En ook Juve op 2-2Raul Gonzalez Blanco schreef:Rangers ook op 2-2 na een eigen goal van Peña(voorzet van Buffel).
Grote kans voor Cruz zojuist.
Ajax-Inter
-
Nee, dat ben ik dus niet met je eens, nu blijft bij mij het gevoel dat Inter gewoon te slap aan de wedstrijd is begonnen.Je ziet Ajax de gehele tweede helft niet meer op het moment dat Inter er een tandje bijschakeld.Raymon schreef:Tuurlijk, dat is ook zo, maar positief is het spel van de eerste helft en van bepaalde spelers die toch redelijk overeind zijn gebleven, maar we zijn er nog niet. Maar het begint er wel iets beter uit te zien..Voetske schreef:Klopt, maar dan nog is het triest om te zien hoe simpel je de goals ( weer ) weggeeft, en dat is echt jammer ...Raymon schreef:Ach, vooraf waren we volkomen kansloos..
En dan die dekkings fouten in de achterhoede, tja daar wordt ik dus niet vrolijk van ...
Blij met de punten ...
Onvoorstelbaar wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser, joey was er NIETS bij ;)Voetske schreef:Nee, dat ben ik dus niet met je eens, nu blijft bij mij het gevoel dat Inter gewoon te slap aan de wedstrijd is begonnen.Je ziet Ajax de gehele tweede helft niet meer op het moment dat Inter er een tandje bijschakeld.Raymon schreef:Tuurlijk, dat is ook zo, maar positief is het spel van de eerste helft en van bepaalde spelers die toch redelijk overeind zijn gebleven, maar we zijn er nog niet. Maar het begint er wel iets beter uit te zien..Voetske schreef: Klopt, maar dan nog is het triest om te zien hoe simpel je de goals ( weer ) weggeeft, en dat is echt jammer ...
En dan die dekkings fouten in de achterhoede, tja daar wordt ik dus niet vrolijk van ...
- RosenbergSpits
In 1 ding zijn we het waarschijnlijk allenmaal eens: Blind heeft zich niet vergist in de linksback positie, want Emanuelson speelde een prima wedstrijd.
Sterke spelers aan Ajax kant: Vermaelen, Trabelsi, Emanuelson, Heitinga, Klaas jan.
Zwak: Lindenbergh, Boukhari, Rosenberg
Maar dit is natuurlijk mijn mening.
Al met al een prima pot :)
Sterke spelers aan Ajax kant: Vermaelen, Trabelsi, Emanuelson, Heitinga, Klaas jan.
Zwak: Lindenbergh, Boukhari, Rosenberg
Maar dit is natuurlijk mijn mening.
Al met al een prima pot :)
Cruzz en prachtig???..Dat zijn twee woorden die absoluut niet bij elkaar passen.Die staats debiel liet weer eens zijn onsportieve en eigenaardige trekjes zien en had niet eens meer op het veld mogen staan na die klap aan Heitinga.
Maar goed een gemiddelde feyenoorder schijnt dat prachtig te vinden.
Eerste helft was redelijk meer kan je niet van dit team verwachten de tweede helft was minder maar ook niet slecht.
KJH is geweldig en Boekarie die de eerste helft goed speelde komt absoluut niveau te kort om mee te kunnen in de cl zelfde geldt voor Lindenbergh.
Maar goed een gemiddelde feyenoorder schijnt dat prachtig te vinden.
Eerste helft was redelijk meer kan je niet van dit team verwachten de tweede helft was minder maar ook niet slecht.
KJH is geweldig en Boekarie die de eerste helft goed speelde komt absoluut niveau te kort om mee te kunnen in de cl zelfde geldt voor Lindenbergh.
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"
Ik zit er niet mee hoe jij me noemt, alleen weet ik nu nog steeds niet ( of eigenlijk wel ) of dat we dankzij Inter op 2 - 0 kwamen of dankzij InterNeefkens schreef:Onvoorstelbaar wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser, joey was er NIETS bij ;)Voetske schreef:Nee, dat ben ik dus niet met je eens, nu blijft bij mij het gevoel dat Inter gewoon te slap aan de wedstrijd is begonnen.Je ziet Ajax de gehele tweede helft niet meer op het moment dat Inter er een tandje bijschakeld.Raymon schreef: Tuurlijk, dat is ook zo, maar positief is het spel van de eerste helft en van bepaalde spelers die toch redelijk overeind zijn gebleven, maar we zijn er nog niet. Maar het begint er wel iets beter uit te zien..
Blij met de punten ...
Ja want dit Ajax kan echt helemaal niks he? :nooo:Voetske schreef:Ik zit er niet mee hoe jij me noemt, alleen weet ik nu nog steeds niet ( of eigenlijk wel ) of dat we dankzij Inter op 2 - 0 kwamen of dankzij InterNeefkens schreef:Onvoorstelbaar wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser, joey was er NIETS bij ;)Voetske schreef: Nee, dat ben ik dus niet met je eens, nu blijft bij mij het gevoel dat Inter gewoon te slap aan de wedstrijd is begonnen.Je ziet Ajax de gehele tweede helft niet meer op het moment dat Inter er een tandje bijschakeld.
Daarbij is Lindenbergh verdedigend wel sterk. Al was ie aan de bal ronduit zwak....wimpey schreef:Hetzelfde vraag ik me af bij Galasek. Waarbij Lindenbergh verbaal en qua coaching wél het voortouw neemt.Steef schreef:Tsja, wat zien mensen in Lindenbergh dat ik niet zie? Hij probeert of een onmogelijke steekpass, of een pass 40 meter terug.
Waarom grijpt zo'n 4e official dan niet in bij die elleboog van Cruz in de eerstehelft. Daar is dat fokking experiment met die micofoontjes toch voor!! :redcard: