Wordt het daar nu beter van ? Ik heb dit seizoen al eerder opgegeven, volgend jaar word ik weer kwaad.Thomas schreef:Heb jij nooit eens zin om gewoon keihard te schelden, Neef? Dit is toch één en al shit. Ik word hier echt helemaal moedeloos van. X'CNeefkens schreef:Rustig aan mannen, we scoren zo :yes:
Ajax-Vitesse
Maar zelfs dit lukt niet, Neef. Niets lukt. Stelletje... :fundamentje:Neefkens schreef:Wordt het daar nu beter van ? Ik heb dit seizoen al eerder opgegeven, volgend jaar word ik weer kwaad.Thomas schreef:Heb jij nooit eens zin om gewoon keihard te schelden, Neef? Dit is toch één en al shit. Ik word hier echt helemaal moedeloos van. X'CNeefkens schreef:Rustig aan mannen, we scoren zo :yes:
:aai:Thomas schreef:Maar zelfs dit lukt niet, Neef. Niets lukt. Stelletje... :fundamentje:Neefkens schreef:Wordt het daar nu beter van ? Ik heb dit seizoen al eerder opgegeven, volgend jaar word ik weer kwaad.Thomas schreef: Heb jij nooit eens zin om gewoon keihard te schelden, Neef? Dit is toch één en al shit. Ik word hier echt helemaal moedeloos van. X'C
Ik kan me er niet druk over maken. Al ben ik wel een beetje blij dat ik toch niet ben gaan kijken.
- Berend Stoker