"Het was een collectieve off-day. Dat gebeurt heel zelden."
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- LouisXIV & co
Ja, die vond ik heel apart. Hoe noemt Krol die andere wedstrijden waar we de laatste maanden naar hebben zitten kijken? :XLouisXIV & co schreef:Ook deze was mooi:
"Het was een collectieve off-day. Dat gebeurt heel zelden."
En over Boukhari: 'Je kunt niets anders doen dan die jongen troosten.'
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
denk ik......Jöhnk schreef:Ja gottuhhhh...GangstaRiB schreef:Hoe kun je Krol nou serieus nemen met zo'n woordenschat? Er komt helemaal niks uit!
"Ja Emanuelson kwam erin en dan hoop je maar dat het goed gaat".
"Boukhari speelde ongelukkig"
"De eerste wedstrijd na de winterstop is altijd moeilijk, je begint fris"
Louis was inderdaad erg ontspannen en open, was een leuk interview! Ook Truus vond het wel leuk geloof ik, en deed het lang goed in de quiz (ze spiekte wel bij Louis, trouwens :D ).
Ik mag Matthijs van Nieuwkerk graag zien interviewen, niet alleen hier, maar ook in De Wereld draait door.
Ik mag Matthijs van Nieuwkerk graag zien interviewen, niet alleen hier, maar ook in De Wereld draait door.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
ajax.netwerkVanenburg zou wel wat bij Ajax willen doen
Gerald Vanenburg staat open voor een functie bij Ajax, zo meldde hij maandagavond op RTL7 in het programma Voetbal Insite. De oud-international zei dat hij 'graag wat bij Ajax zou willen doen'. Vanenburg is inmiddels in het bezit van een trainersdiploma, maar is nog werkloos. De oud-Ajacied was eerder interim-coach bij 1860 München. Ook trainde hij het beloftenelftal van PSV.
Tussen 1981 en 1986 kwam Vanenburg (41) tot 209 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 72 keer trefzeker was. Na zijn periode in Amsterdam kwam de oud-middenvelder uit voor onder meer PSV en FC Utrecht.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Dan doe je dat toch lekker, Joey. Ik vroeg me alleen af of dat programma over voetbal ging. 'De Limo' klinkt alsof het over allerlei rijke businesslui gaat, ofzo.joey schreef:Ik was eigenlijk van plan om lekker naar PSV-RKC te kijken. :sad:brigade zuid schreef:Ik denk dat Joey straks wel even een verslag hier neerzet. :eusa_pray:
Heb net toch even gekeken, was best aardig. Het ging echter bijna niet over Ajax. Wel over het gezin waar hij uitkomt, Amsterdam, de Westerkerk, leidinggeven ('een eenzaam vak'). Wat wel over Ajax? Hij heeft er begrip voor dat hij de pispaal is, want iemand moet het zijn, vindt de kritische houding van het publiek begrijpelijk want 'wij moeten de steun verdienen', onderkent dat De Arena kil overkomt maar prijst de voordelen van nieuwe stadion ('Ga in San Siro maar eens naar de WC'), en doet er naar eigen zeggen alles aan om met sponsors én supporters te praten, 'iedereen heeft mijn 06-nummer'.
Het programma wordt opgenomen in een rijdende limo en op plekken die de geïnterviewde zelf heeft uitgezocht. In Jaakke's geval de Westerkerk (waar hij acht jaar fundraiser voor is geweest) en dat monsterlijke roze bankgebouw of wat is het aan het Rokin. De koster van de Westerkerk wilde de cameraploeg trouwens niet binnenlaten, daar ergerde Jaakke zich zichtbaar aan. :D
Op mij kwam Jaakke sympathiek over, hij toonde relativeringsvermogen en zelfspot. En ik vind hem een veel betrouwbaarder indruk maken dan Michael van Praag, maar dat kan al snel. :X
Het wordt nog herhaald (vanavond om 12 uur, morgen), dus jullie kunnen nog kijken.
Het programma wordt opgenomen in een rijdende limo en op plekken die de geïnterviewde zelf heeft uitgezocht. In Jaakke's geval de Westerkerk (waar hij acht jaar fundraiser voor is geweest) en dat monsterlijke roze bankgebouw of wat is het aan het Rokin. De koster van de Westerkerk wilde de cameraploeg trouwens niet binnenlaten, daar ergerde Jaakke zich zichtbaar aan. :D
Op mij kwam Jaakke sympathiek over, hij toonde relativeringsvermogen en zelfspot. En ik vind hem een veel betrouwbaarder indruk maken dan Michael van Praag, maar dat kan al snel. :X
Het wordt nog herhaald (vanavond om 12 uur, morgen), dus jullie kunnen nog kijken.
Het stinkt aan alle kanten!