De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
er zijn wat ontwikkelingen gaande Libby in mijn prive leven en als die ontwikkelingen de goeie kant opgaan verdwijn ik over een paar maanden definitief hier (en uit Nederland).Liberty schreef:Ja. Is een ban uit de Arena ook mogelijk. Anders is een ban op dit forum ook goed.Bertje schreef:Eigenlijk is het dus jouw schuld dat AZ zo ver heeft kunnen komen? :stern:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
:sad:Henk de Gier schreef:er zijn wat ontwikkelingen gaande Libby in mijn prive leven en als die ontwikkelingen de goeie kant opgaan verdwijn ik over een paar maanden definitief hier (en uit Nederland).Liberty schreef:Ja. Is een ban uit de Arena ook mogelijk. Anders is een ban op dit forum ook goed.Bertje schreef:Eigenlijk is het dus jouw schuld dat AZ zo ver heeft kunnen komen? :stern:
Maar wie moet het dan opnemen voor de newbies? X'C
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik heb al jaren een buitenlandse bruid Steef, en ik ben daar erg gelukkig mee :yes:Steef schreef:HdG zit in dat programma 'De Buitenlandse Bruid. :D
Met de komende versoepeling van de visumplicht hoop ik dat het ook een stuk makkelijker wordt om een verblijfsvergunning te krijgen in Indonesie, en als dat laatste niet lukt is het door de nieuwe visumregeling toch een stuk makkelijker om me daar definitief te vestigen. Als ik mijn zaak en mijn huis hier verkoop heb ik genoeg financiele middelen om daar rustig te gaan rentenieren.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Henk de Gier schreef:ik heb al jaren een buitenlandse bruid Steef, en ik ben daar erg gelukkig mee :yes:Steef schreef:HdG zit in dat programma 'De Buitenlandse Bruid. :D
Met de komende versoepeling van de visumplicht hoop ik dat het ook een stuk makkelijker wordt om een verblijfsvergunning te krijgen in Indonesie, en als dat laatste niet lukt is het door de nieuwe visumregeling toch een stuk makkelijker om me daar definitief te vestigen. Als ik mijn zaak en mijn huis hier verkoop heb ik genoeg financiele middelen om daar rustig te gaan rentenieren.
Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb gelijk. :drecul2: