Ajax-Vitesse
Ik ben weer wat rustiger geworden. Moet ik nou blij zijn of niet?
Ach thomas, het haalt het aantal internet tikken op deze site omhoog , maar ik hoop weer niet zo'n jaar ;)
Laatst gewijzigd door Toppie op wo apr 12, 2006 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik word er niet warm of koud van.
Het is dat die 11 gasten een rood-wit shirtje aanhebben, anders zou ik echt niet kunnen geloven dat het Ajax zou zijn.
Telt Blind deze wedstrijd en punten op, bij fouten n.a.v. de arbitrage?
Het is alsof ze ruiken dat we naar volgend seizoen snakken, de spelers en technische staf doen er alles aan om ons dit jaar te kwellen :D
Het is dat die 11 gasten een rood-wit shirtje aanhebben, anders zou ik echt niet kunnen geloven dat het Ajax zou zijn.
Telt Blind deze wedstrijd en punten op, bij fouten n.a.v. de arbitrage?
Het is alsof ze ruiken dat we naar volgend seizoen snakken, de spelers en technische staf doen er alles aan om ons dit jaar te kwellen :D
- Ajaciedjuh
Hoeft niet meer. Liever lucky Ajax dan losing Ajax.Bertje schreef:Slaap er een nachtje over. :aai:Thomas schreef:Ik ben weer wat rustiger geworden. Moet ik nou blij zijn of niet? :sad:
En nou kan Blind meteen z'n kop houden over de arbitrage. Maak die play-offs af, hoop op een succesje en hoepel dan op. And take those sorry excuses for Ajax-players with you!
-