Ajax-Inter
Zanetti speelt dus gewoon. :sad:
De opstelling is dan waarschijnlijk zoiets (correct me if I'm wrong anyone):
--------------------Toldo
J.Zanetti------Womé----Materazzi---Córdoba
-----------------C.Zanetti
-------Kily--------------------Solari
-----------------Pizarro
------------Martins------Adriano
Met Kily dus over rechts en Solari over links.
-----------------Pizarro
Het enige dat Cruz van dit Ajax kent is Blind.Dubbel schreef:Cruz kent Ajax en echt wakker liggen van Ajax zullen ze bij Inter toch niet.
Ik denk inderdaad dat Inter de eerste wedstrijd spelers rust zal gaan geven. Uit op halve kracht een gelijkspel eruithalen, om het thuis even af te maken. Zou ik ook doen, tegen dit Ajax.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als dat het gevoel is, waarmee ik het doemdenken moet laten..... :sad:wimpey schreef:Voor de doemdenkers onder ons: Ajax speelde de voorbije jaren vaak heel aardige wedstrijden tegen Italiaanse ploegen, alleen trokken we steeds aan het kortste eind. Wat mij betreft spelen we dus beroerd (dat zit er immers dik in) en winnen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Zouden we beter of slechter zijn dan Livorno"?
Ik vrees slechter.
Wat een nare overtreding van Wome. Die speler van Livorno lag te creperen, brrrr. Gebroken scheenbeen? X'C
Ik vrees slechter.
Wat een nare overtreding van Wome. Die speler van Livorno lag te creperen, brrrr. Gebroken scheenbeen? X'C
Laatst gewijzigd door joey op za feb 18, 2006 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
toldoThomas schreef:Zanetti speelt dus gewoon. :sad:
-----------------Pizarro
Zanetti-Cordoba-Materazzi-Wome
Kily Zanetti Pizarro Solari
Martins Adriano
Zoiets neem ik aan.
IK GELOOF!!!!!!
Ach WkCdWn, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Met 0-8 de boot in? Dan geven we toch gewoon de schuld aan pech, het veld, de scheids, het thuispubliek en het koude weer. En dan zien we ondanks alles leermomenten, aanknopingspunten en vooruitgang op niet onbelangrijke onderdelen. Dit Ajax kan niet kapot.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Als dat het gevoel is, waarmee ik het doemdenken moet laten..... :sad:wimpey schreef:Voor de doemdenkers onder ons: Ajax speelde de voorbije jaren vaak heel aardige wedstrijden tegen Italiaanse ploegen, alleen trokken we steeds aan het kortste eind. Wat mij betreft spelen we dus beroerd (dat zit er immers dik in) en winnen!
Waarom zou je in godsnaam op woensdag naar incasa gaan? Wat voor feest is het? Daarnaast, je gaat toch niet naar een feestje voor 11 uur? Oftewel, je kan prima de martelgang afkijken om vervolgens je verdriet weg te drinken in incasa.
Niks aan het handje. :bigups:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb vakantie! :eusa_dance:Jesse schreef:Waarom zou je in godsnaam op woensdag naar incasa gaan? Wat voor feest is het? Daarnaast, je gaat toch niet naar een feestje voor 11 uur? Oftewel, je kan prima de martelgang afkijken om vervolgens je verdriet weg te drinken in incasa.
En na een slachtpartij heb ik meestal nergens meer zin in. :sad:
Nee. Ursus.Marijn schreef:Minervafeestje? Ik ben voor de donderdag uitgenodigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Minervafeestjes zijn ook meer héél zelden in Incasa. Ik betwijfel zelfs of er ooit een Minervafeestje in Incasa is geweest.Marijn schreef:Minervafeestje? Ik ben voor de donderdag uitgenodigd.Bertje schreef:Het ergste is dat er woensdag een heel leuk feest is in Incasa. :sad:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."