Ajax-Vitesse
elliquido schreef:kijk,
opzich verdienen we niet die 2e plek, MAAR alleen al om het feit dat we de vrienden uit rotterdam een hak kunnen zetten door in de beslissende wedstrijd feijenoord die 2e plek te ontfutselen , dan zou dat de bak van het jaar zijn.
de druk ligt bij feijenoord. Alles wat ajax nu nog meepakt is meegenomen.
Daarentegen hebben az en feijenoord alles te verliezen in de play offs
stel je eens voor... straks worden we nog 2e door in de kuip vlak voor tijd de winnende te maken.
Dat lig je toch helemaal vlak van het lachen... toch ??
en als we het niet halen.. jammer dan.. het zat er toch al niet in dit seizoen, maar oh oh oh wat zullen ze zuur zijn in rotterdam als we het wel halen..
.
Mocht het zo gaan, dan kan ik nu al niet meer wachten op de ludieke spandoeken volgend seizoen bij Ajax - Feyenooit.... :xyxthumbs:
Het wordt 0-1 (sorry Moon)....het geluk is nu helemaal opgesoupeerd...
Tja...dan resteert ons alleen de ellende.....
Maar kom op!!! We drinken de beker tot op de bodem leeg, likken onze lippen af (klein boertje is toegestaan), gaan op vakantie en beginnen weer met frisse moed volgend seizoen. :blub: :blub: :blub:
Tja...dan resteert ons alleen de ellende.....
Maar kom op!!! We drinken de beker tot op de bodem leeg, likken onze lippen af (klein boertje is toegestaan), gaan op vakantie en beginnen weer met frisse moed volgend seizoen. :blub: :blub: :blub:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
-
De T.Ajax kan geluk afdwingen
AMSTERDAM, woensdag
Als FC Groningen vanavond niet weet te winnen van FC Utrecht, is Ajax bij winst op Vitesse verzekerd van deelname aan de play-offs. Dan staat er zondag in het uitduel met RKC niets meer op het spel. Wesley Sneijder begint als bankzitter, want hij kan nog geen hele wedstrijd spelen. Trainer Danny Blind verwacht dat ook Urby Emanuelson en Steven Pienaar volgende week weer zullen aansluiten.
Vitesse heeft twee jeugdinternationals vastgelegd. De 19-jarige Piet Velthuizen wordt komend seizoen de tweede doelman en tekende voor vier jaar. De 17-jarige spits Rihairo Meulens verbond zich voor drie seizoenen aan de club en blijft vooralsnog in de A1 spelen.
Ajax: geblesseerd: Grygera, Pienaar, Emanuelson, Manucharyan. Geschorst: Juanfrán.
Vitesse: geblesseerd: Yakubu, M. Jansen, De Meersman. Geschorst: Verhaegh.
Blij met de punten ...
goodfella schreef:Nounou Thom, jij moet elke thuiswedstrijd al voortdurend achterom kijken om te zien of er geen mongool is die iets van plan is en nu wil je dat iemand anders ook aandoen? :nooo:Thomvak425 schreef:Ik hou het maar op 2-1; overigens, weet iemand of je met een seizoenkaart ook een kaartje voor een ander kan kopen? Of heb je dan perse een supporterskaart nodig?
??? Soms snap ik nog wel iets van een posting, maar dit keer niet....
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Henk de Gier
- Contacteer:
je wilt het niet snappen denk ik, Goodfella's post is heel duidelijk.Thomvak425 schreef:goodfella schreef:Nounou Thom, jij moet elke thuiswedstrijd al voortdurend achterom kijken om te zien of er geen mongool is die iets van plan is en nu wil je dat iemand anders ook aandoen? :nooo:Thomvak425 schreef:Ik hou het maar op 2-1; overigens, weet iemand of je met een seizoenkaart ook een kaartje voor een ander kan kopen? Of heb je dan perse een supporterskaart nodig?
??? Soms snap ik nog wel iets van een posting, maar dit keer niet....
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Nee, ik snap het echt niet. Ik vind het zelfs heel onduidelijk. Wat heeft zijn post te maken met het feit dat ik vraag of je een seizoen- of supporterskaart nodih hebt om extra kaarten te kopen??
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Berend Stoker