John Heitinga en Marcel Keizer de ex-trainers

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Hoe lang gaat Heitinga het volhouden als hoofdtrainer?

Hij dient zijn contract uit
0
Geen stemmen
Hij maakt het seizoen 2025-2026 af
5
16%
Hij vertrekt in de periode van 1 februari - 1 juli 2026
2
6%
Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026
11
34%
Hij vertrekt in oktober of november 2025
14
44%
Hij vertrekt in augustus of september 2025
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 32

Toppie

Re: John Heitinga en Marcel Keizer de nieuwe trainers

Bericht door Toppie »

We kunnen nog 100 theorieën erop los laten, het is wachten op de bevrijding met de mededeling Ajax ontslaat Heitin GA na een Grimmige sfeer :blackcat.gif:
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Jinne schreef: ma okt 20, 2025 9:38 am Zijn uitspraak ook weer over Wijndal. Dat het puzzelen is als ie er niet bij is...

Her orkest dat op de Titanic maar door blijft spelen.
Oeee, die quote is ook goud hoor. Fijn ook voor de zaakwaarnemer van Wijndal als die met hem -eindelijk- de boer op moet.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Lionel

Bericht door Lionel »

Vooropgesteld dat de selectie niet in evenwicht is maar 18 schoten tegen Telstar tegen is toch gewoon een van de grootste dieptepunten in onze geschiedenis? Dat is toch de kamikaze tactiek van Heitinga?

Hij is toch echt als enige verantwoordelijk voor het waardeloze spel, 0 samenhang en nog 100 zaken die ontbreken in dit team.

Jaros; Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas; Mokio, Taylor, Gloukh; Moro, WW/Dolberg, Godts

Dit is heus zo slecht nog niet. En ik heb het niet over de CL.
IK GELOOF!!!!!!
Khraa

Bericht door Khraa »

Ik zeg we gaan voor de "doctor voetbal" van Mjalby.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Yopii

Bericht door Yopii »

Lionel schreef: ma okt 20, 2025 8:25 pm Vooropgesteld dat de selectie niet in evenwicht is maar 18 schoten tegen Telstar tegen is toch gewoon een van de grootste dieptepunten in onze geschiedenis? Dat is toch de kamikaze tactiek van Heitinga?

Hij is toch echt als enige verantwoordelijk voor het waardeloze spel, 0 samenhang en nog 100 zaken die ontbreken in dit team.

Jaros; Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas; Mokio, Taylor, Gloukh; Moro, WW/Dolberg, Godts

Nee, dat is maar goed ook. :blush.gif:

Gloukh kan alleen op het middenveld met twee spelers die de balans bewaken en duels winnen. Dan mag ieder bepalen of hij dat waard is.

Taylor heeft de drive naar voren, zijn kracht is om loopacties te maken. Mokio heeft weinig ervaring. Dan is het kamikaze om Gloukh daar neer te zetten. Zonder degelijk middenveld red je het zelfs niet tegen NEC of Twente.

Je zou ook met controleur voor de defensie kunnen spelen, dus de facto met een vijfmansdefensie, maar dat mag vast niet. Bovendien, wie dan? :confused.gif:
Mano

Bericht door Mano »

De ziyech variant. Hem op de flank zetten en middenveld in balans brengen.
Wat we nu op de flank hebben, rendeert toch niet

Hem de vrijheid geven om naar binnen te trekken en dan kan de back eroverheen.
EtH deed precies hetzelfde. MAar een beetje creativiteit in het team kan je wel gebruiken.

MAar laten we vooral beginnen met het afhakken van het hoofd. (trainer en TD)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: di okt 21, 2025 8:42 am
Lionel schreef: ma okt 20, 2025 8:25 pm Vooropgesteld dat de selectie niet in evenwicht is maar 18 schoten tegen Telstar tegen is toch gewoon een van de grootste dieptepunten in onze geschiedenis? Dat is toch de kamikaze tactiek van Heitinga?

Nee, dat is maar goed ook. :blush.gif:

Gloukh kan alleen op het middenveld met twee spelers die de balans bewaken en duels winnen. Dan mag ieder bepalen of hij dat waard is.

Taylor heeft de drive naar voren, zijn kracht is om loopacties te maken. Mokio heeft weinig ervaring. Dan is het kamikaze om Gloukh daar neer te zetten. Zonder degelijk middenveld red je het zelfs niet tegen NEC of Twente.

Je zou ook met controleur voor de defensie kunnen spelen, dus de facto met een vijfmansdefensie, maar dat mag vast niet. Bovendien, wie dan? :confused.gif:
Eens allemaal. Maar het is niet zo dat je met dit team niet ervoor kan zorgen dat je fatsoenlijk voetbal speelt.

Linies een beetje dicht op elkaar. Geen back die 100 meter moet overbruggen om druk te zetten. Geen hogere wiskunde. Dan win je 26 van de 34 wedstrijden in de competitie.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Dat staat nog te bezien, voorin is het karig. Ik geef je wel gelijk dat je dan meer kans hebt.
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: di okt 21, 2025 8:52 am Dat staat nog te bezien, voorin is het karig. Ik geef je wel gelijk dat je dan meer kans hebt.
Met Godts, WW/Dolberg, Moro, Berghuis, Taylor, Klaasssen heb je voor Eredivisie begrippen een prima aanvallend gedeelte.

Het geld had beter besteed moeten worden maar we hebben ook wel echt de grootste beunhaas aller tijden als trainer.
IK GELOOF!!!!!!
Mano

Bericht door Mano »

Lionel schreef: di okt 21, 2025 8:56 am
Het geld had beter besteed moeten worden maar we hebben ook wel echt de grootste beunhaas aller tijden als trainer.
Ik vind het ook behoorlijk zorgwekkend dat iemand die beunhaas aanstelde, terwijl iedereen in voetbal Nederland weet dat Heit een IQ van 12 heeft
Het enige criteria puntje die Heit heeft is 'Ajax-dna' :frusty.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Met Godts, WW/Dolberg, Moro, Berghuis, Taylor, Klaasssen heb je voor Eredivisie begrippen een prima aanvallend gedeelte.
Hmmm, valt wel mee, hoor.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Dat vind ik dus ook wel meevallen.
Godts is een talentvolle jongen, maar is wel heel erg flegmatiek en gericht op 'aanvallen'.
Berghuis idem dito. Dat is een onemanshow.
Klaassen is voetballend pover en heeft bij balverlies ook geen benul.
Wout Weghorst is een kapstok, maar tot beter voetbal kom je vaak niet. Al vond ik hem tegen AZ niet heel slecht.
Taylor is weinig dwingend.
Moro vind ik een speeltuinvoetballer. Sontje Hansen niveau.
Dolberg is flegmatiek. Sierlijk, maar oh zo kwetsbaar.

Als Ajax zijnde moet je iets speciaals hebben toch? Als in, Suarez speciaal. Huntelaar speciaal. Zlatan speciaal. Dit is echt allemaal van het niveau Sikora, Soetaers enzo. Beter dan gemiddelde Eredivisieclubs, maar op slechte dagen ga je wel gewoon de bietenbrug op.
Yopii

Bericht door Yopii »

Dolberg heeft een mooie stijl, daardoor heeft hij volop kansen gehad. Zoooo'n moooooie voetballer, nietwaar?

Suarez moest constant topprestaties leveren, zijn manier van spelen was hoekig en schokkerig, maar wat een cijfers!

Ik geloof allang niet meer in Dolberg, die jongen heeft het nergens écht laten zien. Altijd was er wel wat, en hij is zo flegmatiek als de pest.
Daarbij, zo'n spookachtige speler heeft types om zich heen nodig met een enorme drive en dynamiek, ook in verdedigend opzicht. Zulke spelers heeft Ajax juist niet.

Nu is die jongen al geblesseerd. Ik verwacht helemaal niets van hem. Over deze aankoop is niet nagedacht, zoals over meer aankopen.

Dat is precies mijn bezwaar tegen het aankoopbeleid van Kroes: te oppervlakkig, spelers zijn niet complementair. Net alsof hij googlet op bepaalde eigenschappen en de rest laat zitten.
Lionel

Bericht door Lionel »

Mano schreef: di okt 21, 2025 9:07 am
Lionel schreef: di okt 21, 2025 8:56 am
Ik vind het ook behoorlijk zorgwekkend dat iemand die beunhaas aanstelde, terwijl iedereen in voetbal Nederland weet dat Heit een IQ van 12 heeft
Het enige criteria puntje die Heit heeft is 'Ajax-dna' :frusty.gif:
Precies.

Hoe kan hij nou iemand overtuigd hebben van een bepaalde visie?
IK GELOOF!!!!!!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... laten-zien
Over de urgentie zijn Sjonnie en ik het dan fundamenteel oneens. Want die is er sowieso niet. Anders lag ie er al uit. :666.gif:

Meer urgentie, spuug en benen om het ontbrekende plan van Sjon te camoufleren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Toppie

Bericht door Toppie »

11 verdedigers vanavond :blush.gif:
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Nieuw polletje wie zijn opvolger wordt? Die is binnen een week geen Ajax trainer meer. Dat kan niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nihad

Bericht door Nihad »

Als Heitinga nu niet wordt ontslagen, dan ga ik de hoofdingang bestormen. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Toppie

Bericht door Toppie »

Misschien kan Sjon meedoen bij de vriendenloterij op de blindentribune :hypocrite.gif:
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Nihad schreef: wo okt 22, 2025 10:38 pm Als Heitinga nu niet wordt ontslagen, dan ga ik de hoofdingang bestormen. :excited.gif:
Nee hoor, want hier kan alweer (en ditmaal niet geheel onterecht) de ‘maar, als… dan’ kaart getrokken worden.

Want “we begonnen goed tot aan het var moment “

En “twee ongelukkige momenten “

En “het team knokte voor iedere meter”

En “na de 5e goal en nog eens goed in de handen spugen, wisten we goed de wedstrijd te controleren “
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Lionel

Bericht door Lionel »

Cluijffert schreef: do okt 23, 2025 5:24 am
Nihad schreef: wo okt 22, 2025 10:38 pm Als Heitinga nu niet wordt ontslagen, dan ga ik de hoofdingang bestormen. :excited.gif:
Nee hoor, want hier kan alweer (en ditmaal niet geheel onterecht) de ‘maar, als… dan’ kaart getrokken worden.

Want “we begonnen goed tot aan het var moment “

En “twee ongelukkige momenten “

En “het team knokte voor iedere meter”

En “na de 5e goal en nog eens goed in de handen spugen, wisten we goed de wedstrijd te controleren “
Precies. Vandaag wordt hij niet ontslagen. Wachten tot zondag.
IK GELOOF!!!!!!
jamie

Bericht door jamie »

En dan winnen we per ongeluk 😅
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... wilt-horen
Hij is duidelijk door Rob Jansen gesouffleerd. Het is allemaal zo erg wat hij heeft aangetroffen.

Als het moment komt dat ie ontslagen wordt hoop ik ook for life bij Ajax. Ik hoef hem nooit meer in enige functie te zien.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Sneijder geeft de selectie maar weer de schuld. Heitinga krijgt complimenten voor het 'proberen' en 'wijzigen' van het speelplan, maar Baas, Sutalo, Godts, Taylor, Rosa zijn het probleem. De selectie is kwalitatief te matig. :biggrin.gif:
Arthur

Bericht door Arthur »

Denken die mensen nou dat we allemaal gek zijn en niet meer weten dat de vorige trainer met diezelfde spelers wel presteerde?
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Plaats reactie