Ajax - Roda JC

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Naar de Kuip?

Ja
44
90%
Nee
5
10%

Totaal aantal stemmen: 49

joey
Erelid

Bericht door joey »

Charisteas viel prima in. Dat mag wel eens gezegd worden. :xyxthumbs:

Ik heb mezelf net nog eens in de arm geknepen. Zo dramatisch voetballen, achterstaan ver in de blessuretijd zonder in 93 minuten iets te hebben afgedwongen en dan nog winnen met 4-1. Niet te geloven. :shock:

De enige die er -natuurlijk- tot de laatste seconde in geloofde, was Huntelaar. De rest had zich al bij de nederlaag neergelegd. Blind trouwens ook.
Het stinkt aan alle kanten!
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Wat een kut-wedstrijd en wat een fantastisch slot! Vergelijkbaar met Jong-Ajax tegen Twente en Ajax-Utrecht in de Kuip. Goeie sfeer ook. Wat kan het toch leuk zijn op Vak127 als de enthousiastelingen van andere vakken erbij komen en de slaapkoppen thuisblijven. Zelfs toen Ajax er geen moer van bakte en 1-0 achter stond werd het nog toegezongen. In tijden niet meegemaakt.

Smullen!

En dan zo'n omhaal vlak voor je neus. Wow!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Feest

Bericht door Feest »

Charisteas speelt een prima seizoen. De minuten die dan heeft mogen meedoen, he.
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Eens. Hij valt mij errug mee dit jaar. Maar toch ben ik blij dat we KJH gehaald hebben. Is toch nog effe ietsiepietsie beter!

Babel viel ook goed in.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Steef schreef:Charisteas speelt een prima seizoen. De minuten die dan heeft mogen meedoen, he.
Inderdaad.

@LouisXIV idd, jammer dat er normaal zoveel sufkutjes op zuid zitten.
999

Bericht door 999 »

Allemaal leuk en aardig maar het is toch triest om te zien dat een beetje axhterhoede ervoor zorgt dat onze buitenspelers geen knikker raken ..
Blij met de punten ...
Jesse

Bericht door Jesse »

Dat moeten we inderdaad niet vergeten, Voetske. Het was absurd slecht.

Maar God, wat zou ik die goal van Huntelaar nog graag een keer willen zien. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Feest

Bericht door Feest »

De achterhoede van de tegenstander is 1, maar de passing van Lindenbergh is 2.

Blind, haal die slome er nou eens uit zeg en zet Maduro daar neer! Echt, zelden iemand zo traag zien schakelen als oLAF.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Voetske schreef:Allemaal leuk en aardig maar het is toch triest om te zien dat een beetje axhterhoede ervoor zorgt dat onze buitenspelers geen knikker raken ..

Het leek sowieso nergens op. Het spel zal moeten verbeteren, anders hebben we in de plee-offs en de bekerfinale niets te zoeken. Zoveel geluk heb je niet nog een keer.

Wanneer is Grygera weer fit? Maduro moet z.s.m. worden verwijderd uit de achterhoede. :eusa_pray:
Raymond

Bericht door Raymond »

Jesse schreef:Dat moeten we inderdaad niet vergeten, Voetske. Het was absurd slecht.

Maar God, wat zou ik die goal van Huntelaar nog graag een keer willen zien. :yes:
Kijk morgen/overmorgen hier even, kan je hem zo vaak terugzien als je maar wil. :yes:
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

LouisXIV & co schreef:Wat kan het toch leuk zijn op Vak127 als de enthousiastelingen van andere vakken erbij komen en de slaapkoppen thuisblijven.
Dankje, graag gedaan! :D ;)
Viel me echt op dat de sfeer er toch wel in bleef na zo'n hemeltergend slechte wedstrijd. Als je dat vergelijkt met Willem II thuis...

Wat zullen die Roda supporters balen zeg, als ze morgen weer om 6.30 u opmoeten om wat mergelsteen uit die mijnen te gaan schrapen. We hebben weer een club erbij waar ze ongetwijfeld nu een teringhekel aan ons hebben! Leuk. :yes:
999

Bericht door 999 »

Zit je naar Psv - Az te kijken, denk je kan het slechter, ja het kan slechter.

Je ziet geen tactische hoogstandjes van Blind, ziet hoe beperkt onze buitenspelers zijn, ideeenloos de middenvelders zijn en hoe een, weliswaar gemankeerd, achterhoede door een middenmoter onder druk wordt gezet.

Triest ... maar goed we hebben dankzij een portie geluk en slappe tegenstanders toch nog een wedstrijdje waar men een prijsje kan winnen ...
Laatst gewijzigd door 999 op do mar 23, 2006 1:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Jesse

Bericht door Jesse »

Wat vind jij eigenlijk van Vermaelen, Voetske?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
joey
Erelid

Bericht door joey »

Wij hebben geen slechtere spelers dan Roda, Voetske. Ik beweer niet dat dit een prachtselectie is, maar het moet beter kunnen dan dit. :X

Sfeer was inderdaad fijn. :cheer:
999

Bericht door 999 »

Jesse schreef:Wat vind jij eigenlijk van Vermaelen, Voetske?
Dat ze hem na elke lange bal een pak op z'n donder moeten geven, verder is het iets te vroeg om Vermaelen nu al te beoordelen.Het lijkt erop dat het een bruikbare kracht kan worden voor dit Ajax, maar heb in het verleden veel spelers gezien die na een seizoen nooit meer gezien zijn ... ;)
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

joey schreef: Wij hebben geen slechtere spelers dan Roda, Voetske. Ik beweer niet dat dit een prachtselectie is, maar het moet beter kunnen dan dit. :X

Sfeer was inderdaad fijn. :cheer:

Eerst zien dan pas geloven .. en ach ook dit roepen we nu al een hele tijd ..
Blij met de punten ...
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

FF kijken naast het feit dat ik heb zitten blauwbekken in de Arena ben ik Maduro zeer dankbaar dat ik nu pas thuis kom :sad: Wat een slechte wedstrijd. Alleen Boukhari was nog slechter. 0-1 en ik denk niet alleen zag ajax gewoon met 0-1 verliezen want daarna was Roda de betere ploeg, maar goed wat 1 goal allemaal niet teweeg kan brengen. Prestatie van het elftal was daarnaast ook bedroevend.
Wat wel positief was dat zelfs Rosenberg ook achter de spitsen kan spelen of op het middenveld want zo slecht deed ie dat nog geen eens.
Maar bekijk het van de positieve kant... Psv landskampioen en je speelt op zeker europacup voetbal volgend seizoen en dat met deze selectie..... :D
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Zelden zo'n mooie dramatische prachtige slechte schitterende kutwedstrijd gezien.

Aan het aantal edits dat ik voor deze post nodig had kan je aflezen hoe mooi bekervoetbal ondanks alles toch kan zijn.

Zat tussen een stuk of tien Voetske's in die na de omhaal van Stuntelaar allemaal massaal veranderden in Neefkens-klonen.

Zondag na Ajax-NAC zullen ze wel weer met een harde klap terug op aarde donderen.

--

Zit de Arena vol met lege plekken (zoals die van Ko die liever thuis op de bank bleef snotteren), beweert teletekst dat er net zoveel publiek was als daar bij Philips.
Laatst gewijzigd door 666 op do mar 23, 2006 1:43 am, 4 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

666 schreef: Zat tussen een stuk of tien Voetske's in die na de omhaal van Stuntelaar allemaal massaal veranderden in Neefkens-klonen.
Hahahaha. :D

Het was ook zo immens slecht zeg. Ik ben bang dat het tegen NAC weer slappe hap wordt.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Steef schreef:Charisteas speelt een prima seizoen. De minuten die dan heeft mogen meedoen, he.
Vind ik ook.

Ik denk dat Ajax hem moet proberen te houden als backup voor Huntelaar. Een betere reservespits vind je niet zo snel. De vraag is natuurlijk of Charisteas zelf wil blijven.
jabu

Bericht door jabu »

Aub gewoon weer Maduro op het middenveld en niet meer in de verdediging.
999

Bericht door 999 »

666 schreef:Zelden zo'n mooie dramatische prachtige slechte schitterende kutwedstrijd gezien.

Aan het aantal edits dat ik voor deze post nodig had kan je aflezen hoe mooi bekervoetbal ondanks alles toch kan zijn.

Zat tussen een stuk of tien Voetske's in die na de omhaal van Stuntelaar allemaal massaal veranderden in Neefkens-klonen.

Zondag na Ajax-NAC zullen ze wel weer met een harde klap terug op aarde donderen.

--

Zit de Arena vol met lege plekken (zoals die van Ko die liever thuis op de bank bleef snotteren), beweert teletekst dat er net zoveel publiek was als daar bij Philips.
Tja, Volgens mij schets je toch een iets verkeerd beeld.Je zat eerst tussen tien Neefkens die na zo'n minuut of 15 veranderden in tien Voetske's en 9 seconden voor tijd weer terug veranderden in tien Neefkens.Lijk me trouwens ook structureel die hoop steeds voor de wedstrijd dat dit Ajax op zal staan uit haar graf.

Daar deed ik zelf ook aan mee, Roda jc zien spelen had ik het idee dat zelfs dit Ajax geen problemen met Roda jc zou hebben en een simpele overwinning zou boeken.

Maar vanaf minuut een was het een aanfluiting wat Ajax op het veld liet zien, niks geen organisatie, niks geen buitenspelers, niemand op het middenveld die er ook maar iets van bakte, positioneel een drama ( het lijkt verrekte moeilijk, dat stapje naar links, rechts, achter, voren om zo je tegenstander af te troeven ).Heb even nog een kwatiertje zitten kijken en het is onhutsent om te zien dat a) zo weinig ballen van de zijkant naar de spit(sen) komen, en b) die enkele voorzet die je ziet van een bedroevend nivo is waar je niks mee kunt.

Ajax, en Blind werd gered door de klasse van Huntelaar, die met een omhaal ( en dat was niet de eerste dit jaar ) even voor tijd de gelijkmaker aantekende, wat meteen het einde van Roda jc betekende.

En dan is ook Voetske blij, niet met het getoonde voetbal spel, want voor de zoveelste keer was het BAGGER.
Blij met de punten ...
martijn401

Bericht door martijn401 »

Fantastisch resultaat. Europees voetbal is zeker gesteld! :cheer:

Dit was uiteindelijk de wedstrijd van de spitsen:

Over KJH is alles al gezegd , meer dan geweldige aankoop.
Charisteas deed het fantastisch, waar hij in handelingssnelheid normaal te kort komt, had hij nu de avond van z’n leven tegen de vermoeide verdedigers van Roda.
Rosenberg speelde als 10 idd niet onverdienstelijk en ik wil nogmaals z’n inzet prijzen.
Babel maakte het mooi af , jammer dat hij niet kan leven met een rol op de bank, zijn snelheid en schot is een perfect wapen om in de slotfase nog iets te forceren.

Op nu naar zondag.,als het tegen NAC goed loopt houd ik nog hoop op meer. Al ben ik bang dat de uitgedunde selectie weinig meer kan brengen.
Je ziet nu al te veel spelers die te snel weer gebracht (moeten) worden na een blessure.
Hopen maar dat de geblesseerden snel weer terug zijn. Misschien krijgen we dan nog spannende plee-offs. :eusa_pray:
Arthur

Bericht door Arthur »

Spaarzaam hoogtepuntje tijdens de reguliere speeltijd: Juanfran die die irritante mof door de reclameborden duwt :D
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Arthur schreef:Spaarzaam hoogtepuntje tijdens de reguliere speeltijd: Juanfran die die irritante mof door de reclameborden duwt :D
Dat noem ik ophitsen van het thuis publiek :xyxthumbs:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
Plaats reactie