Ajax-PSV (cupfinale)
- Henk de Gier
- Contacteer:
:applaus:Kowalczyk schreef:Ik kan best tegelijk een Ajax-wedstrijd en een lekker wijf bekijken hoor.Bertje schreef:Kun jij je weer op Ajax richten als je daarvoor vijftien minuten naar een mooie vrouw hebt zitten koekeloeren?
Doe ik regelmatig. :yes:
K.
Geniet er dan maar van! :xyxthumbs: ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
:xyxthumbs: Jij bent nou wat je noemt een goeie Rotterdammer!Scherrer schreef:Ik moet straks vanuit Rotterdam naar de Arena, van de Arena naar Rotterdam, van Rotterdam weer naar de Arena en dan vanaf de Arena weer naar Rotterdam. Voor een wedstrijd die op 15 minuten van m'n huis wordt gespeeld.Nihad schreef:Er reden ook bussen destijds. Ik ging toen met de bus. Was wel kicke. Moest helemaal naar A'dam om vervolgens langs Delft naar de Kuip te gaan. :D![]()
En dan hoop ik dat de combi-trein nÃet via Centraal Station in R''dam gaat, want dan zou ik letterlijk 50 meter van m'n huis vandaan zijn.
Maar ik ben er sówieso bij, kan niet wachten.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Thomas schreef:Ko = Crosseyed?Kowalczyk schreef:Ik kan best tegelijk een Ajax-wedstrijd en een lekker wijf bekijken hoor.Bertje schreef:Kun jij je weer op Ajax richten als je daarvoor vijftien minuten naar een mooie vrouw hebt zitten koekeloeren?
Doe ik regelmatig. :yes:
K.
Ko kreeg 'm vroeger met alleen Ajax omhoog. Dit seizoen heeft-ie zijn vriendin nodig. Is helemaal niet erg. :eusa_dance:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik heb precies hetzelfde, de trein zal vlak langs mijn huis rijden (in Rotterdam nog)Thomvak425 schreef::xyxthumbs: Jij bent nou wat je noemt een goeie Rotterdammer!Scherrer schreef:Ik moet straks vanuit Rotterdam naar de Arena, van de Arena naar Rotterdam, van Rotterdam weer naar de Arena en dan vanaf de Arena weer naar Rotterdam. Voor een wedstrijd die op 15 minuten van m'n huis wordt gespeeld.Nihad schreef:Er reden ook bussen destijds. Ik ging toen met de bus. Was wel kicke. Moest helemaal naar A'dam om vervolgens langs Delft naar de Kuip te gaan. :D![]()
En dan hoop ik dat de combi-trein nÃet via Centraal Station in R''dam gaat, want dan zou ik letterlijk 50 meter van m'n huis vandaan zijn.
Maar ik ben er sówieso bij, kan niet wachten.
Ik heb net voor 5 uur vanmiddag een kaartje gehaald, T1 was toen niet meer te krijgen, T2 wel.
Er zal dus ruim 1 trein verkocht zijn vandaag, maar kijkend naar het verleden zal het geen hol uitmaken welk trein nummer er op je kaartje staat.
Hoeveel uitkaarthouders er zijn weet ik niet precies, maar ik gok dat tussen de 3000 en de 3500.
Mars
Er zal dus ruim 1 trein verkocht zijn vandaag, maar kijkend naar het verleden zal het geen hol uitmaken welk trein nummer er op je kaartje staat.
Hoeveel uitkaarthouders er zijn weet ik niet precies, maar ik gok dat tussen de 3000 en de 3500.
Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Gvd...
ik was net bij de Free Record Shit en die gasten daar begrijpen echt niets van kaartverkoop. Wat een sukkeltjes.
Mijn normale sigarenzaakje is vandaag gesloten. Ik denk dat ik zo nog maar even naar een andere sigarenboer ga, die snappen het tenminste normaal gesproken wel!
Zijn er echt maar 3000 uitkaarthouders?
ik was net bij de Free Record Shit en die gasten daar begrijpen echt niets van kaartverkoop. Wat een sukkeltjes.
Mijn normale sigarenzaakje is vandaag gesloten. Ik denk dat ik zo nog maar even naar een andere sigarenboer ga, die snappen het tenminste normaal gesproken wel!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken. De kaarten die Ajax heeft gehad raken volgens mij nooit uitverkocht. Het is een teleurstellend seizoen, de kans op een nederlaag is best groot, en het is een verplichte combi. Allemaal redenen waarom de belangstelling waarschijnlijk wel zal meevallen.ASR_AFCA schreef:Gvd...
Daarnaast is het de vorige keer behoorlijk uit de hand gelopen. Ik kan me zo voorstellen dat er ook mensen zijn die om die reden niet zullen gaan.
- LouisXIV & co
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
@Louis : Waarom ga je niet? Specifieke redenen?
Ik heb gewoon een hekel aan mensen of eerder kneusjes die werken bij de FRS. Ze weten echt niets. En niet over de kaartverkoop via Ticketbox en ook al niets over muziek. Ik vind het echt een vreselijke keten!
Aangezien ik wel met de treincombi wil en niet met de buscombi ga ik toch vandaag of morgen een kaartje halen. Kom ik tenminste op de eerste ring te zitten/staan.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen of eerder kneusjes die werken bij de FRS. Ze weten echt niets. En niet over de kaartverkoop via Ticketbox en ook al niets over muziek. Ik vind het echt een vreselijke keten!
Aangezien ik wel met de treincombi wil en niet met de buscombi ga ik toch vandaag of morgen een kaartje halen. Kom ik tenminste op de eerste ring te zitten/staan.