:drecul2:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:happymondayz schreef:And havent they got a pitch that can slide.
Wat is er geworden van....
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Jinne
- Site Admin
Sportwereld.be
De Braziliaan Wamberto ruilt Standard voor Germinal Beerschot. Eerstdaags wordt de overgang officieel. De Braziliaanse spelverdeler wil weg uit Luik omdat hij geen basisplaats meer heeft. De 31-jarige Wamberto speelde eerder voor Seraing, Bergen en Ajax. Dinsdag besprak de raad van bestuur van Germinal Beerschot de komende transfers. Cvitanovic is niet goed gezind, Chimedza heeft heimwee, Ozturk en Badza mochten al vertrekken en vermoedelijk gaan ook enkele spelers nog naar Rupel/Boom zoals Kemajou en invaller Rachid
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Daily Blind
en bleef altijd lachen, ondanks dat hij iets beroerds deed.Thomas schreef:Leuk voetbllertje hoor. Geen topper natuurlijk maar hij deed het leuk. Hij had een zacht schot en toch scoorde hij vaak omdat hij de bal een geweldige curve richting goal kon geven.
Soms kon ik hem wel wat..Maar uiteindelijk had je er veel sympatie voor. :worshippy:
Utreg zag 't wel :yes:Jöhnk schreef:Het was meters meters meters buitenspel
Het was meters meters meters buitenspel
Kloeg die zag het niet
En Utreg gaat failliet
Het was meters meters meters buitenspel
(Ofzoiets.)
:cheer:
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Hehe, ik herken het. Het was wel een mooi ventje. Je ziet maar weinig voetballers die laten blijken nog steeds veel lol in het spelletje te hebben. Is ook wel eens leuk. Zie Ronaldinho.Zlatan Son of God schreef:en bleef altijd lachen, ondanks dat hij iets beroerds deed.Thomas schreef:Leuk voetbllertje hoor. Geen topper natuurlijk maar hij deed het leuk. Hij had een zacht schot en toch scoorde hij vaak omdat hij de bal een geweldige curve richting goal kon geven.
Soms kon ik hem wel wat..Maar uiteindelijk had je er veel sympatie voor. :worshippy:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mido wilde terug naar Ajax? Volgens dit bericht dan toch niet voor 2010.
Striker Mido wants long-term deal
Spurs have yet to open contract talks with their Eygptian striker Mido over a new long-term deal.
The Egyptian international, 22, is on-loan from Roma until the end of the season but is keen to stay at Spurs.
Mido said: "I haven't had a chance to sit down and talk with the board about my future but I hope I can stay here because I am enjoying my football.
"When I first moved here I stated my desire to settle at Tottenham and play for them for five or six years."
Spurs boss Martin Jol has insisted Mido must score around 15 goals this season to secure a long-term deal.
So far this season the Egyptian striker has found the net seven times, but he will miss several games at the start of 2006 while on international duty for his country in the African Nations Cup.
Mido has played for five different clubs in as many years since moving to Europe in the summer of 2000.
www.bbc.co.uk/sport
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
volgens mij is deze zin belangrijker, weekend Cees :yes:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Spurs boss Martin Jol has insisted Mido must score around 15 goals this season to secure a long-term deal.
www.bbc.co.uk/sport
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- AT Toto winner 09/10
En zeg eens eerlijk; hadden we dit verwacht?
De Ridder beklaagt zich over rol bij Celta
De overgang van Ajax naar Celta de Vigo heeft Daniël de Ridder vooralsnog niet veel wijzer gemaakt. De Amsterdamse aanvaller is ontevreden over zijn geringe inbreng bij de Spaanse club. De Ridder moet tot nog toe in genoegen nemen met vijf invalbeurten en in totaal 115 minuten in de Primera División.
'Ik ben teleurgesteld', vertelt de 21-jarige in MARCA. 'Ik ben hier gekomen om te spelen en kan daardoor moeilijk tevreden zijn. Bij Ajax pendelde ik tussen veld en bank en daar wilde ik een einde aan maken. Maar hier is de situatie er alleen maar slechter op geworden.'
De Ridder zou als puur aanvallend ingestelde speler moeite hebben om een plaatsje te veroveren bij Celta, dat slechts met maximaal anderhalve spits speelt. Hij zegt er hard aan te werken om een rol als buitenste middenvelder goed in te vullen. 'Maar als ik niet speel, kan ik me moeilijk verbeteren.'
Afgelopen zomer verkondigde coach Fernando Vázquez nog na de transfer van De Ridder hem niet te kennen en in hem een mogelijke versterking voor de toekomst te zien. Toch vindt De Ridder het nog te vroeg om te verkassen. 'Daar ben ik op dit moment nog niet mee bezig. Als het zo doorgaat, moet ik maar eens met mijn zaakwaarnemer gaan praten. Maar ik wil nu nog niets forceren.'
www.vi.nl
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- LouisXIV & co
Doe ik niet vaak, maar omdat je bewust een ouderwetse taalregel van stal haalt, wil toch even ingrijpen. Ik denk dat je de slot-n bewust weghaalt omdat er hier sprake is van een aanvoegende wijs (net als bij 'men neme een kopje suiker', 'het zij zo' en 'leve de koningin'). Dat is ook zo als het een enkelvoudsvorm was geweest: opdat men niet vergete. Maar die -n moet wel gewoon toegevoegd worden als het een meervoud is, zoals in deze zin met 'wij'. Het is dus gewoon 'opdat wij niet vergeten'. Zo moet het overigens dus ook zijn: 'leven de kinderen' en niet 'leve'.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:opdat wij niet vergete?
Dank voor uw aandacht :D
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- LouisXIV & co
Zo, die kan ik in mijn zak steken. Maareh, wat bedoel je precies:Dr. Living Stoned schreef:Louis is alleen irritant
a) ben ik alleen (slechts) irritant en verder niets
b) ben ik alleen (in mijn uppie) irritant en verder niemand anders
Hoor het graag ;)
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Het lijkt mij vrij duidelijk dat ik "slechts" [antwoord a.] bedoelde. Immers zou ik suggereren dat u 'in uw uppie' opereert zou ik daarmee toe geven dat er voor u [en andere mierenneukers] clubs bestaan, die mogenlijkheid sluit ik een regel later uit. ;)LouisXIV & co schreef:a) ben ik alleen (slechts) irritant en verder niets
b) ben ik alleen (in mijn uppie) irritant en verder niemand anders
Hoor het graag ;)
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Waar heb ik het over een club?Dr. Living Stoned schreef:"een nieuw lid" impliceerd dat Louis deelneemt aan uw club, het geen niet klopt; Louis is alleen irritant en op geen enkele manier actief in groepsverband. Er is trouwens geen eens een club buiten Ajax, dat zijn amateurverenigingen.
En trouwens, de mierenneuker staat er om bekend dat de leek hem/haar irritant vindt. :cheer: ;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."