Ajax-Vitesse
-
Tsja... jammer.....Steef schreef:Vieze doodschop.MVH schreef:Kuyt en Kalou geblesseerd. Gaat lekker bij onze toekomstige tegenstander ;)
Het spel was echt niet om aan te zien, maar het balletje kan raar rollen. Ik zie op de feyenoord forums de gebruikelijke angst.
Ik heb m'n hoop gevestigd op Urby en Klaas, voor de play-offs.
Wat was het weer een vertoning zeg. Ik ben eigenlijk niet eens blij met de overwinning. Wat is het waard? Deze ploeg is er absoluut niet klaar voor om in de play-offs nog wat klaar te spelen. Gewoon nog een keer een pak slaag en dan liggen we er alsnog uit. Daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.
Vermaelen 5.5, de rest een 3-, en nee het was geen buitenspel, en nee het was geen bewuste elleboog van KJH ( was niet eens de elleboog ), beetje oplettende kijker ziet dat ie een duw van achter krijgt.
Prut wedstrijd, met een prut coach.
Prut wedstrijd, met een prut coach.
Laatst gewijzigd door 999 op wo apr 12, 2006 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Ook weer zoiets, 20 cm buitenspel, tja dan moet je als grensrechter laserogen hebben, zoals ik het kan zien staan ze gelijk.Steef schreef:Geen bewuste elleboog? Kijk zo nog maar eens. En het was buitenspel. 20 cm, maar buitenspel is buitenspel.
De scheids had wel de goal kunnen afkeuren omdat ze vanuit buitenspel terug kwamen, al kun je je afvragen of men daar voordeel van had.
Blij met de punten ...
-
Zo denk ik er ook over. Wat een verschrikkelijk voetbal weer, om je dood te schamen. Er zit niets in. Geen systeem, geen positiespel, niets. Het enige dat Blind weet te bedenken bij een achterstand is alle spitsen erbij gooien. En dat werkt dan ook nog, hij verdient het niet. :XMarillion schreef:Wat was het weer een vertoning zeg. Ik ben eigenlijk niet eens blij met de overwinning. Wat is het waard? Deze ploeg is er absoluut niet klaar voor om in de play-offs nog wat klaar te spelen. Gewoon nog een keer een pak slaag en dan liggen we er alsnog uit. Daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.
Rode kaart? Niet gezien. Zat ook aan de andere kant van het stadion. Wel weer een goede (en belangrijke) goal van Harry. Hij staat er als het nodig is, klasse. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!
Alexander schreef:Wat een shitwedstrijd weer, maar gelukkig zijn de blijvers beloond!
Ja, en degenen die eerder naar huis gingen lach ik uit. Bye bye, suckers! :cheer:
Hetzelfde geldt voor de homo's van Vitas. Wat een slap zooitje, tegen dit Ajax nog zo het schip in gaan.
Het stinkt aan alle kanten!