Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 19, 2006 11:47 pm

Thomas schreef:
Rishi schreef:Ik zie Kuijt gewoon als 1e spits meegaan, KJH als 2e spits, Vennegoor als back-up. Kuijt kan ook nog eens op rechts. Mooi toch?
Mwah, geen enkele verdediging schrikt nog van Huntelaar hoor. Van Nistelrooij is een naam. Veel verdedigers die zijn naam op het wedstrijdformulier zien en hem op het veld tegen komen worden er nerveus van. Nerveuze spelers maken vaak fouten.

Bovendien lijkt RvN mij wel een goede toernooispeler. Je kan een fan van hem zijn of niet, maar een goede spits is hij zeker.
Die goal tegen Duitsland was zeker indrukwekkend. En op het WK2002 heeft hij ook een verpletterende indruk achtergelaten. Verder is het jammer dat hij geschorst was voor de finale van het EK2000 anders hij zijn doelpuntentotaal dat EK kunnen verhogen naar 8 goals.

En dan ben ik volgens mij ook nog eens zijn 2 hattricks vergeten tijdens het WK in Frankrijk
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 20, 2006 12:50 am

Rishi schreef:
Thomas schreef:
Rishi schreef:Ik zie Kuijt gewoon als 1e spits meegaan, KJH als 2e spits, Vennegoor als back-up. Kuijt kan ook nog eens op rechts. Mooi toch?
Mwah, geen enkele verdediging schrikt nog van Huntelaar hoor. Van Nistelrooij is een naam. Veel verdedigers die zijn naam op het wedstrijdformulier zien en hem op het veld tegen komen worden er nerveus van. Nerveuze spelers maken vaak fouten.

Bovendien lijkt RvN mij wel een goede toernooispeler. Je kan een fan van hem zijn of niet, maar een goede spits is hij zeker.
Die goal tegen Duitsland was zeker indrukwekkend. En op het WK2002 heeft hij ook een verpletterende indruk achtergelaten. Verder is het jammer dat hij geschorst was voor de finale van het EK2000 anders hij zijn doelpuntentotaal dat EK kunnen verhogen naar 8 goals.

En dan ben ik volgens mij ook nog eens zijn 2 hattricks vergeten tijdens het WK in Frankrijk
Op het EK 2000 speelde Van Nistelrooij niet of amper. In de kwalificatiereeks voor het WK 2002 was heel het Nederlands elftal dramatisch aangezien Van Gaal te lang vasthield aan de oude garde. Op het EK 2004 scoorde Van Nistelrooij toch 3 keer in de groepsfase?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma mar 20, 2006 3:13 am

Rishi schreef:
Thomas schreef:

Thomas zegt overduidelijk 'lijkt', dus deze cynische post is niet nodig...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 20, 2006 3:17 am

Dat ook nog eens, ja. :xyxthumbs:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 25, 2006 5:39 am

Deze hoorde ik gisteravond:

Wat doet een Nederlander als hij wereldkampioen is geworden?

Dan doet hij de playstation uit.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 30, 2006 10:46 pm

Van Basten: Nederlands-Belgische competitie

Bondscoach Marco van Basten houdt in de vrijdageditie van NRC.Next een pleidooi voor een gezamenlijke Nederlands-Belgische competitie. Op die manier wil Van Basten het gat tussen de Eredivisie en de Jupiler League enerzijds en de grote buitenlandse competitie anderzijds verkleinen.

"We moeten voorkomen dat we de concurrentiestrijd met het buitenland niet op een gigantische manier verliezen", aldus Van Basten in de krant. "We dienen ons te verenigen. Volgens mij moeten Nederland en België samen een competitie opzetten. Dan kunnen we gezamenlijk een vuist maken naar het geweld van landen als Engeland, Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland. Daar smijten ze met geld. De grote voetballanden zuigen ons leeg. In mijn periode als profvoetballer speelden vier, vijf Nederlandse spelers in het buitenland. Nu wel vijftig. Dat is niet goed", vervolgt Van Basten. "

Van Basten ziet een competitie met zestien clubs als ideaal. "Je zou met zestien clubs moeten beginnen. De beste clubs samenvoegen in één League. De Nederlandse competitie is beter dan die in België. Bovendien wonen hier meer mensen. Daar zou je een rekenmodel op los moeten laten. Dan kom je op tien Nederlandse en zes Belgische clubs. De Competitie der Lage Landen. Ik noem maar een dwarsstraat. Het maakt niet uit van wie het idee uiteindelijk is. Het niveau moet omhoog. Bij ons én bij de Belgen."
voetbal.nl

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do mar 30, 2006 11:10 pm

Thomas schreef:Deze hoorde ik gisteravond:

die heeft Ton Ojers maanden terug al gebruikt tijdens zijn half uurtje op TV Noord Holland. Prachtige televisie trouwens, de analyses van Ton.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mar 31, 2006 5:37 am

Henk de Gier schreef:
Thomas schreef:Deze hoorde ik gisteravond:

die heeft Ton Ojers maanden terug al gebruikt tijdens zijn half uurtje op TV Noord Holland. Prachtige televisie trouwens, de analyses van Ton.
Tsja, Ton Ojers krijg ik hier niet te zien. Sterker nog, ik heb geen idee wie die man is.

Ik vond hem wel goed. :D

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr mar 31, 2006 10:10 am

op www.rtvnh.nl kan je realmedia filmpjes downloaden van Ton Ojers. Ton Ojers is een typische Amsterdamse voetbaltrainer, bekend van o.a. DWV en hij heeft dezefde humor als Co Adriaanse in z'n Willem II tijd. Prachtig,
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 31, 2006 10:47 am

Goh, wie werd voor hetzelfde idee jaren geleden ook alweer uitgelachen ? :X

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mar 31, 2006 11:03 am

Blijft ook achterlijk. Verder had die voorzitter van jullie nog wildere plannen, hoor.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr mar 31, 2006 11:53 am

Ik hoop toch van harte dat dat niets wordt, zo'n Bene-liga oid.

Ik denk dat het ipv beter juist sléchter is als we zo'n competitie op gaan zetten, met zo'n Belgische eerste klasse moet je toch helemaal niets te maken willen hebben. Los van het feit dat 95% van de Belgische bevolking maar een stel rukkers zijn.

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » vr mar 31, 2006 12:07 pm

Baseman schreef:
Goh, wie werd voor hetzelfde idee jaren geleden ook alweer uitgelachen ? :X
Dat kwam ook door het geslis dat met het plan gepaard ging ;)

Ik ben ook tegen het plan. België is een nog slechter voetballand dan Nederland. Niet mee geassocieerd worden.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Jesse

Bericht door Jesse » vr mar 31, 2006 12:12 pm

Als ik het goed begrijp wil van Basten alleen de beste Belgische clubs erbij betrekken. Brugge en Anderlecht enzo. En dat dan in plaats van clubs als RBC en Willem 2. Daar is niets mis mee, volgens mij.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 31, 2006 12:17 pm

Jesse schreef:Als ik het goed begrijp wil van Basten alleen de beste Belgische clubs erbij betrekken. Brugge en Anderlecht enzo. En dat dan in plaats van clubs als RBC en Willem 2. Daar is niets mis mee, volgens mij.
Precies. Met het plan op zich is weinig mis. De kwaliteit kan er alleen maar op vooruit gaan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter

Bericht door peter » vr mar 31, 2006 12:30 pm

België zal er ook echt mee akkoord gaan als wij Club, Standard en Anderlecht in onze competitie opnemen. Het is al een competitie van niets, maar zonder die 3 kan men er maar beter mee ophouden daar.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 31, 2006 12:34 pm

Wij nemen die clubs toch niet in onze competitie op? We starten samen een nieuwe competitie met de beste clubs uit Nederlands en België. Met dat idee is wat mij betreft weinig mis. En dat de Belgen het niet zouden zien zitten maakt het idee nog niet slecht natuurlijk.

En met niemand anders!

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » vr mar 31, 2006 12:36 pm

Onuitvoerbare ideeën zijn slechte ideeën. Je kan er niks mee, dus is het zonde van de tijd.

Maar in een ideale wereld zou het misschien een goed idee zijn, ja. ;)
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » vr mar 31, 2006 12:39 pm

peter

Bericht door peter » vr mar 31, 2006 12:40 pm

Bertje schreef:Wij nemen die clubs toch niet in onze competitie op? We starten samen een nieuwe competitie met de beste clubs uit Nederlands en België. Met dat idee is wat mij betreft weinig mis. En dat de Belgen het niet zouden zien zitten maakt het idee nog niet slecht natuurlijk.
Welke clubs wou jij er nog meer bij hebben dan? Ik zie niets in een competitie met clubs als AA Gent of Heusden Zolder. Behoudens die 3 clubs die ik al heb genoemd is er namelijk totaal geen kwaliteitsverbetering ten opzichte van de clubs in de eredivisie.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr mar 31, 2006 12:46 pm

maar een groter gebied is aantrekkelijker voor sponsoren en dus zal er meer geld in gestoken worden en dus kunnen clubs betere spelers aantrekken en dus zullen ze misschien verder komen in Europa waardoor er weer meer sponsors komen...

in theorie dan..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 31, 2006 2:10 pm

Peter schreef:
Bertje schreef:Wij nemen die clubs toch niet in onze competitie op? We starten samen een nieuwe competitie met de beste clubs uit Nederlands en België. Met dat idee is wat mij betreft weinig mis. En dat de Belgen het niet zouden zien zitten maakt het idee nog niet slecht natuurlijk.
Welke clubs wou jij er nog meer bij hebben dan? Ik zie niets in een competitie met clubs als AA Gent of Heusden Zolder. Behoudens die 3 clubs die ik al heb genoemd is er namelijk totaal geen kwaliteitsverbetering ten opzichte van de clubs in de eredivisie.
Dan ben je met die drie clubs dus al een heel eind. En verder wil ik het even afwachten of die andere clubs echt slechter zijn dan NAC en RKC.

En met niemand anders!

Dignity

Bericht door Dignity » vr mar 31, 2006 2:16 pm

Raymon schreef:maar een groter gebied is aantrekkelijker voor sponsoren en dus zal er meer geld in gestoken worden en dus kunnen clubs betere spelers aantrekken en dus zullen ze misschien verder komen in Europa waardoor er weer meer sponsors komen...

in theorie dan..
Op zich is het gebied wel groter, maar het valt af te vragen of je er ook meer mensen mee bereikt. Gaan fans van middenmoters en degradatiekandidaten die niet meedoen in de belgisch-nederlandse competitie ook kijken? dacht het niet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 31, 2006 2:25 pm

Dignity schreef:
Raymon schreef:maar een groter gebied is aantrekkelijker voor sponsoren en dus zal er meer geld in gestoken worden en dus kunnen clubs betere spelers aantrekken en dus zullen ze misschien verder komen in Europa waardoor er weer meer sponsors komen...

in theorie dan..
Op zich is het gebied wel groter, maar het valt af te vragen of je er ook meer mensen mee bereikt. Gaan fans van middenmoters en degradatiekandidaten die niet meedoen in de belgisch-nederlandse competitie ook kijken? dacht het niet.
Waarom niet? Ze kijken nu toch ook naar de toppers?

En met niemand anders!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr mar 31, 2006 7:24 pm

in theorie dan..
De uitzendrechten van de hoogste klasse zullen wel meer waard worden. Groter achterland immers. In hoeverre het dan in de buurt komt van Frankrijk of Duitsland is nog maar de vraag.

De KNVB zit hier natuurlijk niet op te wachten. Misschien maakt Van Basten zich met dit soort teksten wel op voor een onwerkbare situatie om komende zomer makkelijker naar Ajax te kunnen... Laatst gaf hij ook al aan dat hij het niet zo ziet zitten om al die partijen tegen Oost-Europese B en C landen te gaan spelen. Ook al geen koren op de molen van de bond lijkt me.

Plaats reactie