Ajax - Roda JC

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Naar de Kuip?

Ja
44
90%
Nee
5
10%

Totaal aantal stemmen: 49

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo mar 22, 2006 11:33 pm

Wim, KLAAR pretty please with sugar on top :eusa_pray:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Heras

Bericht door Heras » wo mar 22, 2006 11:35 pm

Ze krijgen voetballes? Wat zijn die boeren stil? Ajax 1 wordt kampioen?

En dan nog verontwaardigd doen als men Ajax arrogant noemt. En praat geen bullshit over: ja maar wij mogen ook een keer geluk hebben. Ajax heeft geeneens recht op de finale met zo'n dikke bek en zulk slecht spel. Het enige pluspunt is dat het gunstiger voor Ajax is. Voor de rest gadverdamme.

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » wo mar 22, 2006 11:37 pm

Kan je niet normaal reageren?
Klaas Jan kon de bal niet vasthouden, dat deed Charisteas vele malen beter.
Het moment was de omhaal waaruit hij scoorde. Die ene kopbal in de eerste helft was een mooi kans meer niet.
Dit was het laatste trouwens. Anders is de Doc boos :D
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo mar 22, 2006 11:39 pm

water & wijn, huntelaar scoort vaker dan dat-ie mist
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » wo mar 22, 2006 11:41 pm

Heras schreef:Ze krijgen voetballes? Wat zijn die boeren stil? Ajax 1 wordt kampioen?

En dan nog verontwaardigd doen als men Ajax arrogant noemt. En praat geen bullshit over: ja maar wij mogen ook een keer geluk hebben. Ajax heeft geeneens recht op de finale met zo'n dikke bek en zulk slecht spel. Het enige pluspunt is dat het gunstiger voor Ajax is. Voor de rest gadverdamme.
En Roda was niet blij met dat kadootje van Maduro? Als je in de laatse seconde gelijk maakt en je denderd er over heen ben je toch blij?
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

999

Bericht door 999 » wo mar 22, 2006 11:41 pm

Wim schreef:Kan je niet normaal reageren?
Klaas Jan kon de bal niet vasthouden, dat deed Charisteas vele malen beter.
Het moment was de omhaal waaruit hij scoorde. Die ene kopbal in de eerste helft was een mooi kans meer niet.
Dit was het laatste trouwens. Anders is de Doc boos :D
Het zal wel, blijkbaar wil je het niet of kun je het niet zien ..

Trouwens is niet alleen deze wedstrijd, Huntelaar krijgt sowieso weinig bruikbare ballen.
Blij met de punten ...

Raymond

Bericht door Raymond » wo mar 22, 2006 11:42 pm

Wim schreef:
Heras schreef:Ze krijgen voetballes? Wat zijn die boeren stil? Ajax 1 wordt kampioen?

En Roda was niet blij met dat kadootje van Maduro? Als je in de laatse seconde gelijk maakt en je denderd er over heen ben je toch blij?
Vooral opgelucht, maar er is wel een vleugje blijheid te bekennen. :yes:

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo mar 22, 2006 11:43 pm

GangstaRiB schreef:Maar o o o o wat was het slecht vandaag. Kan me er niet overheen zetten.
Natuurlijk was het dik zaad vanavond en meestal (de laatste tijd) piest Ajax dan weer net naast de pot, maar vanavond dus een keertje niet ... :worshippy:

En dus kan ík mij er wel overheen zetten ... ;)
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 22, 2006 11:43 pm

Zit Farfan al bij het Peruviaanse elftal als die finale wordt gespeeld?

Raymond

Bericht door Raymond » wo mar 22, 2006 11:45 pm

Dubbel schreef:Zit Farfan al bij het Peruviaanse elftal als die finale wordt gespeeld?
Ik hoop met je mee dat hij tegen die tijd in Peru zit of z'n natte krant-vorm van de laatste weken nog even wat langer volhoudt. Een Farfán in vorm is niet fijn om tegenover je te hebben. :eusa_pray:

Heras

Bericht door Heras » wo mar 22, 2006 11:47 pm

Tuurlijk mag je blij zijn. Maar wees blij en ga dan niet zingen van Ze krijgen voetballles. Ajax 1 wordt kampioen. Trouwens zondag was het nog zielig jeugd Ajax maar nee hoor nu niet meer. Ik vind het gewoon vreemd dat jullie het raar vinden dat je arrogant wordt genoemd als sommige lui dit zingen terwijl ze niet in hun recht staan.
Overwinning prima wees blij maar doe niet zo arrogant.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 22, 2006 11:49 pm

Raymond schreef:
Dubbel schreef:Zit Farfan al bij het Peruviaanse elftal als die finale wordt gespeeld?
Ik hoop met je mee dat hij tegen die tijd in Peru zit of z'n natte krant-vorm van de laatste weken nog even wat langer volhoudt. Een Farfán in vorm is niet fijn om tegenover je te hebben. :eusa_pray:
Ik weet het ook niet. Ik zocht via Google naar de datum van de finale en kwam via een omweg op een site terecht die Psvzone.nl heet. Daar stond dat. Het is er inmiddels alweer weg.

EDIT: o nee, het staat er nog wel http://www.psvzone.nl/artikel.php?id=4115
Laatst gewijzigd door Dubbel op wo mar 22, 2006 11:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Raymond

Bericht door Raymond » wo mar 22, 2006 11:50 pm

Heras schreef:Tuurlijk mag je blij zijn. Maar wees blij en ga dan niet zingen van Ze krijgen voetballles. Ajax 1 wordt kampioen. Trouwens zondag was het nog zielig jeugd Ajax maar nee hoor nu niet meer. Ik vind het gewoon vreemd dat jullie het raar vinden dat je arrogant wordt genoemd als sommige lui dit zingen terwijl ze niet in hun recht staan.
Man, zo gaat het nu eenmaal; mensen zijn blij en uiten het. Dat het gebeurt op een manier die je niet aanstaat is erg jammer, maar zet dan gewoon het geluid uit.

999

Bericht door 999 » wo mar 22, 2006 11:50 pm

Heras schreef:Tuurlijk mag je blij zijn. Maar wees blij en ga dan niet zingen van Ze krijgen voetballles. Ajax 1 wordt kampioen. Trouwens zondag was het nog zielig jeugd Ajax maar nee hoor nu niet meer. Ik vind het gewoon vreemd dat jullie het raar vinden dat je arrogant wordt genoemd als sommige lui dit zingen terwijl ze niet in hun recht staan.
Inderdaad, de goal van Huntelaar deed Roda de das om, niet het spel van Ajax.Na die goal was het over en uit met Rodajc, begrijpelijk.10 seconden voor het einde van de extra tijd sta je in de finale, 9 seconden voor het van de extra tijd einde niet ...
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » wo mar 22, 2006 11:52 pm

:drecul2: X'D

Denk je niet dat 'ze krijgen voetballes' en Ajax 1 wordt kampioen' cynisch is bedoeld? Weet je wat dat is, cynisme?

Daarnaast was het nu een stuk minder jeugdig, ja. Galasek, Juanfran, Trabelsi en Maduro stonden er weer bij. Dat is een toch een verschil, hè. Wat jij?

Maar oh, oh, wat zijn we weer arrogant. En wie vindt het trouwens raar dat we arrogant worden genoemd?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Heras

Bericht door Heras » wo mar 22, 2006 11:53 pm

Raymond schreef: Man, zo gaat het nu eenmaal; mensen zijn blij en uiten het. Dat het gebeurt op een manier die je niet aanstaat is erg jammer, maar zet dan gewoon het geluid uit.
Ik doelde meer op het feit dat jullie het dan raar vinden dat jullie soms arrogant worden genoemd. Ik bedoel winnen ok, maar wij geven voetballes. Kom op even serieus volgens mij heb ik dan de verkeerde wedstrijd gezien.

Raymond

Bericht door Raymond » wo mar 22, 2006 11:54 pm

Dubbel schreef:
Raymond schreef:
Ik weet het ook niet. Ik zocht via Google naar de datum van de finale en kwam via een omweg op een site terecht die Psvzone.nl heet. Daar stond dat. Het is er inmiddels alweer weg.
http://www.fifa.com/en/mens/fixtures/in ... LL,00.html

Vriendschappelijke wedstrijd van Peru op 10 mei, uit tegen T&T van Ome Leo. Hopelijk moet het zeehondje verplicht meespelen.

Raymond

Bericht door Raymond » wo mar 22, 2006 11:58 pm

Heras schreef:
Raymond schreef: Man, zo gaat het nu eenmaal; mensen zijn blij en uiten het. Dat het gebeurt op een manier die je niet aanstaat is erg jammer, maar zet dan gewoon het geluid uit.
Ik doelde meer op het feit dat jullie het dan raar vinden dat jullie soms arrogant worden genoemd. Ik bedoel winnen ok, maar wij geven voetballes. Kom op even serieus volgens mij heb ik dan de verkeerde wedstrijd gezien.
Ik denk dat een hoop mensen het onderscheid tussen cynisme en oprechte meningen vaak niet kunnen maken en daarom het maar op de stapel van arrogantie gooien. Maar ach, als men het zo wil zien, is dat voor mij prima hoor, je raakt er aan gewend.

Maare, we waren wel goed die laatste dertig minuten. :hypocrite:

Marijn

Bericht door Marijn » do mar 23, 2006 12:00 am

Jeutje, Heras weet al heel wat over ons. We zijn arrogant, we vinden het raar dat andere ons arrogant vinden en bovendien zaten we een uurtje terug nog in het stadion te zingen.

Zo leer je nog eens wat over jezelf.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do mar 23, 2006 12:04 am

Danny is er eindelijk uit! Voortaan elke wedstrijd beginnen met 5 spitsen! Niks geen middenveld meer. Vol op de aanval. :cheer:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mar 23, 2006 12:04 am

Jesse schreef:Denk je niet dat 'ze krijgen voetballes' en Ajax 1 wordt kampioen' cynisch is bedoeld? Weet je wat dat is, cynisme?
Tsja, iets niet kunnen snappen begint vaak met iets niet willen snappen. Maar tegen de tijd dat ze het niet meer kunnen snappen zijn ze alweer vergeten dat ze het aanvankelijk niet wilde snappen. Uiteindelijk vervallen ze dan in razernij. Daarbij vinden die boeren, of ze nou uit Utrecht, Groningen of Limburg komen, dat ze door ons een beetje in de maling worden genomen. En dat is natuurlijk ook gewoon zo.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do mar 23, 2006 12:04 am

Dat is niet arrogant, Heras. Dat is humor. Zelfspot, heet dat. Het cynisme droop ervan af. Als je dát niet aanvoelt...

K.
Still alive...

Jesse

Bericht door Jesse » do mar 23, 2006 12:06 am

Eens kijken of ik wat cijfers kan geven. Uiteraard niemand hoger dan een 6, dat zou schandalig zijn.

Stekel - 6 Aan hem lag het niet vanavond, had weer een paar goede reddingen.
Trabelsi - 4,5 Werd er keer op keer uitgelopen door Cissé, dankzij Stekel bleef het bij 0-1.
Maduro - 3 Geen woorden aan vuil maken, één van z'n slechtste wedstrijd ooit.
Vermaelen - 6 Deed niet zoveel verkeerd.
Juanfran - 3,5 Hoelang moeten we nog met hem verder?
Lindenbergh - 4,5 En dat is dan je ervaring.
Anita - 5.5 Leuk, klein, rap mannetje die lekker moet doorgroeien in de A1 en Jong Ajax
Boukhari - 4,5 Jongen, jongen, jongen, wat kom jij toch tekort.
Rosales - 4,6 Zelfde verhaal als voor Boukhari, maar vond ik toch een tiende beter. Of nee, een tiende minder slecht.
Rosenberg - 5 Werkte hard maar kwam er niet aan te pas.
Huntelaar - 5,5 Speelde niet goed, kreeg ook niet veel soeps aangespeeld maar weet ons toch in de laatste seconde te redden.
Galasek - 5,5 Sober, zoals we hem kennen.
Babel - 6 Aanvankelijk was het niet zoveel, maar beslist toch de wedstrijd in de verlenging.
Charisteas - 7 Toch nog wel een hoger cijfer. Dit zou ik puur en alleen al doen om die laatste actie. Werkelijk schitterend. Mooiste moment van de avond. Viel daarnaast ook gewoon redelijk in.

Blind - 4 Zoals Thomas al zei: Het enige wat hij doet is er spitsen bij gooien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Feest

Bericht door Feest » do mar 23, 2006 12:07 am

En toch vind ik die Cisse wel wat hebben hoor. :yes:

En Cziommer mag van mij alles breken wat er maar te breken valt en scheuren wat er maar te scheuren valt. God, wat haat ik die gozer. Pseudovedette op z'n Duits.

Yo

Bericht door Yo » do mar 23, 2006 12:10 am

Ik vond Huntelaar ook niet goed spelen. Hij was totaal niet balvast en verloor zo'n beetje elk duel tegen een overigens zeer degelijk verdedigingscentrum.
Dat hij alleen ramballen zou krijgen was alleen de laatste 20 minuten. Niet dat hij daarvoor wel goede ballen kreeg, maar het was ook niet zo dat hij alleen hoge en onbruikbare ballen kreeg.

Maar ja, hij doet uiteindelijk wel waarvoor hij gehaald is :yes:

Plaats reactie