De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Ik reageerde hierop:
Dezelfde uitspraken kunnen uit verschillende interviews afkomstig zijn. :yes:Neefkens schreef:Volgens mij zijn de quotes van van Geel van een tijd geleden: het zijn precies de woorden die hij bij Voetbal Insite sprak. Een mooi stukkie knippen en plakken van het AD. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
Hij zei laatst toch echt iets anders. :yes:Jöhnk schreef:"Een terugkeer van Co Adriaanse is niet aan de orde. Hij zit nu in een andere fase van zijn carrière..."joey schreef:Mwah, mij is opgevallen dat MVG in interviews steeds hetzelfde zegt, vaak zelfs woordelijk.
;)
(even Joey een hartverzakking bezorgen)
Piet Keizer technisch adviseur bij Ajax
22 maart 2006
Piet Keizer wordt vanaf 1 april 2006 technisch adviseur van Ajax. De oud-Ajacied vervult sinds april 2001 de rol van scout bij Ajax. In zijn nieuwe functie rapporteert de legendarische linksbuiten aan de technisch directeur en hij adviseert Martin van Geel ten aanzien van het algemeen technisch beleid en de uitvoering.
Keizer debuteerde in de hoofdmacht van Ajax op 5 februari 1961 in een thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Zijn laatste wedstrijd speelde de populaire linksbuiten op 13 oktober 1974. In de jaren '70 behaalde hij met Ajax grote successen, waaronder de Europa Cup I in 1971, 1972 en 1973. Op de lijst van de 'Club van 100' prijkt de naam van Keizer op de vierde plaats met niet minder dan 490 wedstrijden in het roodwit. Hij scoorde maar liefst 189 doelpunten voor Ajax.
Bron: www.fcupdate.nl
Ik weet niet wat ik me van die functie moet voorstellen, maar het is wel zo dat Keizer de lat hoog legt en van Geel zijn werk-en denkwijze kan waarderen.
22 maart 2006
Piet Keizer wordt vanaf 1 april 2006 technisch adviseur van Ajax. De oud-Ajacied vervult sinds april 2001 de rol van scout bij Ajax. In zijn nieuwe functie rapporteert de legendarische linksbuiten aan de technisch directeur en hij adviseert Martin van Geel ten aanzien van het algemeen technisch beleid en de uitvoering.
Keizer debuteerde in de hoofdmacht van Ajax op 5 februari 1961 in een thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Zijn laatste wedstrijd speelde de populaire linksbuiten op 13 oktober 1974. In de jaren '70 behaalde hij met Ajax grote successen, waaronder de Europa Cup I in 1971, 1972 en 1973. Op de lijst van de 'Club van 100' prijkt de naam van Keizer op de vierde plaats met niet minder dan 490 wedstrijden in het roodwit. Hij scoorde maar liefst 189 doelpunten voor Ajax.
Bron: www.fcupdate.nl
Ik weet niet wat ik me van die functie moet voorstellen, maar het is wel zo dat Keizer de lat hoog legt en van Geel zijn werk-en denkwijze kan waarderen.
joey schreef:Keizer was als enige binnen Ajax tegen de komst van Charisteas. :yes:sudesh schreef:Ik weet niet wat ik me van die functie moet voorstellen, maar het is wel zo dat Keizer de lat hoog legt en van Geel zijn werk-en denkwijze kan waarderen.
Zal wel een promotie zijn.
Nee, tegen de komst van KJH.
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
Ja, Van Geel kan zich heel goed diplomatiek uitten :eusa_liar: ;)joey schreef:Nee, MVG zei daarover: 'Piet Keizer legt de lat heel erg hoog. Dat is goed. Zelfs bij de komst van KJH had hij zijn twijfels.'
Maar hij zal wel niet voor niets adviseur worden hopelijk. Vroeger kon je wel eens je vraagtekens zetten bij bepaalde personen, maar sinds Van Geel er zit krijg ik zowaar vertrouwen in het reilen en zeilen van Ajax.
- Ajaciedjuh
Tegen Harry ook hoor.Steef schreef:joey schreef:Keizer was als enige binnen Ajax tegen de komst van Charisteas. :yes:sudesh schreef:Ik weet niet wat ik me van die functie moet voorstellen, maar het is wel zo dat Keizer de lat hoog legt en van Geel zijn werk-en denkwijze kan waarderen.
Zal wel een promotie zijn.
Nee, tegen de komst van KJH.
Blijven er per 1 april zodoende nog wel genoeg kwalitatieve en kritsche scouts over? Het zijn per slot van rekening de scouts die naar 'boven' moeten rapporteren. Een forse kwaliteitsinjectie, zeker op dat vlak, kan totaal geen kwaad lijkt mij. Overigens een verbeteringspunt wat ook Cruijff laatst in zijn column belichtte...
Zou wel MVG ook wel door hebben uiteraard. Dus kijk ik met bovengemiddelde belangstelling uit naar de komende zomerstop. Het moment van de waarheid!
Zou wel MVG ook wel door hebben uiteraard. Dus kijk ik met bovengemiddelde belangstelling uit naar de komende zomerstop. Het moment van de waarheid!
Steef kan dus binnenkort een uitnodiging voor een diner met MVG verwachten. ;)Starmaker schreef:Blijven er per 1 april zodoende nog wel genoeg kwalitatieve en kritsche scouts over? Het zijn per slot van rekening de scouts die naar 'boven' moeten rapporteren. Een forse kwaliteitsinjectie, zeker op dat vlak, kan totaal geen kwaad lijkt mij. Overigens een verbeteringspunt wat ook Cruijff laatst in zijn column belichtte...
Zou wel MVG ook wel door hebben uiteraard. Dus kijk ik met bovengemiddelde belangstelling uit naar de komende zomerstop.