Inter-Ajax
Iemand Maduro gehoord?
'In de eerste helft had Olaf alle ruimte om de zijkanten in te spelen. Dat had wel beter gekund...misschien.'
Maduro zal balen dat-ie daar niet mocht spelen hoor. Als de tegenstander geen diepe centrale middenvelder heeft hoort Maduro daar ten allen tijden te spelen. :yes:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... =yes&div=3
'In de eerste helft had Olaf alle ruimte om de zijkanten in te spelen. Dat had wel beter gekund...misschien.'
Maduro zal balen dat-ie daar niet mocht spelen hoor. Als de tegenstander geen diepe centrale middenvelder heeft hoort Maduro daar ten allen tijden te spelen. :yes:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... =yes&div=3
Laatst gewijzigd door Feest op wo mar 15, 2006 11:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens en tóch deed ie het op de positie gisteren prima. Extra knap.Steef schreef:Iemand Maduro gehoord?
Lindenberg, Boukhari, JF vind ik daarentegen tenenkrommend slecht.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo mar 15, 2006 11:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd, of bedoelde je 'vond'?Neefkens schreef:
Ik ben 't met je eens als je 't structureel vind hoor.
Vooral Lindenbergh vind ik een schizofrene speler. Waar is die gozer toch iedere wedstrijd bang voor? Ik dacht eindelijk dat-ie de schroom van zich af had gegooid tegen PSV in de tweede helft, maar gisteren was 't weer 't oude liedje.
Maduro speelt steeds beter. Hopelijk zet hij de lijn van gisteren door. Ook verdedigend vond ik het heel behoorlijk.Steef schreef:Ja, Maduro deed 't heel aardig. Die goal reken ik 'm niet aan. Hij moet ineens overkomen naar rechts en ook nog Martins in 't oog houden.
Volgend seizoen lekker op het middenveld. :yes:
Ik bedoelde vond, maar even nadenkend vind ik het ook. Alleen Lindenberg weet ik ook niet.Steef schreef:Altijd, of bedoelde je 'vond'?Neefkens schreef:
Ik ben 't met je eens als je 't structureel vind hoor.
Vooral Lindenbergh vind ik een schizofrene speler. Waar is die gozer toch iedere wedstrijd bang voor? Ik dacht eindelijk dat-ie de schroom van zich af had gegooid tegen PSV in de tweede helft, maar gisteren was 't weer 't oude liedje.
Die was voor Luuk, die steeds beweert dat dit een prachtselectie is.Neefkens schreef:Dat gaat wel iets verder dan zeggen dat AJAX volstrekt kansloos was. Je geeft een oordeel over de selectie en daar reageer ik op.
Bij ons lopen teveel spelers rond die tekort komen voor het gisteren gevraagde niveau. Ik vind Boukhari een aardige jongen, maar hij maakt niet voor niets zo'n fout. Zijn handelingssnelheid is te laag.
Het stinkt aan alle kanten!
Hemeltergend slecht die Boukhari. Net als Pienaar. Die gast mogen ze van mij sowieso per direct een schop onder zijn reet geven. Ook geen afscheid voor Pienaar.joey schreef: Die was voor Luuk, die steeds beweert dat dit een prachtselectie is.
Bij ons lopen teveel spelers rond die tekort komen voor het gisteren gevraagde niveau. Ik vind Boukhari een aardige jongen, maar hij maakt niet voor niets zo'n fout. Zijn handelingssnelheid is te laag.
Spontaan begon ik heimwee naar Sneijder te krijgen. En doodzonde van Emanuelson.
Dát doet pijn. We zijn gewoon zo slecht. Ze hoeven niet eens hun best te doen. :sad:Jesse schreef:Hoezo dat? Ik heb er juist bijna geen last van. Als we nou nog een kans hadden gehad gister, maar er zat gewoon he-le-maal niets in. Ik kan er gek genoeg wel mee leven.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
AJAX kan nu gewoon geen Emanuelsson, Grygera, Galasek, Sneijder, Mitea, SQD, de Jong, Lobont, Heitinga missen.Bertje schreef:Dát doet pijn. We zijn gewoon zo slecht. Ze hoeven niet eens hun best te doen. :sad:Jesse schreef:Hoezo dat? Ik heb er juist bijna geen last van. Als we nou nog een kans hadden gehad gister, maar er zat gewoon he-le-maal niets in. Ik kan er gek genoeg wel mee leven.
Gek he ? :hypocrite:
Nee, maar leuk is het niet. X'C
En al die Feyenoorders op school natuurlijk weer lachen zometeen.
En al die Feyenoorders op school natuurlijk weer lachen zometeen.
Laatst gewijzigd door Bert op wo mar 15, 2006 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!