Precies, zo maak je ruimte. KJH moet niet meeverdedigen maar twee man bezighouden, zodat we elders een man over hebben.San Marco schreef:Inter staat met 2 centrale verdedigers, die staat dus nooit 1 op 1...joey schreef:Huntelaar moet diep staan, ze zullen hem niet 1 op 1 willen zien.
Inter-Ajax
Het stinkt aan alle kanten!
Dan vlieg er zeker uit met een 'bang'. Een flinke bang als al het publiek van hun stoel valt van het lachen omdat we met 10-0 afgedroogd zijn. Ik wil dat we aanvallend voetbal spelen, maar dat is iets anders dan de deur opengooien en rennen maar. Ajax staat voornamelijk bekend om intelligent voetbal.
Wel erg kut van Urby. :sad:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jij ziet liever een intelligente 0-0? Be my guest.Bertje schreef:Dan vlieg er zeker uit met een 'bang'. Een flinke bang als al het publiek van hun stoel valt van het lachen omdat we met 10-0 afgedroogd zijn. Ik wil dat we aanvallend voetbal spelen, maar dat is iets anders dan de deur opengooien en rennen maar. Ajax staat voornamelijk bekend om intelligent voetbal.
Er blijft ons weinig bespaart. :sad:joey schreef:Radio 1: Emanuelson is geblesseerd geraakt en speelt NIET.
Juanfran op zijn positie.
Opstelling:
Steek/Trabelsi, Maduro,Vermaelen,Juanfran/Pienaar, Lindenberg, Boukhari/Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Wat mij betreft speelt Ajax hetzelfde als in de tweede helft tegen PSV. Dus 4-4-2.
Hoe kan de medische staf een blessure voorkomen? Een ongeluk in een pittig trainingspartijtje, of even verstappen is zo gebeurd.Scherrer schreef:Niet wéér een blessure.
Hoe kun je nou geblesseerd raken op de laatste training voor een wedstrijd? Onvoorstelbaar, allemaal ontslaan, daar bij de medische staf. Pure prutsers zijn het.
Ben wel met je eens dat het raar is dat Ajax steevast een volle ziekenboeg heeft, jaar in- jaar uit en dat het lang duurt voordat spelers weer terugkeren in de selectie.
Ajax NetwerkHele wereld kijkt naar Inter-Ajax
Zelden zal een Champions league duel van Ajax, op de finales na, zoveel aandacht krijgen in de internationale media dan Inter-Ajax. Omdat het duel de enige is dinsdag wordt in bijna elk land dat een televisiestation heeft dat de uitzendrechten van de Champions League heeft Inter-Ajax uitgezonden.
Sinds wanneer verzorgt de medische stad de trainingen??!!Scherrer schreef:Niet wéér een blessure.
Hoe kun je nou geblesseerd raken op de laatste training voor een wedstrijd? Onvoorstelbaar, allemaal ontslaan, daar bij de medische staf. Pure prutsers zijn het.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
- AT Toto winner 15/16
Tja in Nederland en met name bij AJAX denken ze dat je op de training punten kan pakken. Ik wordt schijtziek van al die blessures altijd bij AJAX.Scherrer schreef:Niet wéér een blessure.
In 1987 gebeurde hetzelfde de dag voor de finale, zegt allemaal niks. Als Emmanuelson het verschil moet maken zal het sowieso niet gebeuren.Scherrer schreef:Niet wéér een blessure.
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nou mensen, ik hou het niet meer maar ik ga bij wat maten van me eten en voetbal kijken. Daarna blijf ik toch even hangen dus hier alvast m'n reactie.
In het geval van uitschakeling
Tsja, jammer jongens. Maar dit hadden we kunnen verwachten. We waren er zo dichtbij. :sad: Het is ook altijd hetzelfde liedje. Richten op de play offs dan maar.
In het geval van winst
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ohhhhhh jongens, ik had het wel verwacht!! jullie ook?? Eindelijk gerechtigheid, wát een wedstrijd!! Villareal, here we come! Ik ga zuipen als een gek, groetjes!!!
..
Oke fijne wedstrijd iedereen. ;)
In het geval van uitschakeling
Tsja, jammer jongens. Maar dit hadden we kunnen verwachten. We waren er zo dichtbij. :sad: Het is ook altijd hetzelfde liedje. Richten op de play offs dan maar.
In het geval van winst
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ohhhhhh jongens, ik had het wel verwacht!! jullie ook?? Eindelijk gerechtigheid, wát een wedstrijd!! Villareal, here we come! Ik ga zuipen als een gek, groetjes!!!
..
Oke fijne wedstrijd iedereen. ;)
Het is gewoon wéér een post van Thomas. Daar zijn we toch sowieso blij mee, toch?Justin schreef:Leuke post, Thomas, maar wat hebben we hieraan?Thomas schreef:vi.nl'Tot hij 2,5 jaar oud was, kreeg ik hem niet aan de fles. Hij wilde alleen moedermelk'
Moeder Rosilda kijkt terug op de eerste jaren van Inter-spits Adriano (AD)
:huh:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Erg jammer dat Urby niet kan spelen. Een van de weinige spelers die een actie heeft en dus een mannetje kan uitspelen.
Ik hoop dat Ajax me verrast, maar mijn gevoel is niet echt positief :sad:
Verwachtingspatroon is na een aantal behoorlijke wedstrijden veeeeel te hoog. Maar hoop doet leven ...... :eusa_pray:
Ik hoop dat Ajax me verrast, maar mijn gevoel is niet echt positief :sad:
Verwachtingspatroon is na een aantal behoorlijke wedstrijden veeeeel te hoog. Maar hoop doet leven ...... :eusa_pray:
Ik ben m'n zenuwen gelukkig al aan het wegdrinken. Alle Jezus wat kan een mens zenuwachtig zijn terwijl je bijna zeker bent dat het niks wordt. Helemaal niet zonder Urby. X'C
Comeeeeeeeeeee on, AJAX!
Comeeeeeeeeeee on, AJAX!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."