De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Nee, dat is zeker geen aanbeveling. Maar goed, wat gebeurt er als de auto van Adriaanse nog een keer wordt beschadigd, of wanneer hij zelf wordt gemolesteerd?joey schreef:
Adriaanse heeft nog jarenlang contract. Is hij beschikbaar, dan betekent dat dat hij het opnieuw niet heeft gered bij een topclub. Of dat een aanbeveling is?
Voor mij is de discussie overigens alleen theoretisch, ik denk inderdaad dat Adriaanse niet meer terug kan komen bij Ajax. Maar inderdaad, had ik de keuze tussen Blind en Adriaanse, dan koos ik (op dit moment) wel voor de laatste.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ook Hiddink is een uitstekende man om iets mee op te bouwen. Hij weet van de meeste teams een eenheid te maken. Er wordt weinig gezeken als hij manager is en er zijn weinig problemen met spelers, etc.
Hiddink is een goede people manager en heeft oog voor de fijnere dingen om het voetbal heen. Hij weet hoe hij zijn spelers optimaal kan klaarstomen voor een wedstrijd.
Hiddink is een goede people manager en heeft oog voor de fijnere dingen om het voetbal heen. Hij weet hoe hij zijn spelers optimaal kan klaarstomen voor een wedstrijd.
Dit vind ik wat overdreven. Maar ik ben wel om. Emanuelson verdient het om te spelen.Jöhnk schreef:Hopelijk wordt het contract van Urby snel verlengd. :eusa_pray: Nu al een van de betere backs van Europa.
(En dan was hij vandaag nog niet eens 100%.)
Ik vond hem vandaag verdedigend vrij sterk en hij speelde weer lekker z'n eigen spelletje in balbezit. :xyxthumbs:
- RosenbergSpits
Moest even denken waarom je vandaag zei, omdat het hier al gister was ;-) maar je zit natuurlijk in Aruba.Ik vond hem vandaag verdedigend vrij sterk en hij speelde weer lekker z'n eigen spelletje in balbezit.
Ik vindt bij nader inzien Urby toch beter dan Juanfran. Echt een typisch aanvallende back die af en toe met mooie voorzetten kwam.
Ik had gehoopt dat Juanfran vooral qua ervaring en verdedigend van meerwaarde zou kunnen zijn vanwege z'n fysieke spel.Steef schreef:Tuurlijk is Urby beter dan Juanfran. Daar had ik geen half jaar voor nodig hoor.
Het rare is dat hij bij Celta als aanvallende back opviel door z'n voetballende kwaliteiten en z'n goede looplijnen. Bij Ajax is daar niets meer van te merken.