SC Heerenveen-Ajax BEKER
- Fenerbahce
- Monkey Tonk
Hoeveel Amsterdammers staan er dan in dit team?
Keizer - Cruijff - Swart , ik noem maar eens een voorhoede.
Vanuit Amsterdam vloeide het totaalvoetbal over naar Oranje.
Gaat er niet om om oude historie op te rakelen, maar je moet wel bij het begin beginnen. Je kunt nog zo'n mooi shirt om je schouders hangen, dat betekent nog niet dat je Ajax bent.
Keizer - Cruijff - Swart , ik noem maar eens een voorhoede.
Vanuit Amsterdam vloeide het totaalvoetbal over naar Oranje.
Gaat er niet om om oude historie op te rakelen, maar je moet wel bij het begin beginnen. Je kunt nog zo'n mooi shirt om je schouders hangen, dat betekent nog niet dat je Ajax bent.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Johnk, we zijn het eens. Mauro Rampzales was zoals altijd de slechste man aan Ajax kant. Alleen Yilderim was nog slechter.Jöhnk schreef:Hoezo? De slechtste man van het veld eruit. En Babel kan aardig uit de voeten op de flank.Alexander schreef:Gelukkig weer een logische wissel. Babel voor Rosales. Wat een lachwekkende wissel weer.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Zondag wordt het 0-4Neefkens schreef:Erg mooi resultaat, slechte wedstrijd, veel inzet, mooi voor KJH (goal en mooie assist) en wie weet om met rednose te spreken: DE ommekeer en zondag Steef gek maken :yes:
Het is gekanteld!!!!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
speelden we vandaag met een middenveld? jezus, ik kan niet veel wedstrijden live volgen, maar misschien moet ik daar maar blij mee zijn... wat een klote wedstrijd zeg. alleen het laatste doelpunt vergoedde veel!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op do feb 02, 2006 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt...ik kon de spa even niet vinden....Steef schreef: Je hebt een rode neus van de whisky.
Maar het rare is misschien dat ik echt denk dat de we de bodem van het dal hebben gekust en dat het alleen maar beter kan.....
*S*...we zullen zien!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!