Ajax-Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

wat wordt het woensdag?

Peiling eindigde op do apr 13, 2006 5:35 pm

1-0
5
24%
1-1
2
10%
0-1
3
14%
2-1
11
52%

Totaal aantal stemmen: 21

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 13, 2006 11:52 am

Jij hebt de wedstrijd thuis gevolgd, Luuk? Ga je niet meer naar het stadion? :shock:
Het stinkt aan alle kanten!

boa

Bericht door boa » do apr 13, 2006 11:52 am

ik heb de wedstrijd via Tele2 gezien...

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het incident niet gezien heb... :blush:
Waarmee ik niet zeg dat je ongelijk heb Steef....maar ik heb blijkbaar iets gemist.

Ik zal vanavond voor € 0,50 de eerste helft nog eens kopen als jij het geld naar mijn bankrekening overmaakt (kleine prijs om je gelijk te bewijzen.) ;)

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 11:53 am

Is goed. Maak er zelfs een hele euro van. Als je het ook kan capturen zelfs 20 euro.

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 13, 2006 11:54 am

Ik heb het gisteren met mijn meissie thuis gevolgd (die overigens niet twee minuten voor tijd zei 'dit winnen ze nog', maar van de saaiheid vrijwel lag te slapen). Ik kan geen kaartje voor Syl krijgen in ons vak, vaak kijken we dan samen thuis.
I think I lost my fucking headache

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 11:55 am

Lucas schreef:Huntelaar gaf een elleboog. Ik ben niet zeker of het bewust was. Dinsdag lag behoorlijk 'out' op het veld en reageerde erg kwaad toen Huntelaar sorry kwam zeggen. Bewust of niet, de opmerking 'de smerigste van het seizoen' is ongelooflijk overtrokken. Of je hebt in New York veel te weinig van de Nederlandse competitie gezien natuurlijk
Maar het was een bewuste elleboog. De bal was nog niet eens in de buurt en Dingsdag zat een flink stuk achter 'm. Hij keek eerst waar Dingsdag zat, hief toen de armen, molewiekte naar achter en Dingsdag ging gestrekt.

Maar 1 straf: :redcard:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 13, 2006 11:56 am

Lucas schreef:Ik heb het gisteren met mijn meissie thuis gevolgd (die overigens niet twee minuten voor tijd zei 'dit winnen ze nog', maar van de saaiheid vrijwel lag te slapen). Ik kan geen kaartje voor Syl krijgen in ons vak, vaak kijken we dan samen thuis.
Plaats genoeg volgend seizoen... :aai: :yes:

Boa, Steef is niet te vertrouwen. Hij wil KJH alsnog een schorsing aansmeren. (Tegen welke club doet hij dan niet mee? O ja...) :D

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 11:56 am

Ik weet niet eens of schorsingen mee worden genomen naar de play-offs.

boa

Bericht door boa » do apr 13, 2006 11:57 am

Lucas schreef:Ik heb het gisteren met mijn meissie thuis gevolgd (die overigens niet twee minuten voor tijd zei 'dit winnen ze nog', maar van de saaiheid vrijwel lag te slapen). Ik kan geen kaartje voor Syl krijgen in ons vak, vaak kijken we dan samen thuis.
Mijn meissie wel... :D Ik moet vaker naar haar luisteren.

Overigens gaat de discussie toch niet over die 20 cm buitenspel van KJH.. Dat je daar een vergissing in maakt als grensrechter kan ik nog inkomen (bij twijfel niet vlaggen..) Maar Charisteas stond echt meters, meters, meters buitenspel voordat hij de bal doorkopte..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 13, 2006 11:59 am

Jesse schreef:Kunnen de dames een eigen topic in het Rommelhok openen en daar deze non-discussie verder voeren?

Dank u.
Dit gaat toch gewoon over de wedstrijd? Probeer jij soms heel AT naar het Rommelhok te verplaatsen? :whatsthat:

999

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 12:02 pm

Lucas schreef:Huntelaar gaf een elleboog. Ik ben niet zeker of het bewust was. Dinsdag lag behoorlijk 'out' op het veld en reageerde erg kwaad toen Huntelaar sorry kwam zeggen. Bewust of niet, de opmerking 'de smerigste van het seizoen' is ongelooflijk overtrokken. Of je hebt in New York veel te weinig van de Nederlandse competitie gezien natuurlijk
Als jij een elleboog hebt gezien zou ik je aanraden naar de oogarts te gaan :yes: wat er in Dingsdag gezich kwam was DE HAND van KJH !!!!!!!!!!!!!!!
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 13, 2006 12:05 pm

Huntelaar ging een kopduel aan, zwaaide zijn arme naar achter en raakte dingsdag vol in het gezicht. Daarin heeft Steef gelijk. Twee kanttekeningen, ik ben er niet van overtuigd dat het bewust was (maar dus ook niet dat het onbewust was) en het was zelfs als het bewust was bij verre niet de smerigste overtreding van het seizoen. Als het bewust was, was rood uiteraard wel op zijn plaats geweest.

Dat het zijn hand was is een technische opmerking, in die zin was het idd geen elleboog
Laatst gewijzigd door LucaS op do apr 13, 2006 12:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 13, 2006 12:06 pm

Ik weet absoluut niet wat Huntelaar op zijn kerfstok heeft, maar ben het met Voetske eens: Steef moet nodig voetballers-plakplaatjes in zijn voetbalboek plakken!
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do apr 13, 2006 12:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do apr 13, 2006 12:06 pm

Steef krijgt ook bijval (of het is gewoon een alias) van een boer uit Dalfsen, zie TT pag 316. :D

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 13, 2006 12:10 pm

Steef schreef:Ik weet niet eens of schorsingen mee worden genomen naar de play-offs.
Vast wel. :yes:

Zou je ook campagne voeren als Kuijt de dader was? :aai:

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 12:11 pm

Ja.

999

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 12:12 pm

Lucas schreef:Huntelaar ging een kopduel aan, zwaaide zijn arme naar achter en raakte dingsdag vol in het gezicht. Daarin heeft Steef gelijk. Twee kanttekeningen, ik ben er niet van overtuigd dat het bewust was (maar dus ook niet dat het onbewust was) en het was zelfs als het bewust was bij verre niet de smerigste overtreding van het seizoen. Als het bewust was, was rood uiteraard wel op zijn plaats geweest.

Dat het zijn hand was is een technische opmerking, in die zin was het idd geen elleboog
Lucas, HET WAS DE HAND, en niet wat die voetballer-plakplaatjes verzamelaar beweerd een ELLEBOOG en nog wel de SMERIGSTE VAN HET SEIZOEN.
Laatst gewijzigd door 999 op do apr 13, 2006 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 13, 2006 12:13 pm

Dat zeg ik.
Een hand kan overigens ook keihard aankomen. Maar ik ben het met je eens; het was de hand en niet de elleboog en al was het bewust, dan nog komt het niet eens in de top 50 van semrigste overtredingen van het seizoen

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 13, 2006 12:16 pm

Ik zie de beelden niet, dus onder voorbehoud: de andere arm van KJH gaat niet omhoog, het lijkt erop dat hij Dingsdag bewust een mep verkoopt. :X

Dit zeg ik op basis van die foto.

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 12:16 pm

En daar is-ie! :cheer:

999

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 12:18 pm

Jammer, eerst ben je er van overtuigd dat het een elleboog was, maar nu het dat niet is komen er weer allerlei dingen bij.Natuurlijk kan een hand aankomen, maar dit gebeurde in een duel, in een duel waar Huntelaar ook nog een beuk van achter krijgt.Dingddag springt ala VOH en draai zijn kont erin, Huntelaar zwaait met zijn armen, wat ik vanaf het begin heb gezegt, mijn inziens niet bewust.

En bloedde dat Dingsdag deed, en bewusteloos dat ie was :nooo:

Maar Steef beweerd de SMERIGSTE ELLEBOOG VAN HET SEIZOEN :sad:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 13, 2006 12:21 pm

Voetske schreef:Jammer, eerst ben je er van overtuigd dat het een elleboog was, maar nu het dat niet is komen er weer allerlei dingen bij.Natuurlijk kan een hand aankomen, maar dit gebeurde in een duel, in een duel waar Huntelaar ook nog een beuk van achter krijgt.Dingddag springt ala VOH en draai zijn kont erin, Huntelaar zwaait met zijn armen, wat ik vanaf het begin heb gezegt, mijn inziens niet bewust.

Nee hoor, al ver voor je je foto plaatst zeg ik dat je gelijk hebt mbt de hand. En al ver voor je foto zeg ik dat ik niet weet of eea bewust is gebeurd. Maar je arm naar achter zwaaien en (om?) je tegenstander raken schaar ik onder de noemer elleboog, of dat nou feitelijk de bovenarm, onderarm of hand is waarmee je je tegenstander raakt.

999

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 12:24 pm

Lucas schreef:
Voetske schreef:Jammer, eerst ben je er van overtuigd dat het een elleboog was, maar nu het dat niet is komen er weer allerlei dingen bij.Natuurlijk kan een hand aankomen, maar dit gebeurde in een duel, in een duel waar Huntelaar ook nog een beuk van achter krijgt.Dingddag springt ala VOH en draai zijn kont erin, Huntelaar zwaait met zijn armen, wat ik vanaf het begin heb gezegt, mijn inziens niet bewust.

Nee hoor, al ver voor je je foto plaatst zeg ik dat je gelijk hebt mbt de hand. En al ver voor je foto zeg ik dat ik niet weet of eea bewust is gebeurd. Maar je arm naar achter zwaaien en (om?) je tegenstander raken schaar ik onder de noemer elleboog, of dat nou feitelijk de bovenarm, onderarm of hand is waarmee je je tegenstander raakt.
Volgens mij weten jullie zelf niet meer wat jullie schrijven ..
Lucas schreef: Huntelaar gaf een elleboog. Ik ben niet zeker of het bewust was. Dinsdag lag behoorlijk 'out' op het veld en reageerde erg kwaad toen Huntelaar sorry kwam zeggen. Bewust of niet, de opmerking 'de smerigste van het seizoen' is ongelooflijk overtrokken. Of je hebt in New York veel te weinig van de Nederlandse competitie gezien natuurlijk
Maar goed, ik zet er een punt achter, laten jullie je maar lekker opfokken door Steef.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 13, 2006 12:26 pm

Daar staat dus precies wat ik al heel de tijd beweer. Onder een elleboog versta ik een klap naar achter, onafhankelijk met welk deel van je arm je je tegenstander precies raakt. Is ook min of meer toeval natuurlijk, tenzijn je tot op de centimeter precies weet waar je tegenstander zich bevindt. Maar als het je gelukkig maakt; Huntelaar gaf een klap

Lucas schreef:Dat het zijn hand was is een technische opmerking, in die zin was het idd geen elleboog
Ik weet dus precies wat ik hiervoor beweer

Feest

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 12:29 pm

Hand, arm, elleboog:

:redcard: , dat is het.

999

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 12:29 pm

Lucas schreef:Daar staat dus precies wat ik al heel de tijd beweer. Onder een elleboog versta ik een klap naar achter, onafhankelijk met welk deel van je arm je je tegenstander precies raakt. Is ook min of meer toeval natuurlijk, tenzijn je tot op de centimeter precies weet waar je tegenstander zich bevindt. Maar als het je gelukkig maakt; Huntelaar gaf een klap
Prima, laat ik het zo stellen, als we het geval Huntelaar als maatstaf nemen ( wat ik niks vindt, maar vooruit ) dan mogen VOH en Van Hooydonck de eerste 3 jaar niet meer voetballen ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie