De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Dus Derksen gaat zelf naar Italié om Stam te interviewen? Volgens mij laat hij dat doorgaans aan anderen over.Liberty schreef:Binnen Ajax wist niemand van over contact met Stam over Bouma.
Stam lichtte Van Geel in over de situatie van Bouma, waarna Van Geel vroeg bij wie Bouma wat (zaakwaarnemer). Dat was Lagendijk. Wat ik begrepen heb, is er geen contact geweest met Lagendijk. Het kan zijn dat er wel contact was tussen Stam en Lagendijk.
Derksen zei dat hij op het moment bij de bron was en er zo achter kwam. Dat kan natuurlijk voor een interview zijn. Staat er deze week of volgende week een interview in met Stam dan weet ik het wel zeker.
Lijkt me waarschijnlijker dat het gaat om Lagendijk. Stam is geen groot denker, maar hij zal niet zo dom zijn om Van Geel te tippen over Bouma en in één moeite door Derksen in te lichten.
Het stinkt aan alle kanten!
Goed verhaal van MvG (joh, hij zegt hetzelfde als ik...), alleen over de sterkte van AZ zat-ie toch flink mis. Ik snap dat-ie trots is op 'zijn' selectie, maar bij Ajax zal-ie toch ook echt buitencategorie spelers moeten binnenhalen hoor. Bij AZ zitten veel te veel middenmoters die een reele kans op een titel onmogelijk maken.
Yep. Bovendien reageerde hij opvallend toen hij dat geshop bij AZ bagatelliseerde. "We hebben alleen Perez van AZ gehaald, tot dusver." En dat 'tot dusver' benadrukte hij opmerkelijk sterk. Lijkt me dan ook dat ze nog een AZ-speler op de korrel hebben. Uitgaande van het bovenstaande zal dat zeer waarschijnlijk Landzaat zijn. Verder móet Ajax op de rechtshalf wel investeren na het vertrek van Galasek, Pienaar en De Jong.Maartoe schreef: Ik vond de reactie van MvG op de vraag of Landzaat in beeld is wel opvallend. Hij schoof dit niet zo resoluut terzijde als bij Mathijsen en Jenner.
Alsof het onmogelijk is om met een selectie van een aantal toppers en een aantal middenmoters kampioen van Nederland te worden. :XSteef schreef:Goed verhaal van MvG (joh, hij zegt hetzelfde als ik...), alleen over de sterkte van AZ zat-ie toch flink mis. Ik snap dat-ie trots is op 'zijn' selectie, maar bij Ajax zal-ie toch ook echt buitencategorie spelers moeten binnenhalen hoor. Bij AZ zitten veel te veel middenmoters die een reele kans op een titel onmogelijk maken.
AZ heeft nog steeds een prima selectie, maar bij Barry van Galen beginnen de jaren te tellen, die gaf de ploeg iets extra's.
Van Gaal zei er niet bij dat hij Vlaar had willen hebben en dat Mathijsen meer dan welkom is en Landzaat ook. Maar één speler van AZ? Mwah, we hebben het wel over het halve elftal dat in de belangstelling stond/staat van Ajax, als je Lindenbergh ook meerekent.
Laatst gewijzigd door joey op ma feb 20, 2006 10:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die twee zouden bij AZ in de basis staan, uitblinken onder de mindere druk en in Oranje/Aussiebasis worden geschreven.joey schreef:Maar ook Lameij en Culina.
.
Bij PSV kunnen ze net aanpikken.
Je denkt toch niet Steinsson, Opdam, Jaliens, De Cler, Sektioui, Huysegems en al dat grut bij PSV in de basis zouden staan?
Mwah, Ajax zocht stad en land af naar een linksback, dus zoveel vertrouwen had men niet in Urby.Bertje schreef:Emanuelson was te huur en niet te koop.
LVG wilde Urby huren, maar alleen als stand-in voor De Cler. :drecul2:
Ik schat in dat MVG een prima TD is voor Ajax, maar ik mag hem niet. Ik vind hem onecht met dat rare lachje. Hebben jullie dat ook?
Ik begrijp wel wat je bedoeld, joey. Volgens mij is het een gladde, kei- en keiharde zakenman. Wat dat betreft niet echt iemand om te mogen, nee.
Maar volgens mij wel de juiste man voor dit Ajax. :cheer:
Maar volgens mij wel de juiste man voor dit Ajax. :cheer:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb niks tegen MvG. Blind, Krol, vd Lem en Gerrie Muhren vind ik veel enger.
MvG probeert vernieuwend te zijn en iets te doorbreken. Dan moet je flink sterk zijn, aangezien je van alle kanten wordt tegengewerkt binnen je eigen organisatie.
Maar hij moet wel verder kijken dan de Nederlandse landsgrenzen. Anders blijft Ajax hangen op AZ-nivo op termijn.
MvG probeert vernieuwend te zijn en iets te doorbreken. Dan moet je flink sterk zijn, aangezien je van alle kanten wordt tegengewerkt binnen je eigen organisatie.
Maar hij moet wel verder kijken dan de Nederlandse landsgrenzen. Anders blijft Ajax hangen op AZ-nivo op termijn.
Wat weet jij meer dan wij? :Djoey schreef:Van Gaal zei er niet bij dat hij Vlaar had willen hebben en dat Mathijsen meer dan welkom is en Landzaat ook. Maar één speler van AZ? Mwah, we hebben het wel over het halve elftal dat in de belangstelling stond/staat van Ajax, als je Lindenbergh ook meerekent.
Laatst gewijzigd door Aristides op ma feb 20, 2006 10:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Is dat echt zo? ik meen dat je dat ook idd al eerder gezegd hebt, kwalijke zaak.Steef schreef: MvG probeert vernieuwend te zijn en iets te doorbreken. Dan moet je flink sterk zijn, aangezien je van alle kanten wordt tegengewerkt binnen je eigen organisatie.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat hij nog teveel op het niveau AZ en iets mindere mate Willem2 denkt, bij AJAX zul je ook top moeten halen. Niet De Mul of iets dergelijks.Maar hij moet wel verder kijken dan de Nederlandse landsgrenzen. Anders blijft Ajax hangen op AZ-nivo op termijn.
Jesse schreef:Ik krijg de bibbers van mensen die zo lachen. :nailbite: :D
Ik ook, brrrrr. :scared:
Het interesseerde hem geen zak wat de AZ-supporters ervan vonden dat hij hun club leeghaalde, hij hield niet eens de schijn op. Die man gaat over lijken.
Steef, jij vindt Gerrie Mühren eng? :shock:
Volgens mij verwar jij eng met slecht functionerend. De Mührens (Gerrie en Arnold) zijn prima mensen. :yes:
MVG speelt in zekere mate een rol, heb ik het idee. Net als Hiddink die de rustige, menselijke, oervriendelijke topcoach acteert.
Verder lijkt het me een vakman, wat dat betreft klaag ik niet.
Wat heb jij trouwens tegen VDL, Steef? En waarom ben je hem de laatste tijd aan het bashen? Ik vind hem best grappig.
Verder lijkt het me een vakman, wat dat betreft klaag ik niet.
Wat heb jij trouwens tegen VDL, Steef? En waarom ben je hem de laatste tijd aan het bashen? Ik vind hem best grappig.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma feb 20, 2006 10:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16