wimpey schreef:Pcs. Met Sneyder komt er zowaar iets wat enige lijn lijkt in het spel.Alexander schreef:Vond Sneijder echt goed spelen, zoveel dreigender dan wat we eerst hebben lopen.
Hopelijk zijn we na gisteren van het gezeik van Steef v.w.b. oLAF af. Want wat die überprutser van een Galasek presteerde ging werkelijk alle perken te buiten. De slechtste man van het veld, met afstand.
Opmerkelijk trouwens dat Ajax wéér een wedstrijd in de extra-tijd keert. Met de mentaliteit en conditie van dit elftal is weinig mis. Dát valt de trainer i.i.g. niet te verwijten. En is geluk niet een kwestie van afdwingen en een kwaliteit?! ;)
Hier zou ik graag tegenin willen gaan. Met de conditie is weinig mis, maar de mentaliteit? Ajax gaat pas voetballen als ze vrolijk zijn, als er is gescoord. Pas dan zie ik actie, pas dan gaan ze rennen en vechten voor elkaar. Het hele team wacht gewoon de hele wedstrijd op die geniale actie van KJH en als die komt, nou dan zijn we zooooo goed en dan gaan ze hun best doen. Ajax moet een voorbeeld nemen aan AC Milan, naar mijn mening de club met de beste mentaliteit (en conditie) op dit moment. Ze vechten de hele wedstrijd, door en door, en ze blijven geloven. Ze spelen al jaren met elkaar samen, en kennen elkaar als hun eigen moeder. Als er bij Ajax iedere wedstrijd een nieuwe speler opeens in het veld staat, en er per transferperiode zo'n 15 spelers weggaan en er weer 15 jonge 'talenten' bijkomen, worden ze nooit een team, en raken ze nooit op elkaar ingespeeld.
Toen Milan de kwartfinale had gewonnen, was het weer een feest op het veld, iedereen vindt elkaar geweldig, het vertrouwen in de coach is enorm, en ze zijn allemaal ontzettend trots op elkaar. Zelfs een rat als Inzaghi is daar sociaal geworden.
Ik ben er trouwens gisteren achter gekomen hoe erg we Sneijder gemist hebben.