Ajax-Inter
Cordoba--------Materazzi---------Samuel------Burdisso
---vs-----------------------vs-----------------------vs
Rosenberg--------------Huntelaar---------------Rosales
Figo-------------Stankovic-------------Cambiasso-------Kily
---vs---------------vs--------------------vs----------------vs
Emanuelson--Lindenbergh--Sarpong--Maduro------Trabelsi
------------------Martins------------Adriano
--------------------vs------------------vs
------------------Vermaelen---------Heitinga
:sad:
---vs-----------------------vs-----------------------vs
Rosenberg--------------Huntelaar---------------Rosales
Figo-------------Stankovic-------------Cambiasso-------Kily
---vs---------------vs--------------------vs----------------vs
Emanuelson--Lindenbergh--Sarpong--Maduro------Trabelsi
------------------Martins------------Adriano
--------------------vs------------------vs
------------------Vermaelen---------Heitinga
:sad:
Nieuws.nl:
:DGalásek woensdat niet inzetbaar tegen Inter
Uitgegeven op zondag 19 februari 2006 om 23:16:26
(Novum) - Thomas Galásek kan woensdag niet meedoen in de Champions League-wedstrijd tegen Inter Milan. Dat maakte Ajax zondag bekend. De Tsjechische aanvoerder van de Amsterdamse club viel zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal na 24 minuten uit met een dijbeenblessure.
Ook centrale verdediger Thomas Vermaelen ging zondag voortijdig naar de kleedkamer. De Belg had last van buikkrampen en diarree, maar kan woensdag wel gewoon spelen tegen Internazionale. Trainer Danny Blind zegt op de website van Ajax dat Vermaelen zeker inzetbaar is als hij 'vooraf een busje Norit tegen diarree tot zich neemt'.
Zdenek Grygera is woensdag niet van de partij. De Tsjech kan door een scheurtje in zijn rechterkuitspier vier tot zes weken niet spelen. Hij liep de blessure vrijdag op de training op. Het is niet duidelijk of Wesley Sneijder woensdag herstelt is van de blessure aan zijn hamstring.
Een zin eindigt over het algemeen gewoon met punt, MT. ;)mtrules schreef:Sneijder speelt niet! Lindenbergh achterin lijkt mij ook beter en Urby dan op het middenveld!
Die verdediging zeg. De ene speler komt gewoon tekort. De ander is niet gemotiveerd. En die ene enkeling met talent is ook nog lang niet rijp genoeg voor dit soort tegenstanders. :sad:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
volgens ajax.netwerk.to
Sarpong nog te licht geacht voor basisplaats tegen Inter'
Diverse media melden dat Sarpong niet in de basis zal starten tegen Inter. Danny Blind zou aangegeven hebben de jonge middenvelder nog te licht te achten voor een rol als nummer tien tegen de Italiaanse topclub. In zijn plaats zou Emanuelson een linie naar voren schuiven, waardoor de ervaren Juanfran weer op de linksbackplaats komt te spelen.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran
Maduro, Lindenbergh, Emanuelson
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Vreemd maar volgens mij de enige logische oplossing om niet kompleet af te gaan.
Sarpong nog te licht geacht voor basisplaats tegen Inter'
Diverse media melden dat Sarpong niet in de basis zal starten tegen Inter. Danny Blind zou aangegeven hebben de jonge middenvelder nog te licht te achten voor een rol als nummer tien tegen de Italiaanse topclub. In zijn plaats zou Emanuelson een linie naar voren schuiven, waardoor de ervaren Juanfran weer op de linksbackplaats komt te spelen.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran
Maduro, Lindenbergh, Emanuelson
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Vreemd maar volgens mij de enige logische oplossing om niet kompleet af te gaan.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Het is de meest logische opstelling die er is op dit moment. Al zou ik wel vraagtekens zetten bij Rosales, want die speelt echt al weken bagger. Maar goed, misschien voelt hij zich wel thuis tegen zoveel Zuid Amerikanen die bij Inter rondlopen.
Voor de rest lekker ver weg bij ons eigen doel vandaan blijven, anders geven we spontaan de bal aan Inter :???:
Voor de rest lekker ver weg bij ons eigen doel vandaan blijven, anders geven we spontaan de bal aan Inter :???:
GangstaRiB schreef:Het is de meest logische opstelling die er is op dit moment.
Ik ben bang dat het met een middenveld Maduro, Lindenbergh, Emanuelson ingraven word. Dan roep je het onheil over je af. Het ziet er naar uit dat er veel lange ballen gaan komen. Een defensief middenveld om Inter af te houden en lange ballen naar voren op de twee spitsen en Rosales voor de snelheid in de counter.GangstaRiB schreef:Voor de rest lekker ver weg bij ons eigen doel vandaan blijven, anders geven we spontaan de bal aan Inter :???:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Vermaelen is te traag om tegen Martins te spelen. Figo gaat ook een heerlijke pot tegemoet en Juanfran gaat waarschijnlijk een rode kaart krijgen omdat hij gek gemaakt wordt.
Ik voorspel 1-3, als Inter echt wil 1-4. Doelpunt van Rosenberg uit een counter.
Ik voorspel 1-3, als Inter echt wil 1-4. Doelpunt van Rosenberg uit een counter.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik ben op zich ook niet bang van een Figo maar een Figo tegen Emanuelson of Juanfran wel.Rishi schreef:En voor Figo ben ik trouwens niet bang. Eerder voor Dejan
Ajax moet gewoon alles of niets spelen.
Heitinga (martins) en Vermaelen (Adriano) op de 2 spiten, Lindenbergh daarachter voor de rugdekking. Juanfran/Emanuelson (Figo) en Trabelsi (Dejan) aan de zijkanten met Maduro en Emanuelson centraal. Verder Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Let woensdag trouwens op het verschil in fysieke gesteldheid. Het is altijd genant om te zien dat Ajax tegen Italiaanse tegenstanders vanaf de 70ste minuut fysiek totaal door het ijs zakt. Maar dat is het verschil tussen een op en top professionele aanpak betreffende de lichamelijke ontwikkeling van een speler en het amateurisme van Ajax.
Ja, triest eigenlijk. Dat is nou juist een facet van de sport waar je als club uit een klein voetballand helemaal niet zo'n grote achterstand hoeft te hebben.Izmailov schreef:Let woensdag trouwens op het verschil in fysieke gesteldheid. Het is altijd genant om te zien dat Ajax tegen Italiaanse tegenstanders vanaf de 70ste minuut fysiek totaal door het ijs zakt. Maar dat is het verschil tussen een op en top professionele aanpak betreffende de lichamelijke ontwikkeling van een speler en het amateurisme van Ajax.
Inter voorzitter Facchetti zei het volgens mij ook al direct na de loting; de spelers van Inter zijn veel fitter dan de Ajacieden.