PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Haha, ja dat heb ik ook. Kinderachtig maar kan er niets aan doen. En we moeten er snel bij zijn want morgen zijn wij aan de beurt.
Ik krijg wel steeds meer de indruk dat PSV ook een stroef seizoen gaat draaien. Zondag vingen ze ook drie tegendoelpunten in Nijmegen.
Ik krijg wel steeds meer de indruk dat PSV ook een stroef seizoen gaat draaien. Zondag vingen ze ook drie tegendoelpunten in Nijmegen.
Nil volentibus arduum
Ik baalde toen echt dat wij 'm niet hadden gehaald. Nou doe ik dat nog steeds wel als je onze problemen ziet op die positie. Maar hij is wel weggezakt ja.
Scherpen op doel bij Union. Toch ook wel opvallend.
Nil volentibus arduum
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Wel ongelofelijk onhandig voor de coëfficiëntenlijst dit.
- Jinne
- Site Admin
Dat viel me pas op het einde pas op. Zelf komen we Rulli nog tegen.Marillion schreef: di sep 16, 2025 7:52 pm Ik baalde toen echt dat wij 'm niet hadden gehaald. Nou doe ik dat nog steeds wel als je onze problemen ziet op die positie. Maar hij is wel weggezakt ja.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat doet hij zeker. Maar zolang ze in Amsterdam het blijven hebben over DNA en doen als of voetbal daar is uitgevonden….peter schreef:Die Pocognoli was geen optie voor Ajax? Zet daar toch wel wat neer, zeg.
Ook deze trainer zou binnen no time afgeserveerd worden voor zijn speelstijl. Hij is net als Farioli realistisch en kijkt wat een spelersgroep kan en denk er eerst vooral aan om geen goals tegen te krijgen
Maar leuke ploeg dat Union. PSV heel slordig en matig. Zo veel balverlies van spelers die dat normaal niet hebben. Schouten vooral is de competitie niet goed begonnen, verder veel nieuwe spelers wat nog een beetje aan elkaar moet wennen. Zonde, dit zou de zwakste tegenstander op papier moeten zijn
Bij Union doen ze wel meer goed. Uit het niets de top nationale top bereikt en daar doen ze eigenlijk ieder jaar bovenin mee. Regelmatig hebben ze goede spelers en het lukt ze ook om die te vervangen na een transfer.
Ze speelden ons vorig seizoen in Amsterdam bij vlagen ook kleurenblind.
Nil volentibus arduum
- Cluijffert
Ja, ik heb die discussie vooraf met een aantal Psv minnende collega's gehad: die ploeg is niet voor niets kampioen van Belgie geworden en ze hebben een trainer met een duidelijk idee dat ie goed aan zijn spelers kan overbrengen. Niet te onderschatten.
Maar goed, als je als Psv zo een wedstrijd ingaat - a la Telstar - dan kan je zeker in deze fase van het seizoen gewoon hard eraf gaan.
Maar goed, als je als Psv zo een wedstrijd ingaat - a la Telstar - dan kan je zeker in deze fase van het seizoen gewoon hard eraf gaan.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Voeren zeker goed beleid. Zo’n Promise David is voor 400.000 gehaald uit Estland. Thuis werden wij idd weggespeeld, maar toen kreeg Klaassen ook na 25 minuten al rood. Uit speelden wij ze weer aardig weg.Marillion schreef:Bij Union doen ze wel meer goed. Uit het niets de top nationale top bereikt en daar doen ze eigenlijk ieder jaar bovenin mee. Regelmatig hebben ze goede spelers en het lukt ze ook om die te vervangen na een transfer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je proefde bij de verslaggever maar ook de hele sfeer vooraf dat velen er vanuit gingen dat het een makkie zou zijn. Bijzonder, de Belgische kampiien is geen makkie voor een NL club
I think I lost my fucking headache
-
PSV
Mwoah, ze konden ons niet eens uitschakelen vorig seizoen terwijl we een groot deel van de terugwedstrijd met z’n tienen speelden..LucaS schreef:Je proefde bij de verslaggever maar ook de hele sfeer vooraf dat velen er vanuit gingen dat het een makkie zou zijn. Bijzonder, de Belgische kampiien is geen makkie voor een NL club
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op wo sep 17, 2025 8:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik overweeg mijn wzawzdb t-shirt vanavond naar de JCA aan te trekken, maar dat voelt dan wel als snoeiharde ironie.
Dat was inderdaad apart, en ook weer niet. De Nederlandse voetbalcultuur is erg naar binnen gericht en ouderwets.LucaS schreef: wo sep 17, 2025 7:20 am Je proefde bij de verslaggever maar ook de hele sfeer vooraf dat velen er vanuit gingen dat het een makkie zou zijn. Bijzonder, de Belgische kampiien is geen makkie voor een NL club
Union was gisteravond zoals Ajax vorig seizoen: niet overdreven getalenteerd maar vastbesloten en fit. Deed het goed, maar de zeperd van PSV lag vooral aan PSV. Het herkende de momenten niet en speelde laks, of moet ik zeggen dat bepaalde spelers het niet in zich hebben? Veerman viel opnieuw door de mand bijvoorbeeld, dat gebeurt elke keer als de intensiteit omhoog gaat.
Saibari speelde bar slecht, aan Pepi heb je niets als hij niet scoort (integendeel, gisteravond) en waarom Obispo nog bij PSV rondloopt is me een raadsel. Tillman wordt enorm gemist, die stak er bovenuit.
En het middenveld... die tweede goal, dat kan toch niet? Peter Bosz zei na afloop terecht dat er nog een paar middenvelders en verdedigers rondliepen die de fout van Pepi hadden moeten corrigeren.