Arveladze een tikkie onderschat? :aai:Dr. Living Stoned schreef:De wens was de vader van de gedachte.Raymon schreef:Ach, na de eerste ronde heeft iedereen 1 punt. Toch? Of wacht, he, dat is raar, staat er ergens een 0 in dat rijtje. Dat kan niet goed zijn. Zal mijn programma even nakijken, want wie laat Sparta nou punten pakken tegen AZ :X
De discussie 2005 - 2006
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
Blijkbaar is vandaag de dag niets meer zeker in de Nederlandse competitie.Peter schreef: Nou hoef je ook niet zo'n hele grote kenner te zijn om daar een 1tje in te vullen. Tenzij je natuurlijk een tikfoutje maakt, zoals de Dr.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Toevallig heeft Doc er één goed en staat ie iets onder de koplopers, een plaats waar ik genoegen mee neem. ;)Peter schreef:Nou hoef je ook niet zo'n hele grote kenner te zijn om daar een 1tje in te vullen. Tenzij je natuurlijk een tikfoutje maakt, zoals de Dr.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Doc, Genoegen met een plaats ónder de koplopers! En dat noemt zich een ajacied? :hypocrite: En die sanctie is toch slechts een gele kaart, oftewel een officiele waarschuwing? Daar doe ik het voor.
343, ik ben het volstrekt met je eens! Ik verdenk Raymon, Harm en Peter. Bannen!
343, ik ben het volstrekt met je eens! Ik verdenk Raymon, Harm en Peter. Bannen!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
tja de doelstellingen zijn naar beneden bijgesteld hé. ging ik ooit van mee draaien in de top, nu is het maar eens in de 5 jaar... ik heb dus nog de tijd.Jesse schreef:Doc, Genoegen met een plaats ónder de koplopers! En dat noemt zich een ajacied? :hypocrite: En die sanctie is toch slechts een gele kaart, oftewel een officiele waarschuwing? Daar doe ik het voor.
Boven Neefkens eindigen is de doelstellng nu.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Het netwerk is veel groter, Jesse. Er is o.a. ook een vrouw bij betrokken, waarvan ik de naam niet op het board zal noemen.Raymon, Harm en Peter.
Wat bedoel je? Natuurlijk is dat vaak juist! Zal nog wel honderden en honderden keren gebeuren dit seizoen, hoor! :yes:Ramona schreef:Ach Jesse...343tje heeft geen tijd...die is enkel in z'n nopjes nu met z'n 1e gewin en dat is vaak ...
juist... :headbang: :twisted:
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
343 schreef:
Wat bedoel je? Natuurlijk is dat vaak juist! Zal nog wel honderden en honderden keren gebeuren dit seizoen, hoor! :yes:Ramona schreef:Ach Jesse...343tje heeft geen tijd...die is enkel in z'n nopjes nu met z'n 1e gewin en dat is vaak ...
juist... :headbang: :twisted:
kattengespin... :cheer: