Welke spelers mogen naar het WK?
Moderator: mods
Uit de Verdonk topic begrijp ik dat Kalou mee kan naar het WK. Waar moet hij dan eigenlijk komen te spelen? Rechtsbuiten? Of soms als een soort 10? 9's hebben immers we al zat. Oranje speelt niet met een 10 en de rechtsbuitenplek is dun bezet. Het laatste lijkt me dus het meest logisch. Thomas hint hierboven ook in die richting. Maar speelt hij daar bij zijn club ook weleens, maw komt hij daar tot z'n recht?
Kalou speelt dit seizoen vooral vanaf links. Maar toen hij begon bij Feyenoord speelde hij naar mijn herinnering op rechts.Dubbel schreef:Uit de Verdonk topic begrijp ik dat Kalou mee kan naar het WK. Waar moet hij dan eigenlijk komen te spelen? Rechtsbuiten? Of soms als een soort 10? 9's hebben immers we al zat. Oranje speelt niet met een 10 en de rechtsbuitenplek is dun bezet. Het laatste lijkt me dus het meest logisch. Thomas hint hierboven ook in die richting. Maar speelt hij daar bij zijn club ook weleens, maw komt hij daar tot z'n recht?
Wat wil je dan? Robben of Van Nistelrooij op de bank zetten? Kalou kan overal in de aanval uit de voeten en is vanuit elk van die posities gevaarlijk.Baseman schreef:Kalou speelt bij zijn club vanaf links, hij wil iechter n de spits staan en voor van Basten is hij de man voor de rechtsbuitenpositie ! Snappen jullie het nog ? :nooo:
Denk nou even na, kijk dan nog een keer naar je eigen post, denk weer even na, kijk naar de post van Thomas, denk weer even na, kijk nog eens naar je eigen post en denk dan nog eens na. Dan moet je met een ander antwoord kunnen komen. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
AAARGH! Nou, vooruit dan maar, we gaan er op in.
In deze topic gaat het om de opstelling van Oranje. Daarom zei Thomas dat Kalou in Oranje eventueel op elke positie uit de voeten kan. En dan, out of the blue, kom jij opeens er doorheen met de opmerking:
Begrijp je het nu?
In deze topic gaat het om de opstelling van Oranje. Daarom zei Thomas dat Kalou in Oranje eventueel op elke positie uit de voeten kan. En dan, out of the blue, kom jij opeens er doorheen met de opmerking:
Dat heeft toch helemaal niets met deze discussie te maken?! Er is een aparte topic helemaal alleen voor Verdonk, Kalou en z'n eventuele Nederlandse paspoort. Ga daar lekker je mening over dit soort dingen geven. Hier kan je weer fijn verder babbelen over Henk Vos of Dirk Kuyt in de spits bij Oranje......Maar is geen Nederlander en moet daarom helemaal niet voor Oranje uitkomen.
Begrijp je het nu?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb het altijd begrepen, ik wacht alleen nog tot jij het begrijpt. Ten eerste gaat het in de Verdonk-topic over al die wettelijke complicaties rond de zaak Kalou. En dat is mn punt helemaal niet.
Nogmaals, Thomas stelt iets voor, ik ben daar tegen. Ik vind niet dat Kalou de rechtsbuiten van Oranje moet worden.
Begrijp je het nu?
Nogmaals, Thomas stelt iets voor, ik ben daar tegen. Ik vind niet dat Kalou de rechtsbuiten van Oranje moet worden.
Begrijp je het nu?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat is er nou zo moeilijk aan?
Jouw punt is dat Kalou geen Nederlander is en dus helemaal niet voor Oranje hoort uit te komen. Hierover is een hele discussie geweest in de Verdonk-Kalou topic. Daar verwijst Thomas dan ook naar in zijn post:
In die andere topic is een discussie over het punt of Kalou überhaupt Nederlander moet worden. En dát is wat jij zegt:
Jouw punt is dat Kalou geen Nederlander is en dus helemaal niet voor Oranje hoort uit te komen. Hierover is een hele discussie geweest in de Verdonk-Kalou topic. Daar verwijst Thomas dan ook naar in zijn post:
Oftewel, hier hebben we het over het punt dat als Kalou Nederlander wordt, waar komt hij dan te spelen? Van Basten heeft immers gezegd dat Kalou altijd speelt. Dáár gaat het hier om.Dat is weer een andere discussie, Mr. Ajax. Daar hadden we het hier niet over.
In die andere topic is een discussie over het punt of Kalou überhaupt Nederlander moet worden. En dát is wat jij zegt:
Snappez vous?.....Maar is geen Nederlander en moet daarom helemaal niet voor Oranje uitkomen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Van Basten heeft dit nooit gezegd. Hij heeft wel gezegd dat Kalou bij de selectie voor het WK zou zitten. Dat is iets heel anders natuurlijk.Jesse schreef:Van Basten heeft immers gezegd dat Kalou altijd speelt. Dáár gaat het hier om.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
:frusty:Mr. Ajax schreef:Dus als Thomas een elftal voorstelt met Kalou als rechtsbuiten, mag ik niet vinden dat het niet mag??
Natuurlijk mag dat wel! Ik zou hier verdomme bijna van gaan schreeuwen.
Maar als jij dan (voor de zoveelste keer) met dit komt:
.....Maar is geen Nederlander en moet daarom helemaal niet voor Oranje uitkomen.
Dan is het toch logisch dat Thomas zegt dat je daarvoor in de topic moet zijn waar hier uitgebreid over gediscussieerd is?
Jezus Christus, het lijkt alsof ik tegen een muur aan sta te praten.
Oh, dat wist ik niet. Verandert voor de rest niks aan mijn verhaal tegenover Mr. Ajax, maar oké.Raymon schreef:Van Basten heeft dit nooit gezegd. Hij heeft wel gezegd dat Kalou bij de selectie voor het WK zou zitten. Dat is iets heel anders natuurlijk.Jesse schreef:Van Basten heeft immers gezegd dat Kalou altijd speelt. Dáár gaat het hier om.
Jesse schreef::frusty:Mr. Ajax schreef:Dus als Thomas een elftal voorstelt met Kalou als rechtsbuiten, mag ik niet vinden dat het niet mag??
Natuurlijk mag dat wel! Ik zou hier verdomme bijna van gaan schreeuwen.
Maar als jij dan (voor de zoveelste keer) met dit komt:
.....Maar is geen Nederlander en moet daarom helemaal niet voor Oranje uitkomen.
Dan is het toch logisch dat Thomas zegt dat je daarvoor in de topic moet zijn waar hier uitgebreid over gediscussieerd is?
Jezus Christus, het lijkt alsof ik tegen een muur aan sta te praten.
Jesse :worshippy: :bis:
Thanks for trying man.
Ik ga Mr. Ajax proberen een handje te helpen:
Baseman vindt het maar niets dat Kalou straks als rechtsbuiten komt te spelen terwijl dat niet zijn positie is. Baseman wil natuurlijk aangeven met zijn post dat Van Basten zich niet houdt aan dingen die hij bij z'n aanstelling heeft gezegd, zoals dat hij spelers op hun eigen positie zou opstellen, etc.
Anyway, we doen het gewoon zo. Ik ga het anders zeggen. Namelijk zo: Stel dat Kalou inderdaad Nederlander wordt, naar het WK gaat en Van Basten per se een plek in het elftal wil inruimen voor hem. Dan kan iemand met zijn kwaliteiten eventueel ook als rechtsbuiten opgesteld worden.
Nu jij (eventueel).
Nou, dit is wel erg zwart-wit.Thomas schreef:Baseman vindt het maar niets dat Kalou straks als rechtsbuiten komt te spelen terwijl dat niet zijn positie is. Baseman wil natuurlijk aangeven met zijn post dat Van Basten zich niet houdt aan dingen die hij bij z'n aanstelling heeft gezegd, zoals dat hij spelers op hun eigen positie zou opstellen, etc.
Maar het is toch vreemd dat Kalou nu linksbuiten staat, centraal wil spelen en de rechtsbuiten voor Oranje moet gaan worden ?