Alex Kroes, onze ex-Technisch Directeur

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Trab
AT Toto winner 04/05

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur

Bericht door Trab »

Yopii schreef:
We kunnen natuurlijk allemaal klagen over de lijstjes en late deals, maar zolang brobbey niet gaat, kun je gewoon niets. Dat is realiteit.
Jawel, Kroes had ervoor kunnen kiezen om goedkopere spelers te halen dan Gloukh en Moro. Ook Ikatura was behoorlijk duur.

Hij had ook eerst de gapende gaten kunnen opvullen die ontstaan waren door het vertrek van Hendo en Hato.

Keuzes, keuzes...

Heitinga zit nu met een labiel middenveld opgescheept en met zwakke backs.
Precies. Een aankoop moet er meteen staan en aanzienlijk beter zijn dan wat er in de jeugd loopt. Helemaal voor zoveel geld. Dat zie ik er nog niet aan af. Alleen Itakura staat er meteen. Al was die ook duur en gezien Sutalo niet echt nodig. Kroes maakt er net zo’n puinzooi van als Mislintat. 50 miljoen uitgegeven aan verkeerde spelers, verkeerde posities, met als resultaat een selectie die niet in balans is en met bijna 0 transferwaarde.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

We weten nog niet of het verkeerde spelers zijn. Het kan ook aan de trainer liggen he. Zullen we bijvoorbeeld Sutalo van twee seizoenen geleden onder Steijn/Schip eens vergelijken met Sutalo onder Farioli? Hoe je een speler gebruikt en welke instructies je meegeeft bepalen hoe (goed) ie speelt. Ik denk dat Heitinga zelfs Messi in zijn prime er slecht uit kan laten zien.
elliquido

Bericht door elliquido »

peter schreef: wo sep 03, 2025 2:10 pm
Yopii schreef: wo sep 03, 2025 12:42 pm
We kunnen natuurlijk allemaal klagen over de lijstjes en late deals, maar zolang brobbey niet gaat, kun je gewoon niets. Dat is realiteit.
Jawel, Kroes had ervoor kunnen kiezen om goedkopere spelers te halen dan Gloukh en Moro. Ook Ikatura was behoorlijk duur.

Hij had ook eerst de gapende gaten kunnen opvullen die ontstaan waren door het vertrek van Hendo en Hato.

Keuzes, keuzes...

Heitinga zit nu met een labiel middenveld opgescheept en met zwakke backs.
Helemaal mee eens. Komt bij dat we niet zo veel toekomstvaste keuzes maken. Kroes is geen goede handelaar, niet effectief en is ook niet bezig met een langere termijn visie. In dat opzicht heeft hij wat mij betreft weinig zelfkennis, want de keuzes die hij maakt, maken dat hij veel wordt uitgedaagd op zijn zwaktes. Drie voorbeelden.

De spits positie
Hij heeft nu Dolberg en Weghorst voor de spits positie. Volgend jaar wordt Weghorst 34. Dolberg is bijna 28. Ik kan mij dus niet voorstellen dat we volgend jaar met deze twee spelers de competitie in gaan. Oftewel, volgend seizoen gaat hij op zoek naar een jonge, talentvolle spits die enige waarde vertegenwoordigt.

Keepersgilde
Dit jaar een huurdealtje met Jaros en een aankoop van Heerkens die nog geen 20 is. Ze zien in Heerkens een toekomstige Ajax-1 doelman, maar dat wordt volgend jaar nog niks is mijn beeld. Oftewel, volgend seizoen moet je weer de markt op, want Jaros en Pasveer zijn er dan niet meer.

De zes positie
Daar hebben we nu helemaal niemand. Ja, een jonge gast van Liverpool die als noodverband gaat dienen, maar hij trekt volgend jaar de deur achter zich dicht. Oftewel, volgend jaar mag je weer de markt op om daar nou eens eindelijk wat aan te doen.

Kroes plakt eigenlijk alleen maar pleisters. En dat is vrij onhandig als je weet dat het enorm lang duurt voordat je de keukenla met pleisters hebt gevonden.

rare conclusies over kroes.

dolberg heeft een 4 jarig contract. die gaat dus in principe tot zijn 31e bij ajax in de spits spelen, erchter hebben we konadou (jong oranje) daarachter nog unuvar en die grote jongen waar ik de naam niet van weet. wie weet breken die de komende 3 jaar door, anders moeten we op zoek naar een 2e spits, maar die tijd is er dus

heerkens is dus juist de lange termijn visie , en mocht jaros niet nog een jaar willen blijven (waarom niet als we cl halen) dan kunnen we altijd nog op zoek naar een keeper als we heerkens niet goed genoeg vinden (jong oranje), en we hebben reverson nog achter de hand
voor lange termijn

de 6 is inderdaad niet goed ingevuld. Hoewel ik denk dat mokio uitermate geschikt voor zou moeten zijn Echter die moet harde minuten gaan maken dit jaar. Anders wordt dat de puzzel voor de wintertransfer of volgend jaar. en wellicht wil de huurjongen nog een jaar blijven

dat pleister plakken is sowieso een drog argument. Goede spelers blijven amper langer dan 3 jaar bij ajax. (zie hato) met dat argument zou je kunnen zeggen dat alles een pleister is.

ik zeg niet dat kroes alles goed doet, ik vind bijv dat we fysiek niet op orde zijn op het middenveld, maar de hetze is af en toe ongehoord, vol met subjectieve meningen alsof we bij de onderhandelingen betrokken zijn geweest.

itakura lijkt me een voltreffer
gloukh heeft behoefte aan ten hag
moro idem dito
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Sean Steur (17), Aaron Bouwman (18) en Rayane Bounida (19) maken vanaf nu deel uit van de eerste selectie van Ajax.

Ze zullen nog steeds speeltijd krijgen in de UEFA Youth League en de Keuken Kampioen Divisie, maar trainen vanaf dagelijks mee met het eerste elftal van trainer John Heitinga.
En natuurlijk, eigen jeugd zo vroeg mogelijk (...) laten aansluiten bij het eerste is enorm des Ajax.

Maar aangezien Steur al op weg was naar Volendam (en dat zal dus door zowel Kroes als Heit zijn geaccordeerd - mag ik hopen), spelen hier dus andere 'factoren' een rol die de TD en trainer hebben terug gefloten.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
zeux

Bericht door zeux »

peter schreef: wo sep 03, 2025 2:10 pm De spits positie
Hij heeft nu Dolberg en Weghorst voor de spits positie. Volgend jaar wordt Weghorst 34. Dolberg is bijna 28. Ik kan mij dus niet voorstellen dat we volgend jaar met deze twee spelers de competitie in gaan. Oftewel, volgend seizoen gaat hij op zoek naar een jonge, talentvolle spits die enige waarde vertegenwoordigt.

Keepersgilde
Dit jaar een huurdealtje met Jaros en een aankoop van Heerkens die nog geen 20 is. Ze zien in Heerkens een toekomstige Ajax-1 doelman, maar dat wordt volgend jaar nog niks is mijn beeld. Oftewel, volgend seizoen moet je weer de markt op, want Jaros en Pasveer zijn er dan niet meer.

De zes positie
Daar hebben we nu helemaal niemand. Ja, een jonge gast van Liverpool die als noodverband gaat dienen, maar hij trekt volgend jaar de deur achter zich dicht. Oftewel, volgend jaar mag je weer de markt op om daar nou eens eindelijk wat aan te doen.

Kroes plakt eigenlijk alleen maar pleisters. En dat is vrij onhandig als je weet dat het enorm lang duurt voordat je de keukenla met pleisters hebt gevonden.
Je zou je drie punten ook als 'positief' kunnen opvatten.

Wat ik interessant vind: 'iedereen' roept dat de financiële zaken er slecht voor staan (stonden) bij Ajax, mede door Sinterklaas-Sven, dat Ajax 'op minder grote voet' moet leven en dat er 'niks kan', omdat er geen geld is.

Als ik dan kijk wat Kroes heeft gedaan op transfergebied, dan is het:
- saneren van de Sven-meuk (salarishuis omlaag, waar mogelijk inkomsten gepakt)
- paar namen verkocht voor prima geld (spelers die ook echt weg wilden)
- relatief prudent ingekocht: geen exorbitante bedragen, aantal huurdeals.

Hij heeft dus gesaneerd (wat nodig was en waar 'iedereen' blij van zou moeten worden) en gematigd ingekocht (waar ik ook van baal, laat dat duidelijk zijn).

Hoe vervelend het ook is: opnieuw een 'tussenjaar' dus, omdat dat (blijkbaar) nog nodig is.

In dat licht is het lijstje - dat 'we' volgend jaar weer moeten gaan zoeken - alleen maar goed. Als dit inderdaad stop gap signings zijn, dan is er ook de mogelijkheid om volgend jaar wel 'voor de toekomst' in te kopen. Als de financiën op orde zijn.

Alleen die trainer... Daar is geen verklaring voor. :ajaxsmiley.gif: :ajaxscarf.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

zeux schreef:
peter schreef: wo sep 03, 2025 2:10 pm De spits positie

Keepersgilde

De zes positie

Je zou je drie punten ook als 'positief' kunnen opvatten.

Wat ik interessant vind: 'iedereen' roept dat de financiële zaken er slecht voor staan (stonden) bij Ajax, mede door Sinterklaas-Sven, dat Ajax 'op minder grote voet' moet leven en dat er 'niks kan', omdat er geen geld is.

Als ik dan kijk wat Kroes heeft gedaan op transfergebied, dan is het:
- saneren van de Sven-meuk (salarishuis omlaag, waar mogelijk inkomsten gepakt)
- paar namen verkocht voor prima geld (spelers die ook echt weg wilden)
- relatief prudent ingekocht: geen exorbitante bedragen, aantal huurdeals.

Hij heeft dus gesaneerd (wat nodig was en waar 'iedereen' blij van zou moeten worden) en gematigd ingekocht (waar ik ook van baal, laat dat duidelijk zijn).

Hoe vervelend het ook is: opnieuw een 'tussenjaar' dus, omdat dat (blijkbaar) nog nodig is.

In dat licht is het lijstje - dat 'we' volgend jaar weer moeten gaan zoeken - alleen maar goed. Als dit inderdaad stop gap signings zijn, dan is er ook de mogelijkheid om volgend jaar wel 'voor de toekomst' in te kopen. Als de financiën op orde zijn.

Alleen die trainer... Daar is geen verklaring voor. :ajaxsmiley.gif: :ajaxscarf.gif:
Goed gesaneerd maar ook 50 miljoen uitgegeven waarvan nog maar moet blijken of het wat is. En een coach aangesteld die het niet in de vingers heeft. Dit seizoen CL halen zie ik niet gebeuren en dan zit je met een selectie met weinig transferwaarde en zonder CL inkomsten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
LucaS

Bericht door LucaS »

Het zal van de jeugd moeten komen. Er zijn in het eerste wel een paar spelers die wat waard zijn of kunnen worden natuurlijk.
I think I lost my fucking headache
zeux

Bericht door zeux »

Trab schreef: wo sep 03, 2025 5:15 pm Goed gesaneerd maar ook 50 miljoen uitgegeven waarvan nog maar moet blijken of het wat is.
Zeker, maar met alleen saneren en niets kopen, saneer je de boel 'dood'.

Gaan ze slagen? Dit zijn spelers van niveau paar-honderd-zoveel in de transfermarkt (omgeving '10-15 miljoen waarde'). Dat zijn natuurlijk nooit geheide toppers.

Vijftig miljoen voor iets van 4/5 spelers is in hedendaagse voetbal peanuts. Als absoluut bedrag veel, als relatief bedrag niet.

En er is dus een 'plus' van 30 miljoen, dus sowieso is niet al het geld geherinvesteerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
elliquido

Bericht door elliquido »

https://youtu.be/gslUUC1mEbg?si=HL_9S6HfcVmRtdfB

Financieel zijn we nu op orde.

Selectie meer in balans, ook qua leeftijden

Meer creatief,

nog niet perfect, stapje vooruit

Geen 6, kritiek wordt gesnapt, geld was niet voorhande op dat moment
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Haha wat een vogel. Deze man praat alles recht wat krom is. Als je continu andere keuzes maakt, dan is er in the end geen geld meer voor een zes nee. Zo kan ik het ook.

Het pleister plakken en het investeren op de verkeerde pijnpunten is toch overduidelijk?

Met het vertrek van Ramaj, Matheus en het niet langer kunnen en willen bouwen op Pasveer ligt er een gapend gat op die positie. Zelf zou ik er dan voor kiezen om iets van die 50 mio te investeren in een langere termijn keuze. Nu moet je namelijk volgend jaar weer de markt op, terwijl je er eigenlijk geen geld (meer) voor hebt. Of Kroes ziet het geniaal en ik zie het slecht, maar die Heerkens gaat volgend jaar niet met nummer 1 in de Arena op zijn rug staan. Geloof ik niks van. Dit is toch iets heel anders dan dat je niet verder dan drie jaar kan kijken? Je creëert voor volgend seizoen weer je eigen onrust. Had dan gewoon Ramaj de kans gegeven voor die paar grijpstuivers.
Vorig jaar had je een heel solide centrum met Sutalo en Baas. Blijkbaar is Bouwman een talent. Ook Dies Janse wordt als talent gezien. Echter snap ik ook dat het kwetsbaar is. Ik zou hier dan eerder kiezen voor een stop/gap huur voor erbij. Je wil bouwen met Sutalo en Baas, want dat werkte heel lekker. Heel onzinnig om daar een extra optie voor 10 (!!!!) mio toe te voegen. Had dan Roefs maar gekocht en Heerkens en Jaros niet. Hou je geld over en zit je voor de komende drie jaar solide.
Op de back waren we kwetsbaar. Wijndal heeft in drie jaar tijd nooit bewezen dat hij mee kan. Waarom doen we hier niets? Hallo?
En dit is nog alleen achterin. Voor de vuist weg kom je als supporter met een portemonnaie met 50 mio echt tot andere keuzes hoor. Geen Itakura, geen of slechts 1 Gloukh of Moro, geen Heerkens en Jaros, Geen Oconnell. Dolberg kun je over discussiëren, want ik snap wel dat we daar pas kunnen schakelen als Brobbey weg is. Of je dan bij Dolberg uit moet komen is vers twee, maar die snap ik nog wel. En dan laat ik de investeringen in de winter even voor wat ze zijn, want daar was minimaal de aankoop van Regeer natuurlijk zwaar overbodig.
Ik heb geen zicht op scouting of goede spelers in Zuid Amerika, maar ik weet zeker dat je met Roefs, Gaaei, Sutalo, Baas, talentvolle goede linksback, goede verdedigende middenvelder van 22-24, Taylor vanaf links, Klaassen vanaf rechts, een rechtsbuiten, Dolberg/Weghorst, Godts/Gloukh tot een meer solide basis was gekomen. Meer perspectief, meer waarde, toekomstvaster. Kun je dus 35 mio voor Roefs, linksback, zes en een rechtsbuiten aftikken he en als je dan Regeer ook niet meerekent, dan heb je dus ruim 40 te besteden. Daar moet je je kritieke posities toch voor kunnen versterken?
Lionel

Bericht door Lionel »

Hij had verwacht, en op gegokt, dat Taylor en Brobbs eerder weg zouden gaan/zijn.
IK GELOOF!!!!!!
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

er valt niks te saneren , want er staat niks op het veld.. tel daarbij op de volgend jaar conferernce niks oplevert dus kan je wederom niet kopen , maar alleen huren en qua uitstraling is het ook niks.. Dank u wel Kroes voor het aanstellen van dit GVD clowns duo en uw handelswijze... Bij deze vraag ik u om uw persoonlijke spullen in te leveren een Uber te bestellen en de JC arena te verlaten..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Op zich een goed interview. Maar ik snapte niks van zijn opmerking over Brobbey en Traore dat die als een koppel verkocht moesten worden?
Whitey on the moon.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

GangstaRiB schreef: wo sep 03, 2025 10:46 pm Op zich een goed interview. Maar ik snapte niks van zijn opmerking over Brobbey en Traore dat die als een koppel verkocht moesten worden?
Serieus?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Ik geloof ook geen woord meer dat uit zijn bek komt. Kijk alleen al naar zijn reactie op de vraag hoe lang ze met Dolberg bezig waren. Al maanden, zegt ie. Dat geloof ik geen seconde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Bezig zijn is ook een keer een berichtje naar de zaakwaarnemer hè? Ik geloof wel dat zo'n jongen op een lijstje stond. Hij heeft immers Ajax DNA. :smallgrin.gif:

Zo'n verhaal als dit is zorgvuldig in elkaar gezet. Je moet er niet teveel waarde aan hechten want er komt natuurlijk geen kritische vraag voorbij.

Toch vind ik het wel zinvol dat we zo'n terugkoppeling krijgen vanuit Ajax met het verhaal vanuit de club. Ook al is het dus opgepoetst. We gaan hier soms wel eens teveel in de modus dat werkelijk alles negatief is en dat er op geen enkele wijze een plan achter zit maar dan slaan wij weer door de andere kant op.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Nou, je zegt het zelf. Hij heeft een mooi verhaaltje in mekaar kunnen flansen en krijgt daarbij geen kritische vraag op zich af. Een beetje leuk lullen kan ie nog wel. Mij overtuigt het niet.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat verwacht ik ook niet. Ik blijf ook erg kritisch. De gestelde prioriteiten in de transferperiode, de invulling van de technische staf, de omgang met een aantal spelers.

Maar dat neemt niet weg dat sommige dingen ook wel een andere kant hebben en dat de positie van Ajax op de markt op het moment ook lastig is. Het is als discussie interessanter als we daar ook naar kijken dan wanneer we alleen maar collectief op alles afgeven.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Marillion schreef: do sep 04, 2025 9:27 am Dat verwacht ik ook niet. Ik blijf ook erg kritisch. De gestelde prioriteiten in de transferperiode, de invulling van de technische staf, de omgang met een aantal spelers.

Maar dat neemt niet weg dat sommige dingen ook wel een andere kant hebben en dat de positie van Ajax op de markt op het moment ook lastig is. Het is als discussie interessanter als we daar ook naar kijken dan wanneer we alleen maar collectief op alles afgeven.
Natuurlijk heb je met een bepaalde realiteit te maken, maar uiteindelijk moet hij in die realiteit opereren en een manier vinden om de juiste doelstellingen te behalen. En niet steeds op van die smoesjes terugvallen. Ik was aanvankelijk best positief over hem, maar ben inmiddels van mening dat hij net zo ongeschikt is voor zijn positie als dat Sjon dat is voor de zijne.
Yopii

Bericht door Yopii »

Lionel schreef: wo sep 03, 2025 8:58 pm Hij had verwacht, en op gegokt, dat Taylor en Brobbs eerder weg zouden gaan/zijn.
Dat denk ik ook.

Maar ja, Hato was relatief snel weg, dan had Kroes kunnen investeren zoals Peter voorstelt.

Wat mij verontrust, is dat we nu ongeveer geen speler meer hebben die we komende zomer duur kunnen verkopen. Wat als we CL missen? :confused.gif:

We zaten deze zomer ook met de naweeën van afgelopen seizoen. Constant laten doorschemeren dat de spelers prut zijn, zodat er niets anders op zat dan verdedigend te spelen is niet goed voor de marktwaarde van je spelers. De keuzes die Kroes en FF hebben gemaakt (afkraken van de eigen selectie + 'Ik moest wel met deze groep'+ defensief voetbal met de nadruk op arbeid) werken toch door. Kijk naar PSV dat zelfs redelijke bedragen kan krijgen voor niet zo heel goede voetballers. Die van ons zijn tegen de gewoonte in niet erg waardevol gebleken. Geen club die dertig miljoen wilde neertellen voor Brobbey of Taylor, Kaplan was onverkoopbaar, enz. Kroes wilde wie dan ook wel verkopen maar het liep niet storm. Het is uiteraard zo dat Kroes een matige onderhandelaar is, maar dan nog is het opvallend dat er nul belangstelling was voor Taylor bijvoorbeeld, behalve dan van de kant van Porto/FF.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Yopii schreef: do sep 04, 2025 10:06 am
Lionel schreef: wo sep 03, 2025 8:58 pm Hij had verwacht, en op gegokt, dat Taylor en Brobbs eerder weg zouden gaan/zijn.
Dat denk ik ook.

....
Sterker nog, dat geeft hij gewoon aan in dit filmpje.

Wat interesse in onze spelers betreft. Ik denk dat bijvoorbeeld het ontbreken van CL voetbal ook niet heeft geholpen. Veel clubs willen spelers gewoon op dat niveau in actie zien. Dat is ook een erfenis van voorgaande mislukte seizoenen.

Ik snap op zich overigens wel dat er het wel of niet vertrekken van Taylor en Brobbey invloed had. Maar in welk scenario we ook volgen gaat het uiteindelijk toch vooral over prioriteit. Welke positie moet je het eerste versterken. Waar zit je grootste zwakte? Daar kunnen we kort over zijn. Dat was op het middenveld.
Nil volentibus arduum
elliquido

Bericht door elliquido »

voor hato heeft hij itakura gehaald. (redelijk snel)
hij moest wachten op brobbey en taylor voordat hij weer wat mocht doen. dat duurde lang maar ik weet niet wat je als ajax daar tegen kan doen. Je kan zeggen, laatste week doen we niets, maar als dan het bod op brobbey en traore komt moet je dan weigeren ? dat lijkt me financieel zelfmoord in deze situatie.

Ik geloof best dat er al maanden contact is geweest met spelers, maar je kan pas wat als de genoemde speler is verkocht. dat wordt je onderhandelingspositie ook slechter natuurlijk maar uiteindelijk moeten we zeer blij zijn met dolberg denk ik.

nu is de vraag voor dit jaar..

hoe gaan gloukh en moro renderen
krijgen we in de winter nog een 6
raken we de laatste dorre takjes kwijt
hoe gaan we taylor , baas en weghorst vervangen in 2026
en vooral, hoe snel grijpt hij in bij de heit. (hopende wel natuurlijk dat we het juist wel goed gaan doen (kans 0.00005 %))
Mano

Bericht door Mano »

De eredivisie moet je niet groter maken dan noodzakelijk.

Ik denk dat je in NL (als Ajax) met een goeie coach gewoon CL kan halen. Ook met wat jeugdspelers en ouwe meuk
Dat heeft FF eigenlijk vorig seizoen bewezen. (niet met mooi voetbal maar hij had daar ook de spelers niet naar)
Maar het begint (voor mij) allemaal bij een goeie coach. Daar moet je de poeplap voor trekken.

Dit jaar hebben we 2 nietsnutten (heit/Keiz) en dan gaat je toekomst er wel anders uitzien....
Want dan wordt je 3de of lager, mis je de miljoenenbal en zak je langzaam weg.

Ik ben echt van mening dat Kroes zijn grootste fout het aanstellen van een slechte coach is.
Iemand die coach speelt ipv is. Iemand die visie kopieert ipv heeft. Iemand die overwicht faked ipv natuurlijk heeft.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Wat kans op CL plaatsen betreft. Ajax zal de boel daarvoor eerst zelf op de rit moeten krijgen uiteraard. Maar wat kan helpen is dat ik bij de concurrentie ook niet de indruk heb dat het vlekkeloos gaat.

Voor het middenveld moeten we denk ik vooral hopen dat McConnell een schot in de roos blijkt te zijn. We kennen hem nog niet.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik ben echt van mening dat Kroes zijn grootste fout het aanstellen van een slechte coach is.
Iemand die coach speelt ipv is. Iemand die visie kopieert ipv heeft. Iemand die overwicht faked ipv natuurlijk heeft.
Heitinga denkt mee... Ze willen geen kritische coach.

Ze vonden FF heel vervelend, die stelde spelers op die besmet waren in de ogen van Kroes. De trainer moet een zetbaas zijn van de DNA-maffia.
Plaats reactie