwaliteit noemen van een goede spits? Die toevoeging tussen haakjes vind ik raar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Nee, ik wilde aandacht voor deze gore aanslag. Ik snap nog steeds niet dat Talpa het niet uitzond en geen krant er melding van deed.
Fishy.
Aandacht kan schorsing betekenen, geen play-offs en derhalve geen WK voor KJH. En dat terwijl de KJH-lobby in volle gang is.
KJH is een prima spits, maar op dit moment zowat heilig verklaard. En dat alleen omdat-ie NLer is. Als een buitenlander dit jaar 3x rood had moeten hebben, was-ie weggehoond door de media.
Fishy.
Aandacht kan schorsing betekenen, geen play-offs en derhalve geen WK voor KJH. En dat terwijl de KJH-lobby in volle gang is.
KJH is een prima spits, maar op dit moment zowat heilig verklaard. En dat alleen omdat-ie NLer is. Als een buitenlander dit jaar 3x rood had moeten hebben, was-ie weggehoond door de media.
Ben jij GOD ?.Steef schreef:Nee, ik wilde aandacht voor deze gore aanslag. Ik snap nog steeds niet dat Talpa het niet uitzond en geen krant er melding van deed.
Fishy.
Blij met de punten ...