NeeFkensPeter schreef:Zie het Feyenoord topic, joey. Verder zou Neefkens de opvolger van Sturing worden.
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Zo te horen mag ik morgen wel even kijken.
De geruchten bij Voetbal Insite waren trouwens ook dat Feyenoord interesse heeft in Braafheid en Lucius, Joey.
De geruchten bij Voetbal Insite waren trouwens ook dat Feyenoord interesse heeft in Braafheid en Lucius, Joey.
:DPeter schreef:Zie het Feyenoord topic, joey. Verder zou Neefkens de opvolger van Sturing worden.
Heel even een kort fragmentje wat ik erg grappig vond, trouwens.
Kraay Jr.: Derksen heb je m'n nieuwe vriendin al gezien?
Derksen: Daar moet je tegenwoordig een vergunning voor hebben.
:D
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het goede vond ik dat hij wel bescheiden overkomt, maar toch ook heel zelfverzekerd.
Prima kerel!
Hij heeft toch wel wat losgemaakt zo te horen.
Spelers blijven na de training weer eens op het veld om nog wat af te werken, penalties te schieten etc. Dat vind ik een positieve ontwikkeling, is ook goed voor de teamspirit.
:xyxthumbs:
Prima kerel!
Hij heeft toch wel wat losgemaakt zo te horen.
Spelers blijven na de training weer eens op het veld om nog wat af te werken, penalties te schieten etc. Dat vind ik een positieve ontwikkeling, is ook goed voor de teamspirit.
:xyxthumbs:
-
De meest interesante vraag die gesteld werd, was de laatste en helaas helaas lulde Van Nieuwkerk daar dwars doorheen. De Jong vroeg namelijk of hij beter geworden was bij Ajax en wie hem nog wat kon leren en wat hij zoal geleerd had van een Ajacied. Toen bleef het eigenlijk angstvallig stil. Alsof hij nu al beter dan de rest bij Ajax is en dat de trainersstaf nog niet echt een onuitwisbare indruk op Klaas-Jan heeft achtergelaten...
Tekenend voor het hopeloos achterhaalde beeld van sommige Nederlanders over Duitsland. Op het gebied van mode [maar ook kunst, muziek en andere aspecten van cultuur] biedt Duitsland toch wel minimaal hetzelfde als Nederland. Maar Duitsers drinken natuurlijk bier, eten worst en jatten fietsen.
En als ik daar overheen kijk, nog steeds een kutreclame.
En als ik daar overheen kijk, nog steeds een kutreclame.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
En dan wonen de Vd Vaartjes ook nog eens in Hamburg. Een stad die tien keer hipper en moderner is dan Nederland (behalve Amsterdam ;) ).Marijn schreef:Tekenend voor het hopeloos achterhaalde beeld van sommige Nederlanders over Duitsland. Op het gebied van mode [maar ook kunst, muziek en andere aspecten van cultuur] biedt Duitsland toch wel minimaal hetzelfde als Nederland. Maar Duitsers drinken natuurlijk bier, eten worst en jatten fietsen.
Maar wel beter bier en lekkerder worst. :DMarijn schreef:Tekenend voor het hopeloos achterhaalde beeld van sommige Nederlanders over Duitsland. Op het gebied van mode [maar ook kunst, muziek en andere aspecten van cultuur] biedt Duitsland toch wel minimaal hetzelfde als Nederland. Maar Duitsers drinken natuurlijk bier, eten worst en jatten fietsen.
Het is onwetendheid, moet je maar rekenen. Mensen die zo denken zijn doorgaans hooguit op doorreis in Duitsland geweest. Ik heb trouwens het gevoel dat de haat tegen de Duitsers afneemt nu wel de allochtonen hebben. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-