Inter-Ajax
Ik zie de 7 verschillen met de stelling zoals ik hem weergaf niet zo... Maar goed, veel doet het er niet toe, we zullen er niet beter of slechter door gaan voetballen.Mr. Ajax schreef:Cruijff zei
'Ze kunnen niet van je winnen maar je kunt wel van ze verliezen'
Iets heel anders.
Mijn interpetatie was altijd dat je tegen Italianen jezelf altijd op een lullige manier de das om doet. Zonder dat zij het lijken te verdienen. Door tegen een counter op te lopen bijvoorbeeld.
Daarom is hij ook mijn held en ben jij alleen een maatje/medeplichtige. ;)Thomas schreef:Jouw held maakte alleen in de Rommelhok-topics grappen. Ga het maar na. :yes:Bertje schreef:Wat ben je toch een grappenmaker. :D :aai:Thomas schreef:Voordat jij poep tegen me begon te praten postte ik nergens off-topic. ;)
Thom: jij bent mijn held!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
mtrules schreef:Womé speelde i.p.v. Burdisso...mtrules schreef:Vermoedelijke opstelling Inter tegen Udinese: 1 Toldo 4 J. Zanetti 2 Cordoba 25 Samuel 3 Burdisso 7 Figo 8 Pizarro 19 Cambiasso 5 Stankovic 9 Cruz 30 Martins.
Inter 3-1 gewonnen...Cruz 2x, Martins en Iaquinta!
[Ko-mode]
Cruz: Topper! :spijker:
[/Ko-mode]
Jij maakt nu dat jouw held (ik, want dat geef je zelf eerst toe) een anti-held wordt, doordat je me forceert om off-topic te posten. :D :hypocrite:Bertje schreef:Daarom is hij ook mijn held en ben jij alleen een maatje/medeplichtige. ;)Thomas schreef:Jouw held maakte alleen in de Rommelhok-topics grappen. Ga het maar na. :yes:Bertje schreef: Wat ben je toch een grappenmaker. :D :aai:
Thom: jij bent mijn held!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Als we de duizend halen, is het veel. Treurig maar waar.Alexander schreef:Er zijn tot gisteren pas 500 kaarten verkocht voor Inter Uit. Mijn kaart is binnen, al zit ik niet in het uitvak.
Wat óók treurig is: mijn Franse vriend (en seizoenkaarthouder) Bertrand (a.k.a. Carcajou hier op het forum) was in Amsterdam voor Ajax - Inter en wilde de volgende dag even een omwisselbiljet voor Inter-uit gaan halen. Hij heeft geen Europese uitkaart, maar ach: er zijn 4500 kaarten beschikbaar, en als de reguliere voorverkoop aan uitkaarthouders is afgelopen, is het tóch mogelijk om zonder Europese uitkaart bij de balie langs te gaan voor een omwisselbiljet. Ze zouden hem toch wel even een weekje eerder willen helpen?
Maar nee hoor: "De voorverkoop aan Europese uitkaarthouders loopt nog," kreeg hij te horen. "Pas daarna begint de balieverkoop aan mensen die geen EU-uitkaart hebben."
"Ja, maar ik woon in Frankrijk. Voor Ajax - PSV ben ik weer in Amsterdam, maar dan is de balieverkoop al gestopt."
"Sorry, dan heb je pech gehad."
En dat is dan een seizoenkaarthouder, die minimaal tien keer per seizoen met de TGV vanuit Parijs komt voor Ajax-thuiswedstrijden. Kan Ajax nou niet eens één keer op een rustige donderdagochtend (er was verder geen mens bij die hele balie) een beetje begrip tonen voor een buitenlandse seizoenkaarthouder die zich graag bij het miezerige groepje van 500 Ajacieden in dat immense uitvak in Milaan wil voegen om zijn club aan te moedigen...? Hij had een seizoenkaart bij zich, plus een ID-kaart, een pasfoto en een ingevuld aanvraagformulier. Maar nee hoor: komt u volgende week maandag maar even terug. Met de TGV. Vanuit Parijs. Snipperdag opnemen en een treinkaart van 100 euro betalen om een handeling van twee minuten te verrichten aan de balie van Ajax.
Op zulke momenten zou je ze echt achter het behang plakken. Wat een trieste 'paarse krokodil'-mentaliteit. Buitenlandse seizoenkaarthouders zijn bijzondere mensen! Die moet je áánhalen, niet afstoten!
Als Ajax USA er niet was, waren ze allemaal al lang afgetaaid, die buitenlandse seizoenkaarthouders. Meen ik serieus. Omdat ze al hun brieven in het Nederlands krijgen en omdat je voor elke scheet persóónlijk langs moet komen bij de balie, maar dan uiteraard niet op wedstrijddagen. En meer van dat soort flauwekul. Alleen met hulp van Ajax USA óf een bevriende local kan een niet-Nederlander min of meer serieus supporter van Ajax zijn. Zonder Ajax USA kunnen ze van Ajax alleen een verwijzing naar zo'n belachelijk duur 'hospitality-pakket' voor eenmalige bezoekers krijgen. Iemand die zes of zeven keer per jaar komt, wil niet elke keer 100 euro betalen voor een sjaaltje, een rondleiding, een bezoek aan het Ajax Museum en een bordje pasta op De Toekomst. Die wil gewoon een kaartje. Die mensen lopen bij Ajax tegen een muur aan. Daar zijn gewoon geen mogelijkheden voor.
Om nog maar te zwijgen over een beetje hulp en welwillendheid bij het aanvragen van een seizoenkaart, het registreren voor een uitkaart of het kopen van een omwisselbiljet voor een Europese uitwedstrijd. Ho maar. Ik durf gerust te beweren dat ik vrijwel alle buitenlanders die Ajax intensief steunen hoogstpersoonlijk door die hele papiermolen heb geloodst. Zonder hulp van een local waren ze volslagen kansloos geweest en hadden ze het opgegeven.
Stelletje fucking amateurs. Kleingeestige mongolen.
K.
Still alive...