De manier waarop dat gebeurt zullen we het maar niet hebben :Xjoey schreef:En terecht! Heerlijk, zo' n speler in je team. :cheer:Voetske schreef:De tactiek is "ALLE BALLEN OP HUNTELAAR "
Nu het verdedigen nog. :eusa_pray:
Hoe verloopt de wedstrijd? Die link werkt bij mij niet. :sad:
Roda JC-Ajax
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Roda JC-Ajax
Hoewel ik hoop dat je voorspelling uit zal komen heb je hierin geen gelijk. Ik meen dat de thuiswedstrijd van Ajax tegen Roda in september ook in 4-1 eindigde. Sneijder was toen 1 van de uitblinkers meen ik.666 schreef:Dat zou (verlengingen niet meegerekend) de 6e keer op rij worden.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Daar gaat ie weer, voorzetten vanaf de helft van de helft van Roda Jc.Er is door Rosales EEN KEER de achter lijn gehaald ( met vallen en opstaan, maar goed je kunt niet alles hebben ) en dat resulteerde in het doelpunt.Verder is het cafe voetbal, op een cafe voetbalveld.joey schreef:Voetske schreef: De manier waarop dat gebeurt zullen we het maar niet hebben :X
Juist wel! Ik zie niets, dus ik wil het graag weten! :eusa_pray:
Blij met de punten ...
Na een corner van Roda verdedigt Ajax de bal uit en kunnen er drie Ajacieden zonder tegenstand op het Roda doel af voor de rust, maar Luinge floot af! Blind ging óp het veld verhaal halen.. Was wel geinig.
Laatst gewijzigd door ferry op zo apr 02, 2006 12:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Het is wel weer typerend dat Ajax eindelijk eens een lastige wedstrijd onder controle heeft en het dan alsnog weggeeft via een eigen goal.
Luinge is een hypocriete zak, want hij liet de extra tijd wel uitlopen om Roda te laten aanvallen. Ineens gaat Ajax met zijn drieën alleen op de keeper af en dan is het tijd :pukey:
Luinge is een hypocriete zak, want hij liet de extra tijd wel uitlopen om Roda te laten aanvallen. Ineens gaat Ajax met zijn drieën alleen op de keeper af en dan is het tijd :pukey:
Ja, net de laatste hap naar binnen gewerkt. Wel flauw trouwens, van Luinge om af te fluiten op het moment dat ze met z'n drieën op de keeper af wilden gaan. Maar goed, tijd is tijd. :Xjoey schreef:Bedankt, Duke! Zijn je broodjes al klaar? :hypocrite:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
En wat was Blind pissed...Rosenberg loopt tegen Luinge op...tja...maar tijd is tijd inderdaad...simpel zat lijkt mij...Duke schreef:Ja, net de laatste hap naar binnen gewerkt. Wel flauw trouwens, van Luinge om af te fluiten op het moment dat ze met z'n drieën op de keeper af wilden gaan. Maar goed, tijd is tijd. :Xjoey schreef:Bedankt, Duke! Zijn je broodjes al klaar? :hypocrite:
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het voetbal is niet al te best (het veld ook niet..) met Ajax wel als bovenliggende partij. Vrijwel alle akties van Ajax komen over rechts. Rosales speelt een redelijke pot voetbal. Mooie voorzet bij de 0-1, lage voorzet die Huntelaar op de lat knalt en een mooie steekpass op Boukhari die net over schiet. Op links heeft Rosenberg het moeilijk, hoewel het laatste kwartier wat beter ging.
Het middenveld is redelijk in evenwicht. Laatste half uur lijken de afvallende ballen meer voor Ajax te zijn. Ajax moet alleen wel opletten met ballen die net achter de verdediging vallen. Kan niet wachten totdat we iemand naast Vermaelen hebben staan die werkelijk kan verdedigen ipv Maduro. En JuanFran.. was zeer positief toen hij kwam, maar guttegut wat een dramatische voetballer.
Prognose 2de helft, Ajax scoort nog wel een keer of 2 en hopelijk houden ze het achterin goed dicht.
En Luinge blijft een eigenaardige scheidsrechter. 1 minuut extra tijd, wel een corner laten nemen over de minuut heen, maar de weggewerkte bal die voor 3 vrije Ajacieden valt (en volgens mij maar 1 Roda verdediger) wel affluiten. Volgens het boekje zal hij wel gelijk hebben, maar echt handig is het niet..
Het middenveld is redelijk in evenwicht. Laatste half uur lijken de afvallende ballen meer voor Ajax te zijn. Ajax moet alleen wel opletten met ballen die net achter de verdediging vallen. Kan niet wachten totdat we iemand naast Vermaelen hebben staan die werkelijk kan verdedigen ipv Maduro. En JuanFran.. was zeer positief toen hij kwam, maar guttegut wat een dramatische voetballer.
Prognose 2de helft, Ajax scoort nog wel een keer of 2 en hopelijk houden ze het achterin goed dicht.
En Luinge blijft een eigenaardige scheidsrechter. 1 minuut extra tijd, wel een corner laten nemen over de minuut heen, maar de weggewerkte bal die voor 3 vrije Ajacieden valt (en volgens mij maar 1 Roda verdediger) wel affluiten. Volgens het boekje zal hij wel gelijk hebben, maar echt handig is het niet..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Via TvAnts komt het beeld van GoalTv2 goed binnen. Al loopt het wel een minuutje of drie achter bij de live uitzending schat ik.Duke schreef:Weet ik niet, bij mij opent ie in de Podcas Bar, het beeld is trouwens niet erg stabiel, valt af en toe weg.Thijs schreef:Ik krijg in m'n media player constant: einde bestand is bereikt. Wat betekent dat?Duke schreef:De wedstrijd is trouwens te zien via PCast: http://www.voetbalinbeeld.nl/goaltv.htm , via Caifu sports.
Weet iemand (uit regio A'dam) trouwens of je ergens live radioverslag hebt van deze wedstrijd? Ik had gehoopt op RTV-NH maar daar doet men geen verslag en op een Limbo-zender zit ik niet te wachten. Beeld is verder prima van Caifu Sports maar ik begrijp geen zak van dat geouwehoer van ze...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Voor diegene die het stiekem toch kunnen verstaan, het is wel in het Limburgs...http://www.l1.nl/MHF schreef: op een Limbo-zender zit ik niet te wachten.
Laatst gewijzigd door Thijs op zo apr 02, 2006 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ach, niet dat Veronica nou zo een serieuze zender is maar die had gisteren Mission Impossible 3 in de programmering...Thomas schreef:Ze zullen bij Ajax Netwerk toch niet bewust foute informatie plaatsen? Ok, het is 1 april, maar het lijkt me sterk dat een nieuwssite die serieus genomen wil worden zo'n grap maakt.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...