Ajax-Vitesse
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, die natte wind moet zich niet zo aanstellen. Huntelaar moet elke wedstrijd vijf kamikaze acties overleven..
Verder mooi slot, extra lekker voor die 300 man om me heen die weer vanaf de 84e minuut naar huis gingen. SUKKELS!!! :D
Play offs weet ik ook nog niet of ik ga, ik weet niet eens of ze volgende week nou op zaterdag of zondag spelen, en wanneer de uitwedstrijd is. Hoe moet ik zoiets nou regelen een week voor tijd..
Verder mooi slot, extra lekker voor die 300 man om me heen die weer vanaf de 84e minuut naar huis gingen. SUKKELS!!! :D
Play offs weet ik ook nog niet of ik ga, ik weet niet eens of ze volgende week nou op zaterdag of zondag spelen, en wanneer de uitwedstrijd is. Hoe moet ik zoiets nou regelen een week voor tijd..
Kunnen de dames een eigen topic in het Rommelhok openen en daar deze non-discussie verder voeren?
Dank u.
Wat loop je over niks te klagen?? Dit gaat toch over de wedstrijd??
@Steef:
Ik vind het maar vreemd dat je zoveel moeite neemt om te 'bewijzen' dat Huntelaar rood verdient over deze vermeende elleboogstoot. Dat heb ik je echter niet zien doen bij de klap(pen) die Huntelaar maar bleef incasseren tegen Materazzi. Of tegen Kah. Of tegen...noem maar op.
Afgaande op die foto vind ik het geen bewuste actie. Dingsdag pakt Huntelaar bij zijn schouder vast om eerder bij de bal te komen, en dus probeert Huntelaar om hogerop te komen. Huntelaar slaat niet expres naar Dingsdag zijn gezicht ofzo. Wat doet Dingsdag zijn rechterbeen daar trouwens??
Afgaande op deze foto, vind ik het geen bewuste slaande beweging.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Henk de Gier
- Contacteer:
Steef schijt in z'n broek voor Huntelaar, die ziet de Play-offs met angst tegemoet. Mocht Huntelaar een schorsing krijgen dan moeten we maar eens een AT shopmiddagje op de PC organiseren.joey schreef:Gadver, jij probeert hem inderdaad een schorsing aan te smeren! :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Date Thu, 13 Apr 2006 8:38 AM ( 16 mins 14 secs ago ) Text view
Print view
Raw view
From "Hugo Borst" <[email protected]> [Add]
To "'Steven '" <[email protected]>
Subject RE: KJH v Dingsdag/ Elleboog van de Week. Show full header
Ik heb je foto doorgestuurd naar Studio Sport en AD!
Gr hb
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: xxxxxx[mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 13 april 2006 13:54
Aan: Hugo Borst
Onderwerp: KJH v Dingsdag/ Elleboog van de Week
Print view
Raw view
From "Hugo Borst" <[email protected]> [Add]
To "'Steven '" <[email protected]>
Subject RE: KJH v Dingsdag/ Elleboog van de Week. Show full header
Ik heb je foto doorgestuurd naar Studio Sport en AD!
Gr hb
Van: xxxxxx[mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 13 april 2006 13:54
Aan: Hugo Borst
Onderwerp: KJH v Dingsdag/ Elleboog van de Week
Ik ga niet mee. Ik heb een hekel aan de PC. :hypocrite:Henk de Gier schreef:Steef schijt in z'n broek voor Huntelaar, die ziet de Play-offs met angst tegemoet. Mocht Huntelaar een schorsing krijgen dan moeten we maar eens een AT shopmiddagje op de PC organiseren.joey schreef:Gadver, jij probeert hem inderdaad een schorsing aan te smeren! :pukey:
Niet overdrijven, Henk.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat laag van je Steef. Je bent echt een zielige coward :pukey:
Je hebt nog steeds geen antwoord op mn vraag gegeven. Hoezo was je zo stil tijdens de duels tussen Kah-Huntelaar, Materazzi-Huntelaar, etc.
:pukey:
Je hebt nog steeds geen antwoord op mn vraag gegeven. Hoezo was je zo stil tijdens de duels tussen Kah-Huntelaar, Materazzi-Huntelaar, etc.
:pukey:
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op do apr 13, 2006 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Henk de Gier
- Contacteer:
From "W Holleeder" <[email protected]>
To "'Drecul '" <[email protected]>
Subject RE: nog een voor op de lijst
ik zou de komende 2 weken bij Steef uit de buurt blijven
Gr WH
Van: drecul[mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 13 april 2006 14:54
Aan: W Holleeder
Onderwerp: nog een voor op de lijst
To "'Drecul '" <[email protected]>
Subject RE: nog een voor op de lijst
ik zou de komende 2 weken bij Steef uit de buurt blijven
Gr WH
Van: drecul[mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 13 april 2006 14:54
Aan: W Holleeder
Onderwerp: nog een voor op de lijst
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win- M.Ghandi