Tennis
Moderator: mods
En veel van die meisjes zijn tegen hun 23ste op of te arrogant voor woorden.
Lees het argument over die hitte maar. De andere wedstrijden zijn uitgesteld vanwege de temperatuur waarbij Kraijcek het niet meer uithield.
Lees het argument over die hitte maar. De andere wedstrijden zijn uitgesteld vanwege de temperatuur waarbij Kraijcek het niet meer uithield.
Het is een leuk meisje maar geen aantrekkelijke vrouw.Jöhnk schreef:Ik zit nog steeds naast de telefoon. :inlove2
Nee, Clijsters vind ik geen aantrekkelijke vrouw, eerlijk gezegd.
- Jinne
- Site Admin
Nal en Bag zijn nu bezig aan de 5e set. Ik dacht na die eerste 2 sets dat Nalbaldian het wel in 3 setjes zou klaren, maar onze Cyprioot is goed terug gekomen.
Bij de vrouwen geen Belgische finale. Net als Krajicek moest Clijsters opgeven tegen Maursmo. Alleen hield ze het wel wat langer vol.
Bij de vrouwen geen Belgische finale. Net als Krajicek moest Clijsters opgeven tegen Maursmo. Alleen hield ze het wel wat langer vol.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
YEAH! YEAH!
Erg knap...heel erg knap...en dat voor een klein eiland als Cyprus. Ik denk dat al die Grieken hem wel een mental boost geven elke keer. Waarbij ik overigens moet aangeven niet te twijfelen aan zijn tennistalent. Maar goed... Australie is nou eenmaal iets makkelijker tenissen voor een Griek dan Wimbledon...
Zondag voordat ik naar het stadion vertrek even de finale kijken..... :yes:
Erg knap...heel erg knap...en dat voor een klein eiland als Cyprus. Ik denk dat al die Grieken hem wel een mental boost geven elke keer. Waarbij ik overigens moet aangeven niet te twijfelen aan zijn tennistalent. Maar goed... Australie is nou eenmaal iets makkelijker tenissen voor een Griek dan Wimbledon...
Zondag voordat ik naar het stadion vertrek even de finale kijken..... :yes:
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato