Gloukh, die op linksbuiten gewoon voorbij gelopen wordt en hij niet eens zijn best deed om dat te corrigeren..
Daar word je in de jeugdteams direct voor gewisseld.
Moderator: mods
Ligt vooral aan het spel wat veel en veel te traag gaat. Opbouwen als bejaarden in het door Ajax heilig verklaarde 4-3-3. Bij jong Spanje zat er juist enorm veel diepte in zijn spel omdat alles in beweging is en niet dit walking voetbalYopii schreef:Hahaha.
Moro zou die diepgang zogenaamd hebben, maar ik zie er weinig van terug. Tot op heden maakt hij weinig indruk.
Op het middenveld komen we zwaar duelkracht en defensieve snelheid tekort. Dat mag die reserve van Liverpool oplossen.
Baas-Itakura-Sutalo-Gaaei zou onze beste opstelling zijn. Gaaei heeft dan drie verdedigers die achterin blijven waardoor hijzelf in zijn kracht kan spelen.LucaS schreef: zo aug 31, 2025 11:34 am Baas was goed. Ko is een goede speler, maar we hebben daar Sutalo al. Baas naar linksback zou echt belachelijk zijn, ik blijf erbij dat we met baas vorig jaar in de laatste wedstrijden wel kampioen geworden zouden zijn.
Rosa op RB is ook raar, Gaaei is de beste die we daar hebben
Nou, dat viel gisteren ook tegen. Baas werd bewust vrijgelaten in de opbouw en wist er bar weinig mee te doen. Twijfelend naar voren dribbelen en er kwam niets uit.Marcel schreef: zo aug 31, 2025 12:26 pm Baas moet gewoon naar 6. Die jongen is comfortabel aan de bal en heeft de verdedigende kwaliteiten die daar nodig zijn.
Omdat hij ook weet dat we een middenveld en backs hebben die niet kunnen verdedigen.elliquido schreef: zo aug 31, 2025 1:51 pmNou, dat viel gisteren ook tegen. Baas werd bewust vrijgelaten in de opbouw en wist er bar weinig mee te doen. Twijfelend naar voren dribbelen en er kwam niets uit.Marcel schreef: zo aug 31, 2025 12:26 pm Baas moet gewoon naar 6. Die jongen is comfortabel aan de bal en heeft de verdedigende kwaliteiten die daar nodig zijn.
We kunnen niet met vlieggewichten op het middenveld spelen. Onbestaand.
Ik vrees dat niks een schot in de roos is zolang onze Slot 2.0 aan het roer staat.Marillion schreef: zo aug 31, 2025 3:38 pm Ik weet niet of Baas nou de oplossing is op 6. Dat is voor hem ook gewoon een nieuwe positie. En in de basis is hij toch vooral verdediger en geen middenvelder.
We moeten maar hopen dat McConnell een schot in de roos is.
Als ie al iets is, dan is het een Slot 0.01. Maar geen verbeterde versie...Mr. Ajax schreef: zo aug 31, 2025 4:13 pmIk vrees dat niks een schot in de roos is zolang onze Slot 2.0 aan het roer staat.Marillion schreef: zo aug 31, 2025 3:38 pm Ik weet niet of Baas nou de oplossing is op 6. Dat is voor hem ook gewoon een nieuwe positie. En in de basis is hij toch vooral verdediger en geen middenvelder.
We moeten maar hopen dat McConnell een schot in de roos is.
Dit zou Farioli nooit doen he. Of noem ieder andere trainer. Deze man heeft geen idee. Echt geen enkel benul. Nadeel is wel dat ik denk dat Kroes net zo’n simpele ziel is.Oliver Edvardsen kwam aan het begin van de tweede helft voor Gloukh en daar had Heitinga een duidelijk doel mee. 'Oliver heeft een mentaliteit. Dan hoop je dat meer jongens diezelfde mentaliteit hebben als Oliver. Ik vond Oscar gewoon onvoldoende. Ik had er wel meer kunnen wisselen de eerste helft. Ik heb ook te maken met Mika (Godts, red.). Ik heb tegen Raul (Moro, red.) gezegd: je krijgt nog vijftien minuten. Want ik was ook niet tevreden over hem.'
Teckels zijn zo lief!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo aug 31, 2025 10:09 pm Hoe sloop ik de jonge miljoenenaankoop in enkele weken, les 1. Het lijkt wel of er elke week wat IQ puntjes verdampen bij Heit. Inmiddels kijkt een ruwharige teckel intelligenter uit zijn ogen dan Big John.
Ik denk niet dat er veel gesloopt kan worden aan het IQ van John Simpel Gameplan Heitinga.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo aug 31, 2025 10:09 pm Hoe sloop ik de jonge miljoenenaankoop in enkele weken, les 1. Het lijkt wel of er elke week wat IQ puntjes verdampen bij Heit. Inmiddels kijkt een ruwharige teckel intelligenter uit zijn ogen dan Big John.