Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de positie van Blind houdbaar is.Dr. Living Stoned schreef:Je kan zeggen over Luinge wat je wilt maar hij is wel degene die Blind wegstuurt. Misschien dat het bestuur hieruit moed put.Thijs schreef:Luinge sterf, Blind weg!
Roda JC-Ajax
Wat mij betreft kan de pleuris die hopelijk uitbreekt bij het niet behalen van de play-offs niet groot genoeg zijn. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Laat het maar lekker ontsporen zodat iedereen er daar van doordrongen raakt dat het anders moet. Dat hebben wij al een tijdje door, nu Ajax zelf nog...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
2de helft was niet best :sad: Roda begon veel feller en won heel veel duels. Bodor die al 2 keer z'n 2de gele kaart had moeten hebben, maar dat ziet Luinge niet, Huntelaar die volgens mij wel degelijk wordt geraakt door Kah, maar dat ziet Luinge niet om vervolgens iedere bal op Huntelaar af te fluiten :pukey:
JF een terechte 2de gele kaart en stiekem ook de minst erge persoon die we moeten missen, wat een drama. Lindenbergh was zeker de 2de helft dramatisch. De 2-1 was uiteraard zijn fout (te laat stappen) maar wat doet verdomme Maduro op de helft van de tegenstander? Nog 2 minuten te spelen, met 10 man, 1-1 uit tegen een moeilijke tegenstander, dan ga je niet nog eens een rush maken die nergens op uit komt. Jeugdige onbezonnenheid misschien, maar met 1 punt had je er een stuk beter voor gestaan (3 voor op Heerenveen met een beter doelsaldo). Nu is het 2 punten, krijg je volgende week klop van AZ en dan moet je maar afwachten of AZ z'n sportieve plicht doet de laatste wedstrijd tegen... Heerenveen.. ik zou het wel weten als ik van Gaal was.
JF een terechte 2de gele kaart en stiekem ook de minst erge persoon die we moeten missen, wat een drama. Lindenbergh was zeker de 2de helft dramatisch. De 2-1 was uiteraard zijn fout (te laat stappen) maar wat doet verdomme Maduro op de helft van de tegenstander? Nog 2 minuten te spelen, met 10 man, 1-1 uit tegen een moeilijke tegenstander, dan ga je niet nog eens een rush maken die nergens op uit komt. Jeugdige onbezonnenheid misschien, maar met 1 punt had je er een stuk beter voor gestaan (3 voor op Heerenveen met een beter doelsaldo). Nu is het 2 punten, krijg je volgende week klop van AZ en dan moet je maar afwachten of AZ z'n sportieve plicht doet de laatste wedstrijd tegen... Heerenveen.. ik zou het wel weten als ik van Gaal was.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik mis AZ - Ajax in dit rijtje. De 1-1 viel uit een vrije trap na een overtreding die alleen Luinge zag, de 2-1 bestond ook alleen in de fantasie van Luinge.MHF schreef:Een goed Ajax houdt het trouwens in eigen hand en is niet afhankelijk van dit soort dwalingen...ajaxhome schreef:Scheids lijn rechterlijke dwalingen Let OP
Psv-ajax
Ajax-Denhaag
Ajax-heerenveen
Utrecht Ajax
Roda Ajax
Zo'n 8 punten gestolen. ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
Het zal wel, van elke club in de HCE kun je zo'n lijstje maken, wat niet wegneemt dat Luinge kut was vandaag. Een wedstrijd bij Roda kun je verliezen, maar de pest is dat AJAX alle wedstrijden waarvan je vooraf zegt dat ze die kunnen verliezen ook daadwerkelijk verliezen, of het nu Groningen uit is of Utrecht of Roda. :sad:ajaxhome schreef:Scheids lijn rechterlijke dwalingen Let OP
Psv-ajax
Ajax-Denhaag
Ajax-heerenveen
Utrecht Ajax
Roda Ajax
Zo'n 8 punten gestolen. ;)
Voetbal.nlAZ - NAC afgelast
PSV wordt dit weekend nog niet officieel kampioen van de Eredivisie. Als AZ thuis tegen NAC Breda punten had verspeeld, was de Eindhovense titel een feit geweest, maar het duel in Alkmaar werd afgelast. Het veld in de Alkmaarder Hout is vanwege hevige regenval onbespeelbaar. Het duel wordt nu komende dinsdag om 20.00 uur gespeeld.
Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?
Ik krijg altijd zo'n calimero gevoel als je de schuld bij een scheidsrechter legt. Elke club heeft daar wel last van.
Ajax verliest echt niet door Luinge, ze zijn gewoon niet goed genoeg.
We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he (schuld ligt bij de scheidsrechter etc.), hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Ik krijg altijd zo'n calimero gevoel als je de schuld bij een scheidsrechter legt. Elke club heeft daar wel last van.
We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he (schuld ligt bij de scheidsrechter etc.), hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Laatst gewijzigd door sudesh op zo apr 02, 2006 1:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fenerbahce
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ja, anders hadden we gewonnen. Ajax speelde beter dan afgelopen week tegen NAC en had ook kansen, met als grootste kans die bal van Huntelaar tegen de lat. Neem de penalty die we niet kregen en het wegsturen van Juanfran erbij dan is dit het resultaat. (weet nog altijd niet of die rode kaart voor Juanfran terecht was, dat wil ik vanavond nog wel een keer zien)sudesh schreef:Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?
We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he, hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Ajax speelde helemaal niet beter dan tegen Nac, en je kunt Luinge niet verantwoordelijk stellen voor fouten van onze verdedigers.Fv schreef:Ja, anders hadden we gewonnen. Ajax speelde beter dan afgelopen week tegen NAC en had ook kansen, met als grootste kans die bal van Huntelaar tegen de lat. Neem de penalty die we niet kregen en het wegsturen van Juanfran erbij dan is dit het resultaat. (weet nog altijd niet of die rode kaart voor Juanfran terecht was, dat wil ik vanavond nog wel een keer zien)sudesh schreef:Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?
We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he, hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Blij met de punten ...
Mijn laatste commentaar aangaande scheidsrechterlijke dwalingen was van dezelfde strekking Sudesh. Desalniettemin heb ik bij Luinge wel altijd het gevoel dat hij extra z'n best doet om maar vooral niet partijdig voor Ajax te zijn. Hoe dan ook moet Ajax gewoon de hand in eigen boezem steken en concluderen dat we een matige middenmoter zijn dit seizoen. We mogen ons in de handen knijpen dat we via de beker op Willem II wijze Europees voetbal hebben gehaald want via de play-offs geef ik Ajax geen enkele kans. Jammer genoeg heb ik het idee dat de meeste selectie spelers hier op dezelfde manier over denken...sudesh schreef:Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?
Laatst gewijzigd door MHF op ma apr 03, 2006 1:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Dit seizoen hebben we minder dan de helft wedstrijden gewonnen..
En tegen alle clubs die momenteel in het linkerrijtje staan hebben we 11 punten behaald. 11 punten!! dat is toch niet te geloven, uit maar liefst 15 wedstrijden dus gewoon bijna de helft. En dan hebben we zelfs nog geen enkel punt behaald tegen een top-9 club in een uitduel.
Alles verloren op vijandelijk terrijn van de top-9 X'C
En tegen alle clubs die momenteel in het linkerrijtje staan hebben we 11 punten behaald. 11 punten!! dat is toch niet te geloven, uit maar liefst 15 wedstrijden dus gewoon bijna de helft. En dan hebben we zelfs nog geen enkel punt behaald tegen een top-9 club in een uitduel.
Alles verloren op vijandelijk terrijn van de top-9 X'C
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is er toch nog ergens hoop? Trabelsi speelde erg sterk en gedreven, net als Vermaelen. Met een fitte Urby en Grygera ziet het er opeens heel anders uit.
Het middenveld van vandaag met Galasek, Lindenbergh en Boukhari was dramatisch. Het enige wat ze goed deden is in de weg lopen van de Roda middenvelders, maar verder zat er helemaal niets in. Echt helemaal niets. Voorin speelde Huntelaar en Rosales een redelijk goede wedstrijd. Rosenberg was ongelukkig en werd terecht gewisseld. Babel heeft weinig de bal gehad.
Met een Sneijder en Pienaar heb je weer veel meer mogelijkheden. Als bovenstaande spelers voor de playoffs fit zijn dan geloof ik het nog wel. Maar met de huidige fitte spelers zijn we inderdaad een veredelde middenmoter.
Het middenveld van vandaag met Galasek, Lindenbergh en Boukhari was dramatisch. Het enige wat ze goed deden is in de weg lopen van de Roda middenvelders, maar verder zat er helemaal niets in. Echt helemaal niets. Voorin speelde Huntelaar en Rosales een redelijk goede wedstrijd. Rosenberg was ongelukkig en werd terecht gewisseld. Babel heeft weinig de bal gehad.
Met een Sneijder en Pienaar heb je weer veel meer mogelijkheden. Als bovenstaande spelers voor de playoffs fit zijn dan geloof ik het nog wel. Maar met de huidige fitte spelers zijn we inderdaad een veredelde middenmoter.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Afgaande van de eerdere resultaten is die kans nog veel kleiner omdat we nog niet van een CL-Playoff club hebben kunnen winnen, en laat AZ nu net zo'n club zijn.mtrules schreef:De kans dat we volgende week winnen is theoretisch dus minder dan 50% X'CDelToro schreef:Dit seizoen hebben we minder dan de helft wedstrijden gewonnen..