Roda JC-Ajax
:DDubbel schreef:Werkelijk affreus BZ. Dergelijk vocabulair bezigt u maar op AN. :whip:brigade zuid schreef:Kut Deen was van de week ook al zo vreselijk. Bertje gedraagd zich de laatste tijd als een uberactieve mod, ik heb liever dat ie daarmee ophoud.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
[quote]Roda JC zonder Oper tegen Ajax
31-03-2006
Roda JC speelt aanstaande zondag voor de derde keer dit seizoen tegen Ajax. Nu speelt de ploeg van Huub Stevens echter thuis. De eerste twee keer werd er in de Amsterdam Arena verloren. De laatste was natuurlijk de meest pijnlijke: de dramatische uitschakeling in halve finale van de Gatorade Cup. Met nog 15 seconden te gaan stond het 0-1 door een doelpunt van Andres Oper, maar toen maakte Klaas-Jan Huntelaar met een mooie omhaal alsnog gelijk. In de verlenging werd het uiteindelijk nog een geflatteerde 4-1. Dit was tevens de uitslag van de competitiewedstrijd in september.
Huub Stevens kan aanstaande zondag niet beschikken over Kevin van Dessel en Andres Oper. Kevin is nog steeds herstellende van zijn knieoperatie en Andres kampt met een bovenbeenblessure. Ivan Vicelich (enkel) en Edrissa Sonko (griep) zijn twijfelgevallen. Daarentegen keert Sergio terug van een schorsing. “Wij kennen geen revanchegevoelens, maar willen we de druk houden op onze concurrenten voor een play-off plaats zullen er drie punten gepakt moeten worden:â€
31-03-2006
Roda JC speelt aanstaande zondag voor de derde keer dit seizoen tegen Ajax. Nu speelt de ploeg van Huub Stevens echter thuis. De eerste twee keer werd er in de Amsterdam Arena verloren. De laatste was natuurlijk de meest pijnlijke: de dramatische uitschakeling in halve finale van de Gatorade Cup. Met nog 15 seconden te gaan stond het 0-1 door een doelpunt van Andres Oper, maar toen maakte Klaas-Jan Huntelaar met een mooie omhaal alsnog gelijk. In de verlenging werd het uiteindelijk nog een geflatteerde 4-1. Dit was tevens de uitslag van de competitiewedstrijd in september.
Huub Stevens kan aanstaande zondag niet beschikken over Kevin van Dessel en Andres Oper. Kevin is nog steeds herstellende van zijn knieoperatie en Andres kampt met een bovenbeenblessure. Ivan Vicelich (enkel) en Edrissa Sonko (griep) zijn twijfelgevallen. Daarentegen keert Sergio terug van een schorsing. “Wij kennen geen revanchegevoelens, maar willen we de druk houden op onze concurrenten voor een play-off plaats zullen er drie punten gepakt moeten worden:â€
- Ajaciedjuh
De wedstrijd is trouwens te zien via PCast: http://www.voetbalinbeeld.nl/goaltv.htm , via Caifu sports.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik krijg in m'n media player constant: einde bestand is bereikt. Wat betekent dat?Duke schreef:De wedstrijd is trouwens te zien via PCast: http://www.voetbalinbeeld.nl/goaltv.htm , via Caifu sports.
Verdiende voorsprong volgens Andy Houtkamp..
1-1 KUT.
En terecht! Heerlijk, zo' n speler in je team. :cheer:Voetske schreef:De tactiek is "ALLE BALLEN OP HUNTELAAR "
Nu het verdedigen nog. :eusa_pray:
Hoe verloopt de wedstrijd? Die link werkt bij mij niet. :sad:
Laatst gewijzigd door joey op zo apr 02, 2006 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Weet ik niet, bij mij opent ie in de Podcas Bar, het beeld is trouwens niet erg stabiel, valt af en toe weg.Thijs schreef:Ik krijg in m'n media player constant: einde bestand is bereikt. Wat betekent dat?Duke schreef:De wedstrijd is trouwens te zien via PCast: http://www.voetbalinbeeld.nl/goaltv.htm , via Caifu sports.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali