John Heitinga en Marcel Keizer de ex-trainers

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Hoe lang gaat Heitinga het volhouden als hoofdtrainer?

Hij dient zijn contract uit
0
Geen stemmen
Hij maakt het seizoen 2025-2026 af
5
16%
Hij vertrekt in de periode van 1 februari - 1 juli 2026
2
6%
Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026
11
34%
Hij vertrekt in oktober of november 2025
14
44%
Hij vertrekt in augustus of september 2025
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 32

jamie

Re: John Heitinga en Marcel Keizer de nieuwe trainers

Bericht door jamie »

Jinne schreef: do okt 23, 2025 7:53 am https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... wilt-horen
Hij is duidelijk door Rob Jansen gesouffleerd. Het is allemaal zo erg wat hij heeft aangetroffen.

Als het moment komt dat ie ontslagen wordt hoop ik ook for life bij Ajax. Ik hoef hem nooit meer in enige functie te zien.
Hij is de nieuwe Danny Blind.
Hij blijft straks terugkomen in nieuwe functies want hij is een jongen van de club.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Arthur schreef: do okt 23, 2025 8:05 am Denken die mensen nou dat we allemaal gek zijn en niet meer weten dat de vorige trainer met diezelfde spelers wel presteerde?
Het is het inteelt clubje van ajax-boys die elkaar de hand boven het hoofd houden, elkaar gunsten verlenen en er uiteindelijk vooral voor zichzelf zijn. Blijkbaar is dat cultuurtje iets wat typisch ajax is, want dit vind je echt in veel mindere mate bij andere clubs. En als iemand eens zijn mond voorbijpraat (want het is natuurlijk wel hondsberoerd), dan wordt ie snel teruggefloten zodat de wedstrijd erna weer alles met de mantel der liefde bedekt kan worden.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Cluijffert

jamie schreef: do okt 23, 2025 8:24 am
Jinne schreef: do okt 23, 2025 7:53 am https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... wilt-horen
Hij is duidelijk door Rob Jansen gesouffleerd. Het is allemaal zo erg wat hij heeft aangetroffen.

Als het moment komt dat ie ontslagen wordt hoop ik ook for life bij Ajax. Ik hoef hem nooit meer in enige functie te zien.
Hij is de nieuwe Danny Blind.
Hij blijft straks terugkomen in nieuwe functies want hij is een jongen van de club.
'Ik val in herhaling, maar we hebben te maken met waar de club vandaan komt', vertelt Heitinga even later. 'De eerste stap is gezond worden. We hebben een aantal spelers moeten laten gaan en moeten verkopen.
Zodat wij niet vergeten - sinds de aanstelling van Heit:
  • Grotendeels dezelfde selectie als vorig seizoen (alleen na een jaar onder een uitstekende trainer gewerkt te hebben)
  • 50 miljoen investeringen
  • Aanvallende versterking gekregen
  • Selectie volledig uit balans en zichtbare problemen niet opgelost of niet op geanticipeerd samen met Alex
  • Nog geen enkele wedstrijd ook maar iets van goed aanvallend(er) voetbal gezien - 0 progressie, helemaal niets. Sterker nog, het wordt alleen maar minder
John, hou gewoon je mond... je zet jezelf gewoon voor schut.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik denk inderdaad dat Rob Jansen hem op de achtergrond "helpt". Hij heeft hem afgelopen zomer overigens geadviseerd om er niet aan te beginnen. Heitinga heeft doorgezet omdat hij zo graag voor Ajax wil werken.

Enige punt waar hij wel echt wat te klagen heeft is het niet vervangen van Henderson en Hato. Ik ga er daarbij vanuit dat dit primair de verantwoordelijkheid is van Kroes die de verkeerde prioriteiten heeft gesteld met het uitgeven van het beschikbare budget.
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik heb gelezen dat Heit geen nwe lb wildd 'omdat hij wijndal wel aan de praat zou krijgen'

Of dat waar is weet ik niet natuurlijk
I think I lost my fucking headache
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat weet ik uiteraard ook niet. Op zichzelf is het overigens ook niet zo gek dat je probeert om een dure contractspeler toch aan het voetballen te krijgen. Maar het is niet slim om daarmee alles of niets te spelen. En daar lagen wel kansen gezien de hoeveelheid geld die is uitgegeven.

Vervolgens is Heitinga hier in mijn ogen wel slecht mee omgegaan. Ik had Itakura niet gehaald als je het centrum Sutalo en Baas in huis hebt. Maar als dat dan eenmaal gedaan is had het voor de hand gelegen om Baas op links in de Hato rol op z'n minst te verkennen als optie in de voorbereiding.
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik hoorde gister van Sneijder dat Sutalo en Baas niet goed genoeg zijn voor Ajax
I think I lost my fucking headache
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Is ie al ontslagen?
jamie

Bericht door jamie »

we zijn er bijna maar nog niet helemaal..

Echt wat een stel idioten :aai.gif:
Zuidema

Bericht door Zuidema »

LucaS schreef: do okt 23, 2025 9:46 am Ik hoorde gister van Sneijder dat Sutalo en Baas niet goed genoeg zijn voor Ajax
Wat een idioot. Maar hiermee wordt ook duidelijk, dat Sneijder voldoet aan alle huidige kwaliteitseisen voor een job in de technische staf bij Ajax. Assistent-TD van Kroes dan maar? Of hoe heet dat tegenwoordig in goed Nederlands? Technical Executive Director Assistant? TEDA?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:
bryan

Bericht door bryan »

Zuidema schreef: do okt 23, 2025 10:14 am
LucaS schreef: do okt 23, 2025 9:46 am Ik hoorde gister van Sneijder dat Sutalo en Baas niet goed genoeg zijn voor Ajax
Wat een idioot. Maar hiermee wordt ook duidelijk, dat Sneijder voldoet aan alle huidige kwaliteitseisen voor een job in de technische staf bij Ajax. Assistent-TD van Kroes dan maar? Of hoe heet dat tegenwoordig in goed Nederlands? Technical Executive Director Assistant? TEDA?
De functie heet officieel in de boeken bij Ajax Director's Assistant Necessitating Needless Yabbering
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

bryan schreef: do okt 23, 2025 10:36 am
De functie heet officieel in de boeken bij Ajax Director's Assistant Necessitating Needless Yabbering
Gezien de huidige gang van zaken en inzichten zou je eerder denken aan Ajax - Director's Needless Assistant
Tijd voor iets nieuws.
bryan

Bericht door bryan »

Eerlijk gezegd als ze geld wilden besparen dan hadden ze vorig jaar Kroes kunnen ontslagen en Farioli zowel trainer als TD maken, a la Alex Ferguson of Arsene Wenger.
bryan

Bericht door bryan »

Liberty schreef: do okt 23, 2025 10:39 am

Gezien de huidige gang van zaken en inzichten zou je eerder denken aan Ajax - Director's Needless Assistant
Daarom kreeg Danny steeds een job, Ajacied én D N A in zijn naam. Kan niet mis.
Zuidema

Bericht door Zuidema »

:666.gif:
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:
Yopii

Bericht door Yopii »

Sneijder is een domoor.

Onder deze omstandigheden komt geen enkele speler uit de verf: geen vastigheden, geen vertrouwen en geen leiderschap.

Je moet spelers niet laten doen wat ze niet kunnen. In een goed team draaien de mindere goden mee. Ajax zal altijd spelers hebben die verzuipen onder moeilijke omstandigheden, we kunnen nu geen topkwaliteit halen voor alle posities.
Grotendeels dezelfde selectie als vorig seizoen
Mwah, het hield toen al niet over, en dan zijn er nog een paar weg die slecht vervangen zijn.

De spelers worden geslacht, terwijl het probleem elders zit: rammelend aankoopbeleid + slechte technische staf.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Henderson en Hato zouden dit elftal er echt wel anders uit laten zien ja. Wat niet wegneemt dat ze nu nog steeds onderpresteren. Om die term maar weer eens van stal te halen.
Nil volentibus arduum
elliquido

Bericht door elliquido »

het is natuurlijk absoluut niet dezelfde selectie als vorig jaar

Henderson
Hato
Brobbey
Traore
Akpom
forbes :-)
Rasmusen
Kaplan

zijn weg

daarvoor terug

gloukh
moro
itakura
dolberg
jaros
mcconnel

Ik denk dus niet dat de selectie versterkt is.. integendeel.

dan moet je dus linksback spelen met wijndal.. zonder back-up
en met een 6... die er niet is
en berghuis met 2 jaar verlengd is..
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Cluijffert

elliquido schreef: do okt 23, 2025 1:59 pm het is natuurlijk absoluut niet dezelfde selectie als vorig jaar

Henderson
Hato
Brobbey
Traore
Akpom
forbes :-)
Rasmusen
Kaplan

zijn weg

daarvoor terug

gloukh
moro
itakura
dolberg
jaros
mcconnel

Ik denk dus niet dat de selectie versterkt is.. integendeel.

dan moet je dus linksback spelen met wijndal.. zonder back-up
en met een 6... die er niet is
en berghuis met 2 jaar verlengd is..
Dat is toch grotendeels vertrokken brandhout, aldus Alex?

De selectie is “succesvol gesaneerd”, heb ik hier mensen horen zeggen…

Maar uiteindelijk is effectief alleen het vertrek van Hato en Hendo een aderlating tov vorig seizoen. Daar zijn numeriek meer potentiële basisspelers voor teruggekomen.
Dat die niet alle opengevallen posities opvullen, is toch echt de keuze van Kroes en Heit geweest. Niemand anders.
Mano

Bericht door Mano »

Al die kut excuses. Daar hoor je een goeie coach of TD niet over.
Beide zijn keihard incapabel gebleken maar er wordt maar niet ingegrepen. Waarbij de onkunde van Heit al mijlenver zagen aankomen.
Alleen dat al, toont de onkunde van Kroes aan.

Ik ben wel ff klaar, als ik amateurs wil zien, ga ik wel naar een lokaal clubje kijken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
jamie

Bericht door jamie »

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

De Fruitboom is er één uit de categorie: ik zoek iemand die zelfs geen pionnetje neer kan zetten.

Bananasplit al 4 maanden. Enige hoop is dat blijkt dat we toch wat subsidie hebben binnengeharkt voor deze kanslozen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
elliquido

Bericht door elliquido »

het rommelt nu binnen de selectie, de kikkers springen uit de kruiwagen, pasveer die absoluut de knuppel in het hoenderhok gooide.

Ik ga hem hier callen,

frank de boer moet redding brengen en gooi de jeugd erin.
maak maxwell technisch directeur
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Straks is Heracles nog eerder met het ontslag van hun trainer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Khraa

Bericht door Khraa »

Om 17:00 crisisoverleg?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Plaats reactie