AJAX - FC Utrecht 29/01/2006
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
AJAX - FC Utrecht 29/01/2006
Een wedstrijd die ik zelf weer ga aanschouwen in de ArenA en ondanks al 't gedoe rondom AJAX heb ik er gruwelijk veel zin an.... :cheer:
Ik ga dan ook van winst uit natuurlijk...uh... 2 - 1
Ik ga dan ook van winst uit natuurlijk...uh... 2 - 1
Laatst gewijzigd door Ramona op ma jan 30, 2006 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fenerbahce
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Treincombi geannuleerd, buscomi uitverkocht
Wegens gebrek aan belangstelling heeft FC Utrecht moeten besluiten de verplichte treincombi voor het uitduel van komende zondag tegen Ajax te annuleren.
Voor de supporters die reeds een treincombikaart hebben aangeschaft zullen zondag twee bussen afreizen naar de Amsterdam Arena. Helaas kunnen op last van de autoriteiten in Amsterdam niet meer bussen afreizen. Aangezien het vervoer per bus goedkoper is dan het vervoer per trein, zal FC Utrecht iedereen in de bus het teveel betaalde geld retourneren.
FC Utrecht.nl
Niet echt een druk uitvak lijkt me. ;)
Wegens gebrek aan belangstelling heeft FC Utrecht moeten besluiten de verplichte treincombi voor het uitduel van komende zondag tegen Ajax te annuleren.
Voor de supporters die reeds een treincombikaart hebben aangeschaft zullen zondag twee bussen afreizen naar de Amsterdam Arena. Helaas kunnen op last van de autoriteiten in Amsterdam niet meer bussen afreizen. Aangezien het vervoer per bus goedkoper is dan het vervoer per trein, zal FC Utrecht iedereen in de bus het teveel betaalde geld retourneren.
FC Utrecht.nl
Niet echt een druk uitvak lijkt me. ;)
Als Utrecht Nelisse, Fortune en vd Berg voorin heeft lopen dan mag onze verdediging toch eigenlijk niet in de problemen komen. Wie er ook achterin staan. Het spaarzame gevaar zal voor Ajax wel uit de tweede lijn komen of uit spelhervattingen. Als we zelf 1 of 2 keer scoren dan zit deze pot toch zeker in de tas?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
pffff ben benieuwd wat deze wedstrijd gaat worden...
ook heel benieuwd naar de opstelling... bij blind weet je het nooit...
Maar goed ik hoop 2-1 maar denk dat het 1-2 gaat worden
En het eerste doelpunt van Klaas Jan Huntelaar in het Ajax shirt
ook heel benieuwd naar de opstelling... bij blind weet je het nooit...
Maar goed ik hoop 2-1 maar denk dat het 1-2 gaat worden
En het eerste doelpunt van Klaas Jan Huntelaar in het Ajax shirt
Laatst gewijzigd door Inge op do jan 26, 2006 9:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ajax
- LouisXIV & co
Ik hoop dat Blind de laatste wedstrijd van Utrecht gezien heeft, of nog gaat zien op video. Alle corners van Utrecht werden gevaarlijk ingebracht. Zonder Grygera en Vermaelen zou ik niet weten wie die weg gaat koppen. Maduro en Heitinga zullen ongetwijfeld op de verkeerde positie staan, dus ik stel voor om KJH en Rosenberg een prominente rol toe te bedelen. Want De Steek zal traditiegetrouw geen poot verzetten.
Blind, are you watching! Bedenk effe wat. Je hebt nog twee dagen om er op te trainen.
Maar het maakt niet uit: Utrecht maakt ons toch wel in met 1-3.
Blind, are you watching! Bedenk effe wat. Je hebt nog twee dagen om er op te trainen.
Maar het maakt niet uit: Utrecht maakt ons toch wel in met 1-3.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!