AJAX - FC Utrecht 29/01/2006
Zo, het was weer heerlijk in de Arena... Wat zijn de tuiswedstrijden toch enorm klote dit seizoen! Eigenlijk is het ongelooflijk dat het publiek dit nog allemaal pikt en alleen sporadisch zijn afkeur laat blijken door middel van een fluitconcert! Na 2,5 jaar ellende zou het publiek eigenlijk deze snotapen en miljonairs de stadsgrenzen uit moeten jagen!
Maar goed, de conclusies na vandaag:
1. Positiespel is definitief verleden tijd. De intentie is er niet eens meer. Alle ballen worden standaard naar voren gepompt.
2. Utrecht heeft een beter team.
3. Nog een paar wedstrijden en de gehele ontwikkeling van Huntelaar bij Heerenveen is teniet gedaan. Deze jonge is aan het eind van het seizoen totaal naar de klote.
4. Het gaat nog lang duren voordat Ajax er weer redelijk bovenop komt. Van Geel staat voor de onmogelijke opgave om ervaren kwaliteit in te kopen. Spelers als Stam en Landzaat zullen echt niet in dit elftal willen spelen. Helemaal niet als we geen CL gaan spelen. En daar ga ik al van uit.
1. Positiespel is definitief verleden tijd. De intentie is er niet eens meer. Alle ballen worden standaard naar voren gepompt.
3. Nog een paar wedstrijden en de gehele ontwikkeling van Huntelaar bij Heerenveen is teniet gedaan. Deze jonge is aan het eind van het seizoen totaal naar de klote.
4. Het gaat nog lang duren voordat Ajax er weer redelijk bovenop komt. Van Geel staat voor de onmogelijke opgave om ervaren kwaliteit in te kopen. Spelers als Stam en Landzaat zullen echt niet in dit elftal willen spelen. Helemaal niet als we geen CL gaan spelen. En daar ga ik al van uit.
AjaxShowtime.comNog geen sprake van opstappen Blind
Zondag 29 januari, door SV, Amsterdam, 17.51u GMT+01.00, RTVNH
Danny Blind is volgende week zondag in de Kuip tegen Feyenoord nog gewoon trainer van Ajax. Dat werd duidelijk op de persconferentie vanmiddag na de fiasco tegen Utrecht.
Dat hebben de beleidsbepalers van de club laten weten na de 1-4 nederlaag tegen Utrecht. Donderdag staat ook de bekerwedstrijd tegen Heerenveen nog op het programma.
'Hoe we dat gaan doen?', zei Blind. 'Gewoon spelen. Maar makkelijk zal het niet worden. Of ik nog wel trainer van Ajax wil blijven? Ja hoor, ik stap zelf niet op. Ik ga er natuurlijk niet over wat het bestuur doet'.
-
Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?Izmailov schreef:Zo, het was weer heerlijk in de Arena... Wat zijn de tuiswedstrijden toch enorm klote dit seizoen! Eigenlijk is het ongelooflijk dat het publiek dit nog allemaal pikt en alleen sporadisch zijn afkeur laat blijken door middel van een fluitconcert! Na 2,5 jaar ellende zou het publiek eigenlijk deze snotapen en miljonairs de stadsgrenzen uit moeten jagen!
Dat ziet er aardig uit Wimpey. Al schijnt Boakye niet de beste pass te hebben.wimpey schreef:Het goede nieuws is dat we volgende week in Rotterdam winnen in de volgende opstelling:
Vonk.
Boakye - Grygera - Vermaelen - Urby.
Sneyder - Maduro - Lindenbergh.
Babel - KJH - Rosenberg.
En ik zie liever niet 3 centrumspitsen voorin.
Gasten als KJH, Sneijder en Grygera niet! Maar dan heb je ze ook allemaal opgenoemd!Izmailov schreef:Van Geel moet goed inkopen. Met deze selectie is helemaal niks te beginnen. Deze ploeg komt op elf facet van het voetbal (loopvermogen, fysiek, passing, inzicht etc) schrikbarend veel kwaliteit te kort.GangstaRiB schreef:Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?
- Rob de Wit
ANBlind: ik stap zelf niet op
Ook op de persconferentie was de positie van Blind een veelbesproken onderwerp. De Ajax coach liet weten dat hij zelf zeker niet op zal stappen. Hij gaat er vanuit dat hij gewoon coach zal blijven bij Ajax. 'Al ga ik natuurlijk niet over wat het bestuur doet.' De coach liet weten dat hij zeker niet het gevoel heeft dat hij het vertrouwen van de selectie kwijt is. Op de vraag ofij nog de juiste man is voor Ajax wilde hij niet ingaan. 'Daar zijn anderen voor. Dat is geen relevante vraag aan mij.
Blij met de punten ...
Een echte vent trekt zelf zijn conclusie na een jaar als trainer niks te hebben laten zien.Of gaan we zodadelijk het beleven dat er onder van Geel goede aankopen worden gedaan en Blnd met die aankopen nog steeds niks presteert omdat de goede man niet de ervaring/capiciteiten heeft ..Bertje schreef:Kan iedereen wel heel verontwaardigd doen, maar met deze uitspraak is natuurlijk weinig mis.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Wat Blind doet is volstrekt logisch. Nu iig. De wedstrijden voor de winterstop niet. maar de opstelling van vandaag was dezelfde als vorige week en dezelfde als waarin Ajax aan hhet begin van dit seizoen haar beste wedstrijden speelde. Ajax speelde (ook) vandaag een fatsoenlijke tweede helft, geluk ontbrak. Dat je tijdens va banque twee doelpunten om de oren krijgt, dat kan natuurlijk gebeuren. Huntelaar speelde prima op tien in de tweede helft. Rosenberg een topaankoop! Blijft belangrijke doelpunten maken!
I think I lost my fucking headache
:DSteef schreef:Het is duidelijk dat Lucas de laatste paar uur z'n zorgen heeft weggedroken in de kroeg.
Of geloof je zelf wel wat je net hebt opgeschreven?
Ik dacht hetzelfde over jouw Tjolk...ik dacht na het lezen van de zaterdaggnacht topics dat je had ontdekt dat je in Amsterdam heel veel plaatsen hebt waar je koffie kan kopen.. :D ;)
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Jahoor. Ik vond 't prut. Charisteas was goed en Rosenberg z'n snijden naar binnen zonder bal was iets dat Tiendalli niet snapte, maar voor de rest was 't bedroevend en was iedere Ajacied de mindere van z'n directe tegenstander.Lucas schreef:Ik vond de tweede helft heel behoorlijk hoor! Ook flauw; heb jij hem al gezien?