Termijn is 3 jaar voor importbruiden en zij was pas een jaar met een Nederland getrouwd, dus ik heb echt geen idee wat het verschil isJe vergeet het belangrijkste, zij is getrouwd met een Nederlander.
Minister Verdonk bedreigt Nederlanderschap Salomon Kalou
Moderator: mods
-
Ongetwijfeld dat zij in Nederland woonde en van plan was te blijven wonen, terwijl Kalou op het punt staat naar een buitenlandse club te verhuizen. Maar dat wordt niet gezegd natuurlijk.DiegoArmandoMaradona schreef:Termijn is 3 jaar voor importbruiden en zij was pas een jaar met een Nederland getrouwd, dus ik heb echt geen idee wat het verschil isJe vergeet het belangrijkste, zij is getrouwd met een Nederlander.
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
-
-
Natuurlijk wel. Kalou wil niet eens in Nederland wonen. Hij kan net zo goed een Engels paspoort aanvragen of een Spaans of een Frans, afhankelijk van waar hij gaat spelen. OK, hij zal voor Oranje geselecteerd worden beweert Van Basten nu, maar Van Basten beweert zoveel. Van Basten ging eerst op zijn knietjes voor Yildirim en nu roept hij hem nooit meer op.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Trezeguet heeft ook misschien 5 á 8 jaar in Frankrijk gewoond en is daar niet opgeleid.Natuurlijk wel. Kalou wil niet eens in Nederland wonen. Hij kan net zo goed een Engels paspoort aanvragen of een Spaans of een Frans, afhankelijk van waar hij gaat spelen. OK, hij zal voor Oranje geselecteerd worden beweert Van Basten nu, maar Van Basten beweert zoveel. Van Basten ging eerst op zijn knietjes voor Yildirim en nu roept hij hem nooit meer op.
Mag hij nu ook niet voor Frankrijk uitkomen dan?
-
-
Idd, ik hoop dat Van Basten wel straight met hem is geweest. Hem geen valse beloftes heeft gedaan. Die jongen heeft een risico genomen door voor Oranje te kiezen, voor Turkije had hij inmiddels waarschijnlijk al op een interland of 4 gestaan.joey schreef:Precies, je krijgt het gevoel dat Van Basten hem heeft geselecteerd voor het geval hij nog beter wordt. :sad:Thomas schreef:Zit me nu idd pas te bedenken dat het knap lullig zou zijn voor Yildirim als hij gewoon nooit meer opgeroepen wordt. Dag interlandcarriere.
Ik moet zeggen dat ik het een mooie en talentvolle voetballer vind, maar het is geen jongen met een echte actie natuurlijk...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Aan de andere kant; de Yildirim van voor de selectie zat beter in zijn vel dan de Yildirim na de selectie voor het Nederlands elftal. Ik ben benieuwd of hij een vormcrisis heeft (niet ondenkbaar) of dat hij een beperkte voetballer is, met een eenmalig opleving die hem een uitverkiezing voor oranje heeft opgeleverd (de eendagsvlieg).
Overigens dan wel een beperkte voetballer met een fenomenale traptechniek..... Doet me een beetje aan Sneijder denken. Voetballend niet top, maar een trap in de benen...
Overigens dan wel een beperkte voetballer met een fenomenale traptechniek..... Doet me een beetje aan Sneijder denken. Voetballend niet top, maar een trap in de benen...
-
Met 18 assists en 7 goals dit seizoen was hij erg regelmatig beslissend voor Heerenveen. Ik denk dat hij vrij constant gepresteerd heeft. Dus over een heel seizoen een goed niveau heeft gehaald.
Dat hij beperkt is, zei ik net ook al. Ben persoonlijk erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Volgens mij zijn zijn mankementen met training te verbeteren.
Dat hij beperkt is, zei ik net ook al. Ben persoonlijk erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Volgens mij zijn zijn mankementen met training te verbeteren.
-