Thanx Eric. Jij hebt het ook fantastisch gedaan. :xyxthumbs: Je had inderdaad wat meer op safe kunnen spelen en kunnen gokken op de punten die je nog via de eindstand zou verkrijgen, maar het blijft toch voor 80% een kwestie van geluk. Wat dat betreft had je een paar keer pech met wedstrijden die in blessuretijd verkeerd voor je uitvielen. Volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen.Eric schreef:
De beste en de meest constante voorspeller heeft gewonnen! :worshippy:
Heb nog proberen te forceren door de laatste 4 spelronden wat soms tegen beter weten in te voorspellen, maar dat heeft me alleen maar op grotere achterstand gezet :D Leermomentje dus ;)
De discussie 2004-2005
Gefeliciteerd Trabdolmo. Ik bewonder je zeer. Niet alleen de beste analyst maar ook de beste voorspeller, die combinatie komt niet vaak voor. :worshippy:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Pien, bedankt voor je inzet. Wat zou AT zijn zonder bezoekers zoals jij? :xyxthumbs:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Pien, bedankt voor je inzet. Wat zou AT zijn zonder bezoekers zoals jij? :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!
Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties. :xyxthumbs: Jullie zijn allemaal kanjers!
Marco, ik vreesde even voor het EK-2004 scenario toen je mij op de laatste speeldag voorbijstreefde, maar gelukkig kon ik je met hangen en wurgen net voorblijven. Maar men, wat ben je taai. :xyxthumbs:
Marco, ik vreesde even voor het EK-2004 scenario toen je mij op de laatste speeldag voorbijstreefde, maar gelukkig kon ik je met hangen en wurgen net voorblijven. Maar men, wat ben je taai. :xyxthumbs:
Dank je wel Dubbel. Scorebord-journalist? Was het maar waar dat het zo makkelijk was. Dan had ik rijk kunnen zijn. Het blijft toch voor een groot gedeelte geluk. Ik bedoel hoe vaak wint een ploeg niet tegen de verhouding in of met een lucky goal?Dubbel schreef:Waarde Trab. Mijn felicitaties. Ik heb niet de indruk dat het veel met geluk te maken heeft want daarvoor duurt een seizoen te lang. Weleens overwogen om scorebord-journalist te worden?
Ja, dank je, taai met dit keer een iets mindere timing. Ah well, it's all in the game. Gaat de top zoveel nu de aan de CL-toto meedoen? ;)
Ach, geluk, geluk... Op mijn werk heb ik de toto met overmacht gewonnen, hier is het niveau gewoon wat hoger. :yes:loser schreef:maar het blijft toch voor 80% een kwestie van geluk.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gefeliciteerd Trab! Een terechte kampioen. Maar dat is een kampioen altijd.
Zelf begon ik redelijk, maar zakte ik ver terug. De matige groep vrienden die ik om me heen verzameld heb speelde daar wel in mee, helaas. Ik moet ook zeggen dat ik te weinig de kans heb gehad om naar goede vrienden te zoeken. Ook de enige echte vriend die ik heb, heeft eigenlijk nooit contact gezocht zodat ik er echt alleen voor stond. En met middelmatigheid om je heen kun je gewoon geen topprestatie leveren. Ik heb ook besloten om te breken met deze vriendengroep en te evalueren wat zij allemaal fout hebben gehad. Zonder dat vertrouwen kan ik namelijk niet goed werken.
Zelf begon ik redelijk, maar zakte ik ver terug. De matige groep vrienden die ik om me heen verzameld heb speelde daar wel in mee, helaas. Ik moet ook zeggen dat ik te weinig de kans heb gehad om naar goede vrienden te zoeken. Ook de enige echte vriend die ik heb, heeft eigenlijk nooit contact gezocht zodat ik er echt alleen voor stond. En met middelmatigheid om je heen kun je gewoon geen topprestatie leveren. Ik heb ook besloten om te breken met deze vriendengroep en te evalueren wat zij allemaal fout hebben gehad. Zonder dat vertrouwen kan ik namelijk niet goed werken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dubbel
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Psv
4. Roda JC
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. Utrecht
8. Willem II
9. AZ
10. Twente
11. Nac
12. Nec
13. Den Haag
14. Rkc
15. Den Bosch
16. Groningen
17. De Graafschap
18. RBC Roosendaal
Hmmm, ik geloof niet dat ik er eentje goed had. Voor de voorspelling van komend seizoen maar weer als vanouds het koffiedik raadplegen.
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Psv
4. Roda JC
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. Utrecht
8. Willem II
9. AZ
10. Twente
11. Nac
12. Nec
13. Den Haag
14. Rkc
15. Den Bosch
16. Groningen
17. De Graafschap
18. RBC Roosendaal
Hmmm, ik geloof niet dat ik er eentje goed had. Voor de voorspelling van komend seizoen maar weer als vanouds het koffiedik raadplegen.
- Berend Stoker
- Berend Stoker
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Uiteraard is er voor het seizoen 2005-2006 weer een nieuwe toto. Met een ietswat gewijzigde opzet maar met hopelijk weer dezelfde spanning! Nieuwe details komen tegen het begin van het seizoen wel weer naar voren. Ik zal tezijnertijd weer een e-mail richting iedereen van AT sturen om mee te doen. Check daarom even in je profiel of je e-mail adres nog steeds de juiste is! En anders is het een kwestie van deze zone in de gaten te houden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik ga zondag 2 weken op vakantie. Kan ik mijn voorspelling voor de 1e speelronde al opgeven?Raymon schreef:Uiteraard is er voor het seizoen 2005-2006 weer een nieuwe toto. Met een ietswat gewijzigde opzet maar met hopelijk weer dezelfde spanning! Nieuwe details komen tegen het begin van het seizoen wel weer naar voren. Ik zal tezijnertijd weer een e-mail richting iedereen van AT sturen om mee te doen. Check daarom even in je profiel of je e-mail adres nog steeds de juiste is! En anders is het een kwestie van deze zone in de gaten te houden.