Dat snap ik dus ook niet. Als zoiets gebeurt ga je ze toch meteen toespreken? Weet niet of het helpt, maar niks doen helpt zeker nietMr. Ajax schreef:Ja, die speelt al maanden keurig verstoppertje.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Dat snap ik dus ook niet. Als zoiets gebeurt ga je ze toch meteen toespreken? Weet niet of het helpt, maar niks doen helpt zeker nietMr. Ajax schreef:Ja, die speelt al maanden keurig verstoppertje.
Als ze die tribiune niet 10 wedstrijden leeg laten , is Ajax geen knip voor de neus waard.LucaS schreef: zo nov 30, 2025 8:49 pm Nou dat wordt reglementair 0-3 lijkt me.
Leegvegen dat vak en een hoop stadionverboden
Waarom is dat nodig?Historicus schreef: zo nov 30, 2025 8:53 pm Nijhuis zegt definitief te staken. Hij moet wachten op goedkeuring vd burgemeester.
Ze hadden 10.000 kilo vuurwerk en 2 kilo cocaine mee. Wat denk je te bereiken, Trab?Trab schreef: zo nov 30, 2025 8:51 pmDat snap ik dus ook niet. Als zoiets gebeurt ga je ze toch meteen toespreken? Weet niet of het helpt, maar niks doen helpt zeker nietMr. Ajax schreef:Ja, die speelt al maanden keurig verstoppertje.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zal wel veiligheid buiten stadion zijnMr. Ajax schreef: zo nov 30, 2025 8:55 pmWaarom is dat nodig?Historicus schreef: zo nov 30, 2025 8:53 pm Nijhuis zegt definitief te staken. Hij moet wachten op goedkeuring vd burgemeester.
Voor de ellende die je eventueel buiten het stadion er gratis bij krijgtMr. Ajax schreef:Waarom is dat nodig?Historicus schreef: zo nov 30, 2025 8:53 pm Nijhuis zegt definitief te staken. Hij moet wachten op goedkeuring vd burgemeester.
Het probleem is dat we nooit van deze lui af komen. Nooit niet. Het zijn criminelen. Daar heb je alleen geen last van als je ze allemaal opsluit.zeux schreef: zo nov 30, 2025 8:59 pm Lekkere 'supporter' als zijn 'eerbetoon' Ajax zoveel schaadt. Puntverlies (ik hoop in ieder geval dat KNVB die stap zet) en leeg stadion komende wedstrijd(en). Dat F-tuig kun je missen als kiespijn, maar er zijn nog drie zijden die wèl normaal doen en gewoon hun cluppie willen aanmoedigen.
Is dat ooit gebeurd?LucaS schreef: zo nov 30, 2025 8:49 pm Nou dat wordt reglementair 0-3 lijkt me.
Leegvegen dat vak en een hoop stadionverboden
Het is toch ongelooflijk dat bij dit soort gevallen altijd weer onduidelijk is wat de straf wordt?zeux schreef: zo nov 30, 2025 9:11 pm Geprobeerd te googlen, wat was de straf na die eerste keer paar weken terug?
Natuurlijk niet. Dat zou volstrekt oneerlijk zijn en competitievervalsing betekenen.Wouter schreef: zo nov 30, 2025 9:24 pmHet is toch ongelooflijk dat bij dit soort gevallen altijd weer onduidelijk is wat de straf wordt?zeux schreef: zo nov 30, 2025 9:11 pm Geprobeerd te googlen, wat was de straf na die eerste keer paar weken terug?
Logisch zou zijn: de ploeg van wie de supporters de definitieve staking op hun geweten hebben, krijgt drie punten in mindering. Altijd.
Site KNVB bekeken. Kan dus serieus niet terugvinden wat de sanctie na Ajax-Heerenveen was...