Die kwestie was van vorige week toen Van Geel er zat.Thomas schreef:Morgen op Voetbal Insite is Ron Jans te gast en is 'de kwestie' : "Ajax maakt AZ kapot".
Ik ben benieuwd. Ik zit elke dag weer te hopen op transfernieuwtjes rond Ajax.
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
-
Dat was inderdaad heel erg zielig. Maar we hebben ook niks geniaals op de bank zitten. Een speler met een individuele actieThomas schreef:Ik ben het helemaal met Ibi en Jesse eens. Ik heb Blind nog nooit kunnen betrappen op een sterke ingreep of tactische aanpassing. Dit was voor mij overigens het dieptepunt, uit tegen Heerenveen in de beker:
Rosenberg-----Huntelaar-----Babel
Lindenbergh--------------Maduro
---------------Galasek
:eusa_doh:
IK GELOOF!!!!!!
Dat is een ander verhaal en heeft niets te maken met de tactische domheid van Blind.Rishi schreef:Dat was inderdaad heel erg zielig. Maar we hebben ook niks geniaals op de bank zitten. Een speler met een individuele actieThomas schreef:Ik ben het helemaal met Ibi en Jesse eens. Ik heb Blind nog nooit kunnen betrappen op een sterke ingreep of tactische aanpassing. Dit was voor mij overigens het dieptepunt, uit tegen Heerenveen in de beker:
---------------Galasek
Huntelaar op '10' was ook al dom X'C :nooo:Thomas schreef:Ik ben het helemaal met Ibi en Jesse eens. Ik heb Blind nog nooit kunnen betrappen op een sterke ingreep of tactische aanpassing. Dit was voor mij overigens het dieptepunt, uit tegen Heerenveen in de beker:
---------------Galasek
Wat doet Boeve tegenwoordig?
Laten jullie me weten hoe het was? Idem met betrekking tot Voetbal Insite? :eusa_pray: :loveboard
Laten jullie me weten hoe het was? Idem met betrekking tot Voetbal Insite? :eusa_pray: :loveboard
Oh dat zijn ze dus vergeten aan te passen.GangstaRiB schreef:Die kwestie was van vorige week toen Van Geel er zat.Thomas schreef:Morgen op Voetbal Insite is Ron Jans te gast en is 'de kwestie' : "Ajax maakt AZ kapot".
Ik ben benieuwd. Ik zit elke dag weer te hopen op transfernieuwtjes rond Ajax.
-
-
-
Ja, wat een domoor, en hij zweeft nog ook. Die Boeve. :X
Sinds LVG erover begonnen is, valt iedereen over elkaar heen om ploeg een tekort aan mentale hardheid toe te schrijven en die ploeg. Alsof, bijvoorbeeld in het geval van AZ tegen PSV, niet het klasseverschil de doorslag geeft. Ik kan er niets mee, wat is het eigenlijk, mentale hardheid?
Doet me denken aan dat geleuter over de patatgeneratie, een jaar of vijftien geleden. Achteraf gezien bleken die patatvreters wel degelijk winnaars te zijn.
Sinds LVG erover begonnen is, valt iedereen over elkaar heen om ploeg een tekort aan mentale hardheid toe te schrijven en die ploeg. Alsof, bijvoorbeeld in het geval van AZ tegen PSV, niet het klasseverschil de doorslag geeft. Ik kan er niets mee, wat is het eigenlijk, mentale hardheid?
Doet me denken aan dat geleuter over de patatgeneratie, een jaar of vijftien geleden. Achteraf gezien bleken die patatvreters wel degelijk winnaars te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Hij had een paar rake tactische opmerkingen over Ajax - Inter en Heracles - Ajax. Daarnaast koos-ie voor Schaars als aanwinst voor Ajax, ten koste van Diba.GangstaRiB schreef:Ik dacht even dat het Adriaanse was die verkleed was. Die coupe was precies zoals Co het ook altijd had.
En met opmerkingen als: "De jeugd kan alleen maar wat leren als ze spelen". Ja dat snijdt hout, maar dan heeft mij oma ook verstand van voetbal.
Dan kan je bij mij niet meer stuk. :headbang: