Niet tekenen, dan ook niet spelen
Moderator: mods
Niet tekenen, dan ook niet spelen
Bij de NOS wordt gemeld dat Ajax spelers die niet willen bijtekenen niet meer zal opstellen. :shock:
Wat vinden jullie daarvan? Dat kan toch niet? Het gaat om het halve elftal!
Wat vinden jullie daarvan? Dat kan toch niet? Het gaat om het halve elftal!
Laatst gewijzigd door joey op wo nov 30, 2005 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik weet niet hoor maar willen ze degraderen soms? Aan de ene kant begrijp ik het wel maar aan de andere kant moet je toch gewoon je beste spelers opstellen, ben je dat ook niet gewoon aan je seizoenkaarthouders verplicht denk ik dan. Deze aflopende contracten zijn gewoon AJAX eigen schuld geweest, daar hadden ze veel eerder op in moeten spelen.
De kwaliteiten van de vervangers zijn m.i. goed genoeg om de plee-offs te halen. Verder valt er weinig meer te winnen, dus ik vind het een uitstekend idee om dit ^&*-jaar dan maar vast te gebruiken om volgend seizoen met een voorsprong te beginnen.
Misschien betekent het trouwens ook wel dat Ajax een paar spelers aantrekt in de winterstop
Misschien betekent het trouwens ook wel dat Ajax een paar spelers aantrekt in de winterstop
Toch wel heftig. Trabelsi, Galasek, De Jong, Pienaar, Boukhari, Anastasiou. Vooral de rechterflank wordt zo flink getroffen. Is dat eigenlijk wel op te vangen? Of kunnen we in de winterstop al aankopen op die kant verwachten? Dat maakt in ieder geval de noodzaak voor sommigen om in de winterstop al te vertrekken wel groter. Niemand wil natuurlijk in het 2e elftal zijn tijd uitzitten. Vangt Ajax toch nog wat poen voor deze heren.
-
- AT Toto winner 15/16
Neem nou Trabelsi, het is toch logisch dat zo'n jongen niet bijtekend, hij heeft jaren bij AJAX gespeeld en is gewoon europese top, zo'n jongen wil gewoon naar een grote competitie. Moet je zo'n jongen die verder niet moeilijk doet dan de rest van het jaar maar op de bank zetten, ik vind van niet. Ik vind dat ik als seizoenkaarthouder ook gewoon recht heb op de best mogelijke opstelling.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 10/11
Ik ben er wel voor, aan de ene kant om te laten zien aan de spelers wat we van dit gedrag vinden, ze benadelen Ajax toch (ook al is Ajax zelf voor een deel debet) en aan de andere kant moeten we gaan bouwen.
Ik zou wel een uitzondering willen gaan maken voor Trabelsi. En zolang De Jong nog niet heeft besloten wat hij gaat doen mag hij ook nog spelen, maar wat betreft Pienaar, Maxwell, Anastasiou en Boukhari, die hoeven er van mij niet meer in.
Ik zou wel een uitzondering willen gaan maken voor Trabelsi. En zolang De Jong nog niet heeft besloten wat hij gaat doen mag hij ook nog spelen, maar wat betreft Pienaar, Maxwell, Anastasiou en Boukhari, die hoeven er van mij niet meer in.
-
- AT Toto winner 10/11
Waarom zou Ajax spelers als Pienaar die volgend jaar voor een andere club gaan spelen weer in vorm helpen of zich verder laten ontwikkelen. Dit seizoen is al verloren, we kunnen beter gaan werken aan het team van volgend seizoen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik snap dat beleid totaal niet (als het al waar is). Die spelers gaan sowieso weg, je krijgt geen cent, je moet ze tot het eind van het seizoen betalen; dan stel je ze toch ook op (als ze goed genoeg zijn voor het eerste)!?!
-
- AT Toto winner 15/16
Wat heeft AJAX hier nou voor belang bij, je kweekt hier alleen maar onvrede mee in de selectie en deze jongens tekenen sowiezo niet bij. In de winterstop verkopen kan toch altijd, daar hoeven ze niet voor op de bank te zitten.Jöhnk schreef:Ik vind dat Ajax zijn eigen belang voorop moet stellen. Ik neem aan dat Ajax die jongens ertoe wil bewegen om in de winterstop te vertrekken. Lijkt me legitiem.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Van Maxwell kan ik het begrijpen, die laat Ajax echt in de steek na zijn peperdure revalidatie. Pienaar mag van mij ook oprotten. Maar wat ze doen met Trabelsi en De Jong vind ik ongehoord en een grove schande. Als je Boukhari, Anastasiou en Galasek niet goed genoeg vindt en hun contracten niet verlengt moet je dat vooral niet doen, maar dan ga je toch niet zo met hen om.
In de winterstop verkopen kan een probleem worden wanneer de spelers dit niet willen (lees: uit zijn op een transfervrije status).brigade zuid schreef:Wat heeft AJAX hier nou voor belang bij, je kweekt hier alleen maar onvrede mee in de selectie en deze jongens tekenen sowiezo niet bij. In de winterstop verkopen kan toch altijd, daar hoeven ze niet voor op de bank te zitten.Jöhnk schreef:Ik vind dat Ajax zijn eigen belang voorop moet stellen. Ik neem aan dat Ajax die jongens ertoe wil bewegen om in de winterstop te vertrekken. Lijkt me legitiem.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo nov 30, 2005 11:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik moet je eerlijk zeggen hoe langer ik er over nadenk dat ik er eigenlijk ook wel pissig over ben. Dit is al een absoluut drama seizoen en dan ga je ook nog eens een groep spelers niet opstellen. AJAX heeft zichzelf in deze positie gebracht en nu het te laat is komen ze met dit soort oplossingen die ongetwijfeld voor onrust en ontevredenheid in de selectie gaan leiden.
-
- AT Toto winner 10/11
Gellukig niet nee, eindelijk eens iemand die hard in durft te grijpen, iets wat absoluut nodig was. Jij voelt je te groot voor Ajax? Dan heb je ons ook vast niet nodig om voor volgend jaar een hoog salaris te gaan verdienen, auf wiedersehen.Jöhnk schreef:Als Ajax op deze manier nog een centje kan vangen voor deze spelers, dan moet het maar.
Van Geel schuwt de harde maatregelen duidelijk niet.
Al vind ik wel dat er voor Trabelsi, die jarenlang op top-niveau alles heeft gegeven en waarvan je al jaren weet dat hij weggaat een uitzondering moet worden gemaakt.
Daar ben ik niet bang voor. Er zijn vast gegadigden voor de opengevallen plaatsen. Deze spelers collegiaal? :XAlexander schreef:Wedden dat het nu alleen nog maar slechter gaat! De spelers zullen vast collegiaal zijn naar elkaar, en terecht.
Scherrer zei vanmiddag dat zaakwaarnemers als Raiola moesten worden aangepakt. Dat hebben ze zich aangetrokken bij Ajax. ;)
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik heb grote twijfels over het effect ervan.
Het stinkt aan alle kanten!