Ik ga ook nog even slapen na m'n SO EC, denk ik.Bertje schreef:Ik mag me niet te veel inspannen.
Ik ga voor de wedstrijd wel even slapen en dan bij de buren kijken. :cheer:
En dan hopen dat ik het via internet kan zien. :eusa_pray:
Moet jij als scout niet wat vaker in een stadion zitten i.p.v. voor de buis? Looplijnen, zicht over het gehele spelgebeuren, dat lees je met zicht op het gehele veld wat makkelijker af dan vanaf het glazen oog!Steef schreef:En nu maar hopen dat dat grafTele2 werkt. Heerlijk mozaikkanaaltje en alles volgen. :wow:
Voetske schreef:De T.Ajax kan geluk afdwingen
AMSTERDAM, woensdag
Als FC Groningen vanavond niet weet te winnen van FC Utrecht, is Ajax bij winst op Vitesse verzekerd van deelname aan de play-offs. Dan staat er zondag in het uitduel met RKC niets meer op het spel. Wesley Sneijder begint als bankzitter, want hij kan nog geen hele wedstrijd spelen. Trainer Danny Blind verwacht dat ook Urby Emanuelson en Steven Pienaar volgende week weer zullen aansluiten.
Vitesse heeft twee jeugdinternationals vastgelegd. De 19-jarige Piet Velthuizen wordt komend seizoen de tweede doelman en tekende voor vier jaar. De 17-jarige spits Rihairo Meulens verbond zich voor drie seizoenen aan de club en blijft vooralsnog in de A1 spelen.
Ajax: geblesseerd: Grygera, Pienaar, Emanuelson, Manucharyan. Geschorst: Juanfrán.
Vitesse: geblesseerd: Yakubu, M. Jansen, De Meersman. Geschorst: Verhaegh.
Het lijkt me dat je wel een en ander mist van achter de buis, ja. Het spel zonder bal is af en toe moeilijk te volgen.wimpey schreef:Moet jij als scout niet wat vaker in een stadion zitten i.p.v. voor de buis? Looplijnen, zicht over het gehele spelgebeuren, dat lees je met zicht op het gehele veld wat makkelijker af dan vanaf het glazen oog!Steef schreef:En nu maar hopen dat dat grafTele2 werkt. Heerlijk mozaikkanaaltje en alles volgen. :wow: