Ajax in de Champions League 2025/2026

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Ajax in de Champions League 2025/2026

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Thijs schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: za aug 30, 2025 2:08 pm Ben mij inmiddels aan het oriënteren op Qarabag uit…
Heb je nog wat geboekt, Cees?

Hier is alles geregeld en ook inmiddels al zo'n 900 kaarten verkocht, niet slecht voor die afstand!

We landen op dinsdag om 4u in de zeer vroege ochtend en hebben diezelfde dag een mooie excursie gepland naar het bergdorp Khinalug in de Kaukasus. We lachen ons nu al een breuk om een maatje die hier zwaar tegenop ziet omdat ie denkt dat ie in de Azerbeidzjaanse binnenlanden nergens fatsoenlijk kan kakken en een rol wc-papier in zn bagage meeneemt. :smallgrin.gif:

Het leuke is dat als ik op google streeview wat random plekken langs de route aanklik, ik alleen maar in Borat-achtige scenes terechtkom met hier en daar een krakkemikkige auto. Deze dag gaat een absolute hoogtepunt worden in seizoen 2025-2026, kan niet anders! :smile-ajax.gif:
Helaas helaas, kreeg het agendatechnisch niet voor elkaar om een hele werkweek weg te kunnen zo half december (waar het door de onontkoombare overstap wel op uit zou draaien). Ellendig.
Yopii

Bericht door Yopii »

Zonde, Cees.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Zou ajax zich met terugwerkende kracht kunnen terugtrekken uit de CL?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Yopii

Bericht door Yopii »

Nog geen topic over Ajax tegen Benfica? Dan hier maar, al kan deze net zo goed naar de opendeurentopic:
Fred Grim heeft goede hoop dat Ajax dinsdag tegen Benfica eindelijk weer eens een goed resultaat boekt. De interim-trainer benadrukt dat een overwinning in de Champions League hard nodig is voor zijn ploeg. Het belang van deze wedstrijd is best wel groot. We willen punten pakken, die zijn meer dan welkom. En we willen van de hatelijke nul af", zei Grim maandag op een vooruitblikkende persconferentie in de Johan Cruijff ArenA. De zestigjarige Grim, die in ieder geval tot de winterstop de eindverantwoordelijke is op de Ajax-bank, beseft dat het lastig wordt om verder te komen in de Champions League na louter nederlagen in de eerste vier speelronden. Een zege op Benfica zou mentaal wel een enorme opsteker zijn voor Ajax. "We zijn op zoek naar vertrouwen. En vertrouwen kun je krijgen door wedstrijden te winnen", zei Grim. "Vandaar dat deze wedstrijd heel belangrijk voor ons is. Als je wint, kun je dat weer meenemen naar de volgende wedstrijd."
Dat je zo'n verhaal durft op te hangen... Het hangt van clichés aan elkaar. :excited.gif:
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Als ik Grim zie dan word ik daar niet vrolijk van. Altijd gezicht op onweer, nooit een keer postief. Ik zou daar als speler ook niet vrolijk van worden. Ergo, ik denk dat Grim deze groep ook niet aan de gang krijgt. Het is de klassieke val waar Ajax al decennia mee worstelt: hoe krijg je het voor elkaar dat de aankopen uit verre windstreken zich op hun gemak voelen.
Whitey on the moon.
Plaats reactie