PSV - Ajax

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

PSV - Ajax

Bericht door Lionel »

Jaros: Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas: Regeer, Gloukh, Taylor; Moro, Dolberg, Godts
IK GELOOF!!!!!!
Wie kent Cees de Wolf nog?

PSV - Ajax

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Lionel schreef:Jaros: Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas: Regeer, Gloukh, Taylor; Moro, Dolberg, Godts
Als wij samen het trainersduo waren van Ajax hadden we geen dispuut over de opstelling Lionel.

Waarschijnlijk zouden we ze ook nog trainen op wat inzakken en een snelle omschakeling, zodat PSV moet komen en wij hun zwakke verdediging zouden uitspelen met snelle dribbelaars.

We zouden bovendien een dagdeel tot vermoeiens toe op dode spelmomenten laten oefenen en een goeie organisatie leren neerzetten bij bijvoorbeeld corners tegen.

Maar ja. Sjon zal het wel anders zien.

Re: PSV - Ajax

We zouden trouwens ook passie meegeven, en een op een gesprekken met met name de jongere nieuwelingen, om ze op hun gemak te laten voelen en zelfvertrouwen te geven; zonder gebruik van open deuren en containerbegrippen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Makkie...psv wint nauwelijks thuis
I think I lost my fucking headache
elliquido

Bericht door elliquido »

als stijlpolitie stipuleer ik hevig tegen dit treinongeluk van een topic start. :1evil.gif:
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
elliquido

Bericht door elliquido »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: do sep 18, 2025 12:26 pm
Lionel schreef:Jaros: Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas: Regeer, Gloukh, Taylor; Moro, Dolberg, Godts
Als wij samen het trainersduo waren van Ajax hadden we geen dispuut over de opstelling Lionel.

Waarschijnlijk zouden we ze ook nog trainen op wat inzakken en een snelle omschakeling, zodat PSV moet komen en wij hun zwakke verdediging zouden uitspelen met snelle dribbelaars.

We zouden bovendien een dagdeel tot vermoeiens toe op dode spelmomenten laten oefenen en een goeie organisatie leren neerzetten bij bijvoorbeeld corners tegen.

we moeten er niet een themaatje van maken natuurlijk. We kiezen voor deze organisatie.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Lionel

Bericht door Lionel »

Eens, Cees. Om te beginnen laten we de slechtste koppers een paal dekken. Het is belangrijker om geen goal tegen te krijgen uit een corner dan hopen toe te kunnen slaan uit een counter.

Ik zou het ook wel fijn vinden als we een beetje trainen op het opbouwen. Wellicht kunnen we niet alleen 6 (keeper, vier verdedigers en de 6) tegen 3 aanvallers maar misschien ook iets van 6 vs 5. Dat het net lijkt alsof we een echte pot spelen!
IK GELOOF!!!!!!
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Lionel schreef: do sep 18, 2025 7:16 am Jaros: Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas: Regeer, Gloukh, Taylor; Moro, Dolberg, Godts
deze wisselen we alleen nog bij blessures etc

verder trainen op vsstigheid en vertrouwen geven...Toen werd ik wakker en hoorde ik dat dezelfde 11 als gisteren waren opgesteld
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Lionel

Bericht door Lionel »

mattie schreef: do sep 18, 2025 8:46 pm
Lionel schreef: do sep 18, 2025 7:16 am Jaros: Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas: Regeer, Gloukh, Taylor; Moro, Dolberg, Godts

verder trainen op vsstigheid en vertrouwen geven...Toen werd ik wakker en hoorde ik dat dezelfde 11 als gisteren waren opgesteld
Precies. Gewoon met deze ploeg aan de slag gaan. Hopelijk kunnen we Mokio ook vaak aan het werk zien in plaats van Regeer. Maar verder moet dit het elftal worden.

Gogme, snelheid, diepgang, techniek… fysiek houdt het alleen niet over maar dit is wel een elftal wat kan voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Lionel schreef:

Precies. Gewoon met deze ploeg aan de slag gaan. Hopelijk kunnen we Mokio ook vaak aan het werk zien in plaats van Regeer. Maar verder moet dit het elftal worden.

Gogme, snelheid, diepgang, techniek… fysiek houdt het alleen niet over maar dit is wel een elftal wat kan voetballen.
Hij lijkt gewoon met dezelfde 11 te willen starten..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yopii

Bericht door Yopii »

In de handen spugen dan maar.
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Yopii schreef:In de handen spugen dan maar.
Ik zou toch op z’n minst Sutalo opstellen. Heb je in ieder geval een goede kopper erbij en zijn we meteen verlost van Wijndal. Maar Heitinga kennende zal hij de corners wel weer exact hetzelfde aanvliegen als afgelopen woensdag. Het was immers puur een kwestie van duel winnen.

Yopii

Bericht door Yopii »

Klaassen had moeten opletten. :hypocrite.gif:

Gelukkig is De Jong er niet meer bij.
Lionel

Bericht door Lionel »

Trab schreef: vr sep 19, 2025 9:44 am
Lionel schreef:

Hij lijkt gewoon met dezelfde 11 te willen starten..

Hij is echt een ezel. Kroes blijkt toch gewoon de oplichter die ik hem vanaf dag één al vond. Totaal ongeschikt.

En kan iemand anders de persconferenties doen?
IK GELOOF!!!!!!
Toppie

Bericht door Toppie »

Heitinga is de weg kwijt en zal in deze opstelling wel 2 of 3 andere laten beginnen WW ipv Kasper en Regeer liever niet Johnny ga maar ergens anders rege(ren) :1evil.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Benen is het nieuwe toverwoord van Sjon. Wie kan het foute gameplan nog repareren met wat extra meters.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Yopii schreef:Klaassen had moeten opletten. :hypocrite.gif:

Gelukkig is De Jong er niet meer bij.
Ze hebben met Pepi, Til en de twee cv’s nog genoeg goede koppers.

Yopii

Bericht door Yopii »

@Lionel: je maakt mij niet wijs dat Kroes bij SEG veel invloed had op spelersgebied. Hij is bedrijfskundige, zat er vast voor de centjes. Daar is hij nu ook nu het meest in geïnteresseerd.

In feite is hij een supporter, net als wij, alleen dan een supporter die snel emotioneel wordt en geen afstand kan nemen. Op empathie valt hij niet te betrappen, dat alleen al maakt hem ongeschikt.

Wat dat laatste betreft, je ziet juist dat toptrainers en top-TD's vandaag de dag sterk zijn op het menselijk vlak en spelers aan zich weten te binden. Spelers staan onder grote druk, waardoor geborgenheid binnen de club doorslaggevend is geworden. Alleen dan kunnen de spelers optimaal presteren. Dat houdt in dat je die spelers moet beschermen, ook als ze tegenvallen. Het is in alle opzichten verkeerd om als trainer of TD spelers of the record af te kraken, alleen om je eigen hachje te redden.

Neem Henderson: het is totaal respectloos om iemand met zo'n carrière zo te behandelen. Hendo nam bij Ajax het voortouw en wat kreeg hij terug? Verhalen in de pers over zijn salaris. Natuurlijk werd hij woedend en wilde hij weg. Moest FF alle zeilen bijzetten om hem te behouden. Het is zo beneden alle peil, bah.
Lionel

Bericht door Lionel »

IK GELOOF!!!!!!
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

mag toch echt hopen dat bjj een Nederlaag er iemand ingrijpt en deze 2 de laan uitschopt..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..

PSV - Ajax

Kroes: “het is bijzonder jammer dat we nu ook van PSV hebben verloren en ik snap de teleurstelling van de supporters. Maar van tevoren hou je ook rekening met het scenario dat dit kan gebeuren. Het is op zich geen schande om te verliezen van Inter en PSV, twee bewezen topclubs. Wij zijn nog in opbouw en zien dat John ook plannen heeft die langzaam maar zeker meer vorm in het veld krijgen. Hij krijgt dan ook nog alle ruimte om dit project voort te zetten. We werken allemaal met man en macht om onze mooie club weer terug te brengen waar die hoort, maar dat kost tijd en het mag ook tijd kosten, zodat hopelijk het geduld van de supporters, die ons altijd steunen, wordt beloond.”

Ik denk zelf, na verliespartijen tegen Marseille, AZ, Chelsea en een gelijkspel tegen Twente dat Heitinga op 27 oktober as. wordt ontslagen.

Vermoedelijk wordt de dag ervoor door Dikke van Dale een gezegde in de Nederlandse taal aangepast. Vanaf dan is het “heit in de koplampen”.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Hoe zou hij er nou zelf tegenaan kijken. Aan het einde van de dag, thuis op de bank.

Over het algemeen, als je eerlijk bent naar jezelf, weet je meestal prima of je ergens goed in bent of niet. Of je een project of een situatie tot een goed einde kunt brengen of dat het er gewoon niet in zit. Zou hij nou denken dat het allemaal gaat lukken? Of denkt hij al terug aan het moment dat zijn zaakwaarnemer hem heeft geadviseerd om het niet te doen en hij toch ja zei tegen Ajax?
Nil volentibus arduum
Marcel

Bericht door Marcel »

Weer een duo?... kansloos :smallgrin.gif:
zeux

Bericht door zeux »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: vr sep 19, 2025 5:24 pm Kroes: “het is bijzonder jammer dat we nu ook van PSV hebben verloren en ik snap de teleurstelling van de supporters. Maar van tevoren hou je ook rekening met het scenario dat dit kan gebeuren. Het is op zich geen schande om te verliezen van Inter en PSV, twee bewezen topclubs. Wij zijn nog in opbouw en zien dat John ook plannen heeft die langzaam maar zeker meer vorm in het veld krijgen. Hij krijgt dan ook nog alle ruimte om dit project voort te zetten. We werken allemaal met man en macht om onze mooie club weer terug te brengen waar die hoort, maar dat kost tijd en het mag ook tijd kosten, zodat hopelijk het geduld van de supporters, die ons altijd steunen, wordt beloond.”

Ik denk zelf, na verliespartijen tegen Marseille, AZ, Chelsea en een gelijkspel tegen Twente dat Heitinga op 27 oktober as. wordt ontslagen.

Vermoedelijk wordt de dag ervoor door Dikke van Dale een gezegde in de Nederlandse taal aangepast. Vanaf dan is het “heit in de koplampen”.
Verliezen van Maurice is ook een enkeltje exit, mag ik aannemen...

( je merkt, ik ben om. :hypocrite.gif: :headbang.gif: )
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Marillion schreef:Hoe zou hij er nou zelf tegenaan kijken. Aan het einde van de dag, thuis op de bank.

Over het algemeen, als je eerlijk bent naar jezelf, weet je meestal prima of je ergens goed in bent of niet. Of je een project of een situatie tot een goed einde kunt brengen of dat het er gewoon niet in zit. Zou hij nou denken dat het allemaal gaat lukken? Of denkt hij al terug aan het moment dat zijn zaakwaarnemer hem heeft geadviseerd om het niet te doen en hij toch ja zei tegen Ajax?
Typisch geval van Dunning Kruger effect.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Plaats reactie