Nee, ik vond 't een schandalige elleboog. Snap niet dat 't niet is uitgezonden.Voetske schreef:Zoals ik al eerder schreef, Huntelaar staat niet buitenspel, wel had de scheids eerder kunnen fluiten voor twee uit buitenspel-voordeel-halende terug komende spelers.
Die beelden van de niet elleboog kun je bij mij kopen ;)
Eigenlijk zijn we nu ook weer aan het calimerowen, maar dan andersom.
Ajax-Vitesse
Hommel, het was geen elleboog.Steef schreef:Nee, ik vond 't een schandalige elleboog. Snap niet dat 't niet is uitgezonden.Voetske schreef:Zoals ik al eerder schreef, Huntelaar staat niet buitenspel, wel had de scheids eerder kunnen fluiten voor twee uit buitenspel-voordeel-halende terug komende spelers.
Die beelden van de niet elleboog kun je bij mij kopen ;)
Eigenlijk zijn we nu ook weer aan het calimerowen, maar dan andersom.
Blij met de punten ...
4.2 GB en waar moet ik dat plaatsen of wil je en fotootje ?.joey schreef:Laat zien, Voetske! :eusa_pray:
Als ik het goed heb had Steef het ook over een vieze doodschop op Kalou ? vanavond, nu ook dat was niet veel meer dan een tikje.Mocht ie dat niet bedoelen dan m'n excuus ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo apr 12, 2006 10:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Hé hé eindelijk iemand die er verstand van heeft, inderdaad enkele momenten eerder staat Huntelaar en Harry ( terug lopen buitenspel ) als de bal richting hun gaat.Daar wordt dus niet voor gefloten.Daar had de scheids voor kunnen fluiten ...Demosthenes schreef:Buitenspel?
De beelden gezien, maar Huntelaar staat in ieder geval geen buitenspel als hij de bal krijgt.
De discussie gaat nu over een paar seconden eerder????????? Zou kunnen, ik heb blijkbaar niet goed opgelet.
Blij met de punten ...
-
Ik vond het absoluut geen buitenspel. Huntelaar staat op het moment van het doorkoppen van Charisteas gewoon op een lijn met Knol (was het Dingsdag?). Die 'elleboogstoot' van Huntelaar (of gewoon van Steef?) hebben ze niet laten zien dus daar kan ik niks over zeggen.
Verder ging Schilder een paar keer lelijk in de fout hoor. Zag er niet goed uit.
Verder ging Schilder een paar keer lelijk in de fout hoor. Zag er niet goed uit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
uche, 47 minuut.tjonge jonge waar heb jij naar zitten kijken ..Steef schreef:Ergens halverwege de eerste helft. Een hoge bal. Dingsdag lag zeker een minuut half buiten westen op de grond.
En voor iemand die half buiten lag, zat er nog verrekte veel beweging in z'n lijf
Laatst gewijzigd door 999 op wo apr 12, 2006 11:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...